Ik had toch wel verwacht dat Beasley in de basis zou staan, aangezien die de laatste tijd in vorm is. Maar goed een aanval met Farfan, VoH en Koné is ook niet de slechtstequote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef dndiek het volgende:
Definitieve opstelling PSV:
PSV: Gomes, Lucius, Ooijer, Reiziger, Ball, Simons, Cocu, Afellay, Farfán, Vennegoor of Hesselink en Koné.
Bank: Zoetebier, Beasley, Ferreyra, Addo, Lamey, Robert en Aissati.
Versatelquote:Op zondag 18 september 2005 16:37 schreef leolinedance het volgende:
waar wordt het uitgezonden?
Hij is erg goed.quote:Op zondag 18 september 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nu ook al Elia? Weer een Ajacied erbij dus...
waar zie jij dat?quote:Op zondag 18 september 2005 17:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ball geeft aan ook niet door te kunnen spelen...
Ze moeten gewoon winnen WooZ, dat jij daar rijker van wordt interesseert me geen bal (ballquote:Op zondag 18 september 2005 17:09 schreef WooZ het volgende:
GVD, als ze maar winnen met minimaal 2 goals verschil, ben ik weer wat rijker
mwuahahhaa TJUU!quote:Op zondag 18 september 2005 17:11 schreef knep het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon winnen WooZ, dat jij daar rijker van wordt interesseert me geen bal (ball)
.
ik zou de wedstrijd wel willen zien eigenlijkquote:Op zondag 18 september 2005 17:14 schreef ganzenherder het volgende:
Ze spelen nu dus zo achterin:
Lucius-Cocu-Ooijer-Lamey
Als dat maar goed gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |