Het mag toch onderhand wel duidelijk zijn dat ik alleen maar belangrijke mensen in mijn agenda zet eh...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:28 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Robbie heb je dat al in je agenda vermeld??? DG is dus 16 maart jarig... Niet vergeten he?
Paul Jansen,Lurling...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het mag toch onderhand wel duidelijk zijn dat ik alleen maar belangrijke mensen in mijn agenda zet eh...![]()
Die container is er pas gekomen nadat wij er een jaar stondenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dankzij ons hadden jullie die ijzeren container![]()
Ach,als hij het niet gedaan had was het wel een wedstrijdje later gewordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Lurling is toch vrij belangrijk geweest (RBC)
Ow sorry verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een dag VOOR,niet een dag NA.....
Nou ik heb daar ook nog gestaan toen die container er stond, alleen was die nog niet ingegravenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die container is er pas gekomen nadat wij er een jaar stonden
Preciesquote:
Flikker nu eens op met je verjaardagen,je hebt Hoyer niet eens zien spelenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies
Overigens nu we het er toch over hebben.. je bent 1 dag na Pino Canale jarig en 4 dagen naar Arthur Hoyer..
Robbie jij bent echt erg.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies
Overigens nu we het er toch over hebben.. je bent 1 dag na Pino Canale jarig en 4 dagen naar Arthur Hoyer..
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:38 schreef LadyFCDB het volgende:
Robbie stuur jij die mensen ook allemaal een verjaardagskaart???
Nee, ze lezen op m-side.com dat ik ze feliciteerquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:38 schreef LadyFCDB het volgende:
Robbie stuur jij die mensen ook allemaal een verjaardagskaart???
Ik hoop dat je dit niet heel erg serieus meent. Want het is eigenlijk best behoorlijk ziekelijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, ze lezen op m-side.com dat ik ze feliciteer![]()
Tuurlijk niet.. En wat is er ziekelijk aan om een lijstje te maken van (ex) fc spelers hun geboorte datum? En ja als jullie erop gaan reageren ga ik het overdrijven natuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:43 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet heel erg serieus meent. Want het is eigenlijk best behoorlijk ziekelijk
Gewoon zoals ik het zeg het is best triest.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. En wat is er ziekelijk aan om een lijstje te maken van (ex) fc spelers hun geboorte datum? En ja als jullie erop gaan reageren ga ik het overdrijven natuurlijk
Inderdaad een verjaardagskalender bijhouden is voor nerds.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:48 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik het zeg het is best triest.
wel op deze manier idd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad een verjaardagskalender bijhouden is voor nerds.
Zo wel jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad een verjaardagskalender bijhouden is voor nerds.
ahhh meneer wil hem ook hebben.quote:
Dat weet je nu toch wel....quote:
Die hoort er niet in thuis die vieze dief.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
ahhh meneer wil hem ook hebben.
Hier istie:
Wilbert Goossens 08-Jan-1969
Weet ik, lijst is ook nog lang niet compleet...quote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef LadyFCDB het volgende:
Robbie heb je lijstje ook even bekeken maar mis toch een hoop "bekende" voetballers van fc in je lijst hoor....
Inderdaad Jos van Eck, Piet Kamps, Dick Salm, Bas Gösgensquote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef LadyFCDB het volgende:
Robbie heb je lijstje ook even bekeken maar mis toch een hoop "bekende" voetballers van fc in je lijst hoor....
Hallo het is jouw hobby dus succes zou ik zeggen!quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik, lijst is ook nog lang niet compleet...
Aanvullingen zijn altijd welkom natuurlijk![]()
![]()
hartstikke bedankt! Ook voor de leuke avond trouwensquote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hallo het is jouw hobby dus succes zou ik zeggen!
heb wel wat beters te doen
Hij wint hem toch nietquote:Op zondag 18 september 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Als Tong de weddenschap wint, moet ie wel met DG op de foto als bewijsmateriaal. Beiden in Den Bosch-shirtje!
Straks ga je nog hopen dat ze geen kampioen wordenquote:
Tis voor mij altijd een win/win situatie.quote:Op zondag 18 september 2005 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Straks ga je nog hopen dat ze geen kampioen worden
Er is ook vrij weinig nieuws over de FC.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:24 schreef stefan_FCDB het volgende:
Toen was 't behoorlijk stil....
Ja,verwacht ze elk moment per postquote:Op woensdag 21 september 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
En DG, pins klaar?
LOL. Ik heb er 2.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
jippie, 4 presentatie gids gekregen![]()
![]()
Ik geen een volgens mijquote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
jippie, 4 presentatie gidsEN gekregen![]()
![]()
Mag je er wel 1 van mij hebben hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik geen een volgens mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |