Had je niet beter een nieuwe kunnen kopenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:38 schreef Hathor het volgende:
Off topic effe, maar ik was weer eens een tijdje niet in staat om online te komen, deze keer was het de harde schijf die het begaf. Laatste keer dat ik een PC bij Malle Pietje heb gekocht.![]()
Voor alle duidelijkheid, hier is een overzicht van wat ik de laatste 12 maanden heb moeten vervangen...
* Moederbord (5X) !!!
* Harde schijf (3x)
* DVD speler
* Processor
* Geheugen
En door al die ingrepen heb ik in totaal 5-6 maanden mijn PC moeten missen, en dat alles in iets meer dan 12 maanden.
Maar goed.....HUP FC![]()
Daarvoor moet je bij Lady zijnquote:Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom weten wij dat nog niet dan.
Omdat ik de .... krijg van die dvd. Het zit allemaal behoorlijk tegen.quote:Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom weten wij dat nog niet dan.
5-3quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef manny het volgende:
doelpuntenfestival daar !
quote:FC Den Bosch-FC Eindhoven 5-3
Den Bosch startte dramatisch maar toonde veel veerkracht door na een 2-0 achterstand binnen acht minuten uiteindelijk ruim te winnen. Otman Bakkal deed Den Bosch aanvankelijk veel pijn. De PSV-huurling scoorde twee keer en bracht zijn seizoentotaal op zes treffers. Den Bosch kwam snel weer terug in de wedstrijd en gaf Eindhoven alsnog een lesje. Berry Powel scoorde twee keer (zijn tiende en elfde van het seizoen) en hield de ploeg van Gert Kruys daarmee in de race om de bovenste plaatsen.
Ze hebben het inmiddels veranderd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
5-3![]()
En dit dan van vi.nl:
[..]
![]()
Nou ik ga naar het cafe![]()
Jawel, maar de plicht (D<13) roeptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:20 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ze hebben het inmiddels veranderd.
Het was zeker niet zo gezellig in het café![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |