???quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ga maar eens zaterdags naar het jeugdcomplex![]()
Dat gebeurt bij vrijwel elke kroeg wel dat er mensen worden geweigerd of uit de rij worden gepikt en voor mogen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Willekeurig mensen weigeren, mensen die ze kennen uit de rij halen en binnen laten.
Maar niet zoals daarquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij vrijwel elke kroeg wel dat er mensen worden geweigerd of uit de rij worden gepikt en voor mogen.
En ze sponsoren FC Den Bosch inderdaad. Dat zal me wel wat duiten opleveren.
Da makt niks, alle beetjes helpenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij vrijwel elke kroeg wel dat er mensen worden geweigerd of uit de rij worden gepikt en voor mogen.
En ze sponsoren FC Den Bosch inderdaad. Dat zal me wel wat duiten opleveren.
arbeitquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Maar wie gaat er vrijdag naar Veendam toe?
Het is tenslotte toch een FC Den Bosch topic
Dan zul je toch goed door moeten rijden en geen files tegenkomen, anders haal je het niet ben ik bang.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ik om 17:30 aan ga rijden, dan haal ik dat nog wel neem ik aan....
Als niks tegen zit haal je het precies.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ik om 17:30 aan ga rijden, dan haal ik dat nog wel neem ik aan....
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Maar wie gaat er vrijdag naar Veendam toe?
Het is tenslotte toch een FC Den Bosch topic
Komt nog wel....quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan zijn CMT en ik de enige Fok!ers die gaan.
heb nog niks gemist dit jaar
Hoop van niet. Probeer alles te gaan, maar er zal zich inderdaad vast wel een situatie voordoen waardoor ik echt niet kan gaan.quote:
Ach,zelfs ik heb nog nooit een compleet seizoen gehadquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoop van niet. Probeer alles te gaan, maar er zal zich inderdaad vast wel een situatie voordoen waardoor ik echt niet kan gaan.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,zelfs ik heb nog nooit een compleet seizoen gehad![]()
Als we gewoon punten blijven halen komt het goed.quote:
Denk jij nog steeds dat de Graafschap boven ons eindigt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach,er zijn zelfs mensen die zeggen dat we kampioen worden
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk jij nog steeds dat de Graafschap boven ons eindigt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |