En dat moet hij echt nog vragen??quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef Pinball het volgende:
Joost tegen Ralph en Natte Lie: "Zijn jullie met elkaar naar bed geweest? Ik vraag het gewoon op de man af."
Mioeten ze live de uitzending in om bekend te maken dat ze weer bij elkaar zijn en dat Nath d'r vreidn pech gehad heeft?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er nix meer van.
Zou ook zinnig zijn, krijg je tenminste niet steeds dat er mensen met 1 stem genomineerd zijn. Chantal de BB-expert...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:30 schreef FlowKey het volgende:
[..]
volgens chantal gebeurde dat in eerdere BB's ook ... of in het buitenland ofzo
wrom? vind ik geen leuk spelletjequote:Op woensdag 14 september 2005 19:31 schreef Pinball het volgende:
Het hele Commentaren op de streams topic houdt de adem in.....
lolquote:
ohw slechte timingquote:Op woensdag 14 september 2005 19:32 schreef Jojogirl het volgende:
Wel balen. Er kan hier elk moment de bel gaan voor de aannemer die naar de berging komt kijken
Ja, ik kijk de uitzending wel morgen op internetquote:Op woensdag 14 september 2005 19:33 schreef Flakkie01 het volgende:
begint BB op tv en nu hier weer spannend whaaaaaa![]()
Het zal wel weer onzin zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef lillymoon het volgende:
Ik hoop niet dat het dadelijk weer iets onzinnigs is, het is tijd voor echte spanning en sensatie.
Inderdaad, sterf met je irritante harde kutstem.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef EmjaY het volgende:
Jezus Linda, enorme primaat
Dat "mooi maken" is Natte Lie wel slecht geluktquote:Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef Tamaartje het volgende:
Ralph en Nathalie zeggen dat ze zelf niet weten waarom ze dit moesten doen?
Ze moesten zich mooi maken en verder weten ze niks?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |