Volgende slachtofferquote:Op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef jessie het volgende:
Ik begin een zwak te krijgen voor Ralph
Dat kan je beter aan Ralluf zelluf vraaguh!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Nog een keertje![]()
Hoe komt Ralph dronken in een half uur?![]()
zooo dronken kun je écht niet spelen volgens mij...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef sam_the_man het volgende:
vlgs mij speelt hij dronken en is hij het niet, hoe kan dat ook in een half uur?
Maybe is het geen alc. maar een blowtje of iets anders?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef sam_the_man het volgende:
vlgs mij speelt hij dronken en is hij het niet, hoe kan dat ook in een half uur?
*vingertje opsteekt*quote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef MissX het volgende:
ik kan er niet meer tegen, damn wie zit er nog meer half in ze pc van nieuwsgierigheid
ja ONZE opdracht had Ralph het overquote:Op woensdag 14 september 2005 22:47 schreef jessie het volgende:
tis bijna voorbij de opdracht
Ralph is high van zijn eerste sigaret.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:46 schreef Showtime het volgende:
whahahaha die Ralph is echt ladderzat, dikke grijns op zijn gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |