Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef cultheld het volgende:
Ze zijn trouwens ook verantwoordelijk voor een gewapende overval op de Bongerd. Wat een helden zijn het toch.
Veel vrienden in Doetinchem.quote:
Nog niets over gelezen in ieder geval, dat verhaal zal nog wel een staartje krijgen. Die overvallers hadden in ieder geval wel een pistool bij zich...quote:
En dat valt te belopen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:39 schreef Borizzz het volgende:
geen idee of ze daar kluisjes hebben. meestal ga ik naar oss met de auto vanuit nijmegen. Station is wel redelijk, maar niet super. Je moet dan lopend naar het stadion toe.![]()
misschien wil viscaal ook weer komen spelen?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:09 schreef manny het volgende:
En nu even een topaankoop deze winter ! Ik hoop op Vieri, die komt weinig aan spelen toe bij Inter, maar mischien kunnen we Jan Vreman overhalen weer te gaan spelen. Dat is ook best.
Goed denkwerk, pascal. Kan ik waarderen. Zelf zat ik te denken aan Ali Ibrahim, maar die is onvindbaar sinds 2001quote:Op woensdag 21 december 2005 18:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien wil viscaal ook weer komen spelen?
Vieri speelt bij AC Milan, jammer van je grapquote:Op woensdag 21 december 2005 18:09 schreef manny het volgende:
En nu even een topaankoop deze winter ! Ik hoop op Vieri, die komt weinig aan spelen toe bij Inter, maar mischien kunnen we Jan Vreman overhalen weer te gaan spelen. Dat is ook best.
Beter een 'mislukte' grap dan die 'zekerheden' van jou. Met je Bus naar NEC want dat heb ik gehoord van een neef zijn vriend en daar weer de zuster van blablabla. Zelfde geldt voor je verhaal over die overval op de Bongerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vieri speelt bij AC Milan, jammer van je grap
Oh nee hoor is al lang weer terug gevonden.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:33 schreef manny het volgende:
[..]
Goed denkwerk, pascal. Kan ik waarderen. Zelf zat ik te denken aan Ali Ibrahim, maar die is onvindbaar sinds 2001
hmm wist niet eens dattie weg was bij babberichquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Oh nee hoor is al lang weer terug gevonden.
Vorig jaar bij Babberich, dit jaar bij DCS...
Ik had ook geen flauw idee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:26 schreef Tiemie het volgende:
[..]
hmm wist niet eens dattie weg was bij babberich.
achja, tis ook niet dat ik babberich volg ofzo...
Waar doel je op ? volgens mij heeft De Graafschap nauwelijks last van internethoolies ( die dus wel groot praten, maar uiteindelijk nergens te bekennen zijn ).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Trouwens weer trieste zaak dat er een oefenwedstrijd afgelast moet worden omdat onze "harde kern" weer zo nodig op internet de "held" uit moet hangen....
daar heb je eigenlijk wel gelijk in, maar dan moet dat beleid er wel komen. Ik ben bang dat dat een lastig verhaal wordt bij de Graafschap...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:01 schreef EKterror het volgende:
Laat ons maar lekker nog een jaartje in de eerste divisie blijven. Eerst maar eens een goed langetermijn beleid maken en later promoveren. Anders krijg je weer van die paniekaankopen enzo.
Er is de komende jaren genoeg mogelijk. Er zijn relatief zéér veel trouwe supporters en veel bedrijven die in principe wel geld in de graafschap willen steken. Nu is het zo dat "we" ongelooflijk (schandalig) dure prijzen voor kaarten hebben en nog komen er veel supporters voor totodivisie begrippen. Ook qua bedrijven heeft de graafschap een goed achterland. De kunst is om de onvrede bij deze groepen weg te nemen. En dat doe je al grotendeels door een goed (lange termijn) beleid te voeren. Met mensen die jaren op dezelfde positie zitten. Vorig seizoen begonnen we met Beenhakker, Oly en Tukker als technische mensen, die zijn nu allemaal weer weg net als de voorzitter toen. (dacht ik). De mensen die er nu zitten moeten maar nog maar minimaal 3 jaar blijven zitten en met Han Berger hoop ik dat hij een goed beleid kan neerzetten, helemaal op het gebied van aan- en verkopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef manny het volgende:
Laten we het hopen. Een beetje geld erbij, een goede technische staf en dan op naar een pekkie net boven de degradatiezone. Helaas wordt het verschil steeds groter....
quote:Cor Huntelaar wil flink bezuinigen
De Graafschap moet de komende jaren op de kleintjes letten. Dat stelt de nieuwe financieel directeur Cor Huntelaar. "Je hebt gelijk dat hier de afgelopen jaren onverantwoorde risico's genomen zijn. Als het aan mij ligt, is dat voorbij."
Huntelaar (41) vindt dat de uitgaven flink omlaag moeten. "De club komt uit een eredivisiecultuur, maar nu gelden er andere wetten. We moeten kijken of het ook met minder kan. Daar ligt een eerste taak voor mij."
Wel vindt de Achterhoeker dat De Graafschap langzaam uit het slop komt en de weg naar boven weer inslaat. Huntelaar: "We gaan zeker niet fluitend door het leven bij De Graafschap, maar we zijn wel weer op weg om een gezonde club te worden. Nee, flink in de schulden zitten we niet. Dat gaat te ver", aldus de oom van de kersverse Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar.
De Graafschap blijft ondanks de financiele zorgen ambitieus en wil het liefst weer snel eredivisie spelen. "Maar het moet wel realistisch zijn. Wat dat betreft heb ik denk ik wel de kenmerken van een Achterhoeker." "Als het over vier jaar lukt, ben ik ook tevreden. Maar het is wel de wens van de club", zegt Huntelaar.
quote:Berger ziet Graafschap vast in de eredivisie
De Graafschap moet in 2010 structureel in de eredivisie spelen. Die boodschap werd maandag verspreid op de nieuwjaarsbijeenkomst.
Na een dramatisch seizoen keek Graafschap-voorzitter Sietze Veen vooral vooruit. Het flinke leger vrijwilligers, de grote businessclub en de hondstrouwe aanhang gaven hem een positief gevoel. Daarbij kwam het beleidsplan dat bijna door Han Berger is afgerond. Die is vanaf nu geen algemeen directeur meer, maar technisch directeur. Veen: „Berger gaat zich vanaf nu alleen met voetbal bezig houden.“
„Dat wilde ik meteen toen ik hier kwam“, zei Berger. „Maar toen was er geen geld voor twee directeuren. Met de komst van Cor Huntelaar als opvolger van Rolf ten Kate hebben we daar wel voor kunnen zorgen door Cor financieel directeur te maken.“
Als technisch directeur is Berger bijna klaar met het schrijven van een beleidsplan. „Daarin spelen we in 2010 structureel in de eredivisie. Dat moet op een planmatige manier gebeuren. De afgelopen jaren is er naar mijn idee vooral op ad hoc basis gewerkt.“
Om het doel te halen moet de begroting omhoog van 5.6 miljoen euro nu naar minstens tien miljoen. „Ik ga niet over de financiële kant, maar het kan ook beginnen met het sportieve“, zei Berger. „Kijk naar RKC. Die club is door het slim aantrekken van spelers gegroeid. Dat is mijn doel. Sportief slim spelers halen, die passen in de speelstijl van De Graafschap.“
Een promotie dit jaar past niet in het beleidsplan. „Dat doorkruist de plannen. We zijn er nog niet klaar voor“, zei Berger. „Maar als de kans zich voordoet zeggen we geen nee.“
Financieel zou het een zegen zijn. Want de duurder uitgevallen overgang naar sportpark De Bezelhorst. (75.000) en tegenvallende seizoenkaart- en boardingverkopen zorgen voor een tekortje. „We moeten dit jaar de play-offs halen, niet promoveren“, zei Veen desondanks. „Volgend jaar moeten we meedoen en het seizoen erna de stap maken. Dan heb je een basis.“
Ik hoop 't wel, maarja, ik geloof er niet zo in eigelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:39 schreef EKterror het volgende:
Een langetermijn beleid, zou het dan toch mogelijk zijn?
quote:Van Beukering schikt zich in lot
Jhon van Beukering staat al weken te popelen om weer te kunen voetballen voor De Graafschap. De spits trainde samen met trainer Jan de Jonge door in de winterstop en ging ervan uit dat hij tegen Veendam weer zijn opwachting zou maken in de basis.
"Nee, het ziet er niet naar uit", reageert Van Beukering na de training. "De trainer beslist, je kunt er toch niets tegen doen. Oke, ik ben er klaar voor, maar dat zegt iedere speler."
"Ik heb nog geen wedstrijd gespeeld, misschien dat de trainer ook zo denkt. Op dit moment heb ik niets te willen en zal ik nog geduld moeten hebben."
quote:De Graafschap nog zonder Van Beukering
Jhon van Beukering moet nog even geduld hebben. De herstelde spits wordt in het thuisduel van De Graafschap tegen de BV Veendam nog buiten de basis gelaten.
"Ik vind het al een risico om hem op de bank te zetten", zegt trainer Jan de Jonge. "Natuurlijk wil ik ook graag met Van Beukering spelen. Maar laat ze straks maar uitvechten wie de sterkste is. We kunnen ook met Donny de Groot en Van Beukering samen spelen, maar het kan ook goed een van de twee zijn."
De Jonge wil niet aan het systeem komen. "De principes en taken van het 4-3-3 spel blijven gewoon overeind."
De Graafschap oefende in de winterstop niet meer, nadat een duel tegen Rot-Weiss Essen door dreigende rellen werd afgelast. "Een groot nadeel", meent De Jonge. "Een andere wedstrijd of ergens in het geheim spelen? Daar heb ik eigenlijk niet aan gedacht. Ik vind ook dat dit het buiten onze schuld om is."
De Graafschap mist tegen Veendam alleen de geblesseerde John van Loenhout. De Doetinchemmers staan op de ranglijst achtste, Veendam neemt de tiende positie in met drie punten minder.
Opstelling: Van Fessem; Bot, Bus, Volmer,Duits; Meijer, Van den Ouweland, Robbemond; De Visscher, De Groot, Ax.
jammer. Altijd gezellig veel uitsupporters.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet rekenen op meer dan 30 man volgende week.
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef Borizzz het volgende:
Nu eerst even Eindhoven, daarna Den Bosch pletten
quote:Graafschap waarschijnlijk niet in zee met Pool
De Graafschap ziet waarschijnlijk af van de Pool Michal Protasiewicz. De linkerspits is sinds vorige week op proef in Doetinchem.
De 20-jarige Protasiewicz kon de technische staf de afgelopen dagen nauwelijks bekoren. Bovendien kampt hij volgens trainer Jan de Jonge met een grote conditionele achterstand. "Hij heeft een aantal weken niets gedaan."
De Poolse aanvaller was ook al eens op proef bij Heerenveen, waar De Jonge de speler leerde kennen toen hij nog assistent-trainer was. Komende week zal De Graafschap Protasiewicz vermoedelijk laten weten dat er geen vervolg komt.
Eindhoven ging dus even anders, a.s. vrijdag dus ookquote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef Borizzz het volgende:
Nu eerst even Eindhoven, daarna Den Bosch pletten
nee, een afdeksysteemquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben jullie veldverwarming?
Uhm bij deze gaat er even geen lampje bij me branden.quote:Waarom werd Promes en Bot dat interview in de snackbar in Velp op TV Gelderland zo snel vergeven?
Mee eens. Geef Yalcin maar eens een kans.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan iemand mij de volgende zaken uitleggen?
Waarom ziet geen enkele trainer het zitten in Yalcin en mogen Duits (te veel middenvelder) en Ten Brinke (gewoon waardeloos) het elke week op links verkloten?
Nee, de stap naar boven moeten ze nu nog niet willen maken. Paar jaartjes totodivisie om in alle rust een stabiele organisatie neer te zetten mét lange termijn beleid.quote:Waarom kan de Graafschap nooit eens een keer de stap naar boven maken?
Geen idee, ik ben ook geen fan van Meijer en vd Ouweland.quote:Wat voegt Rogier Meijer aan het team toe?
Waarom krijgen Te Boekhorst of Middeldorp niet eens een kans op zijn plek?
Waarom is Joep zo populair?
Is het omdat hij een dwerg is?
Ziet de hele spinnekop niet het aantal ballen die hij in een wedstrijd verspeeld?
Speelde een seizoen echt heel goed, volgens mij onder Rob McDonald. Hoewel dat geen complete dekkende verklaring voor het populair zijn is.quote:Waarom was Promes zo populair?
Wat was er mis mee dan? Dat ze 1 x in de week iets vets eten? Ik zag er geen probleem in.quote:Waarom werd Promes en Bot dat interview in de snackbar in Velp op TV Gelderland zo snel vergeven?
Hoezo ben je zo geinteresseerd in Promes? Hij voetbalt niet meer, iig niet meer relevant voor De Graafschap.quote:Waarom vind Promes het nu wel leuk in het oosten van het land?
Vroeg ik mezelf ook af na VVV uit (3-0 achter bij rust, 2e helft Yalcin linksachter deed ie niet eens slecht.)quote:Waarom ga ik in hemelsnaam nog naar uitwedstrijden?
Geen idee, hoewel ik Salem nog wel ok vind. Paar belangrijke goals gemaakt. Misschien wilde Ars zelf weg?quote:Wat is er nou precies zo goed aan die Salem?
Waarom hebben ze Ars weg gedaan?
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe staat het ervoor met het veld?
Kan er morgen gespeeld worden?
Promes en Bot hadden dat interview in een frietzaak in Velp, maar dat verder niet relevant. De inhoud wel. Ze vonden de achterhoek maar niks, ze gingen liever meteen terug naar de randstad en dat soort gelul. Klinkt dat niet bekend? Hoe lang volg je de Graafschap al dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Uhm bij deze gaat er even geen lampje bij me branden.
11 jaar. Dat klinkt me niet bekend in de oren nee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Promes en Bot hadden dat interview in een frietzaak in Velp, maar dat verder niet relevant. De inhoud wel. Ze vonden de achterhoek maar niks, ze gingen liever meteen terug naar de randstad en dat soort gelul. Klinkt dat niet bekend? Hoe lang volg je de Graafschap al dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |