En dat valt te belopen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:39 schreef Borizzz het volgende:
geen idee of ze daar kluisjes hebben. meestal ga ik naar oss met de auto vanuit nijmegen. Station is wel redelijk, maar niet super. Je moet dan lopend naar het stadion toe.![]()
misschien wil viscaal ook weer komen spelen?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:09 schreef manny het volgende:
En nu even een topaankoop deze winter ! Ik hoop op Vieri, die komt weinig aan spelen toe bij Inter, maar mischien kunnen we Jan Vreman overhalen weer te gaan spelen. Dat is ook best.
Goed denkwerk, pascal. Kan ik waarderen. Zelf zat ik te denken aan Ali Ibrahim, maar die is onvindbaar sinds 2001quote:Op woensdag 21 december 2005 18:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien wil viscaal ook weer komen spelen?
Vieri speelt bij AC Milan, jammer van je grapquote:Op woensdag 21 december 2005 18:09 schreef manny het volgende:
En nu even een topaankoop deze winter ! Ik hoop op Vieri, die komt weinig aan spelen toe bij Inter, maar mischien kunnen we Jan Vreman overhalen weer te gaan spelen. Dat is ook best.
Beter een 'mislukte' grap dan die 'zekerheden' van jou. Met je Bus naar NEC want dat heb ik gehoord van een neef zijn vriend en daar weer de zuster van blablabla. Zelfde geldt voor je verhaal over die overval op de Bongerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vieri speelt bij AC Milan, jammer van je grap
Oh nee hoor is al lang weer terug gevonden.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:33 schreef manny het volgende:
[..]
Goed denkwerk, pascal. Kan ik waarderen. Zelf zat ik te denken aan Ali Ibrahim, maar die is onvindbaar sinds 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |