Die hoort er niet in thuis die vieze dief.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
ahhh meneer wil hem ook hebben.
Hier istie:
Wilbert Goossens 08-Jan-1969
Weet ik, lijst is ook nog lang niet compleet...quote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef LadyFCDB het volgende:
Robbie heb je lijstje ook even bekeken maar mis toch een hoop "bekende" voetballers van fc in je lijst hoor....
Inderdaad Jos van Eck, Piet Kamps, Dick Salm, Bas Gösgensquote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef LadyFCDB het volgende:
Robbie heb je lijstje ook even bekeken maar mis toch een hoop "bekende" voetballers van fc in je lijst hoor....
Hallo het is jouw hobby dus succes zou ik zeggen!quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik, lijst is ook nog lang niet compleet...
Aanvullingen zijn altijd welkom natuurlijk![]()
![]()
hartstikke bedankt! Ook voor de leuke avond trouwensquote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hallo het is jouw hobby dus succes zou ik zeggen!
heb wel wat beters te doen
Hij wint hem toch nietquote:Op zondag 18 september 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Als Tong de weddenschap wint, moet ie wel met DG op de foto als bewijsmateriaal. Beiden in Den Bosch-shirtje!
Straks ga je nog hopen dat ze geen kampioen wordenquote:
Tis voor mij altijd een win/win situatie.quote:Op zondag 18 september 2005 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Straks ga je nog hopen dat ze geen kampioen worden
Er is ook vrij weinig nieuws over de FC.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:24 schreef stefan_FCDB het volgende:
Toen was 't behoorlijk stil....
Ja,verwacht ze elk moment per postquote:Op woensdag 21 september 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
En DG, pins klaar?
LOL. Ik heb er 2.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
jippie, 4 presentatie gids gekregen![]()
![]()
Ik geen een volgens mijquote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
jippie, 4 presentatie gidsEN gekregen![]()
![]()
Mag je er wel 1 van mij hebben hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik geen een volgens mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |