ja dat klinkt echt als iets dat ik zou moeten kennen cq. niet zou mogen missenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:52 schreef BVO het volgende:
Hij heeft Shownieuws een keer gedaan, deed een of andere programmaatje bij SBS en is nu de Gaston Starreveld van Talpa's Sponsorloterij Superbal..
Echt irritant is 'ie ook niet, niet genoeg nog gezien van hem om hem irritant te noemen. Alleen van dat haar en die stem krijg ik alleen al rillingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat klinkt echt als iets dat ik zou moeten kennen cq. niet zou mogen missen
Ja ik zie hetquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef BVO het volgende:
Er is na 42 stemmers nog steeds iemand zonder ook maar één tegenstem..
Dat verklap ik niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:04 schreef Svensational het volgende:
Wie dan?
Er ging een heel rationeel proces aan vooraf...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:20 schreef BVO het volgende:
Mensen die op Georgina Verbaan stemmen:!
En op basis daarvan moeten wij onze keuze basseren?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:20 schreef BVO het volgende:
Ze was gisteren hastikke leuk bij Pulse..
Hmmmm...dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:20 schreef BVO het volgende:
Ze was gisteren hastikke leuk bij Pulse..
Maar dan nog heeft ze wat mij betreft meer inhoud én kwaiteiten danquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En op basis daarvan moeten wij onze keuze basseren?
Ik vind dat wijf maar ontzettend onnozel en achterlijk
Inhoud in haar tieten, want dat hoofd van haar is net zo leeg als het maar kan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dan nog heeft ze wat mij betreft meer inhoud én kwaiteiten dan. Marijke Helwegen.
.
Maar ze is écht niet zo dom als ze lijkt en vaak gezegd wordt hoor. Lees het interview dat FOK! met haar had nog maar eens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inhoud in haar tieten, want dat hoofd van haar is net zo leeg als het maar kan.
Welke kwaliteiten heeft ze dan behalve die charmante knor-geluidjes bij het lachen
Rochel Hazes?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:44 schreef BVO het volgende:
Iedereen die op dat duel gestemd heeft heeft gekozen voor die ene persoon.
Het staat daar dus 40 (ofzo) - 0..
Christine wordt dus echt heel erg ondergewaardeerd he.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:19 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Patty Brard - Christine van der Horst
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Christine wordt dus echt heel erg ondergewaardeerd he.!!
quote:Uiteraard..
Walgelijk mens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |