Geen probleem, heb die andere waar nog niet gereageerd was geslotenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef kikoooooo het volgende:
oeps,2x
hij zei al dat t topic al bestond maar ik had nog niet eens op invoeren gedrukt
Vroeger deden we dat altijd stiekem...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:27 schreef BrauN het volgende:
Ik vind het altijd klote dat je niet tegen de bar mag pissen in een café.
Om over stationskiosken nog maar te zwijgen.
Vroeger, toen de gulden nog van hout was en de klompen nog veters hadden...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vroeger deden we dat altijd stiekem...
Klopt !! Stenen tijdperkquote:Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef greatgonzo het volgende:
Of van die hoerige weg restaurants, ga je pinnen (omdat je nu eenmaal het geld nodig hebt), betaal je 3 euro service kosten! Belachelijk
toen een biertje nog 1 gulden wasquote:Op woensdag 14 september 2005 18:38 schreef PLAE@ het volgende:
vroegah, toen de homo's nog hetero waren en er alleen bier of wijn te zuipen was.
Vroegâh was alles beterquote:Op woensdag 14 september 2005 18:52 schreef Dirktator het volgende:
Vroegâh, toen de christenen nog als fakkels gebruikt werden...
Oei, begint trouwens wel een verkapt "vroegah-..." -topique te worden!
Nee, er zit een ah to go in Emmer-Compascuum zuid!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:54 schreef Stranger het volgende:
Bij de AH-to-go kan je gewoon pinnen.
Nee NOG vroegah, toen de vissen net aan land kropenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:45 schreef fratsman het volgende:
Vroegah, toen de Batavieren nog met z'n vijven waren...
Emmer-Compascuum Zuid bestaat niet...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Nee, er zit een ah to go in Emmer-Compascuum zuid!![]()
Aan de NS balie ja. Maar niet bij de Kiosk. Meestal weer wel bij die Zwizzle-toko's, maar alleen vanaf een bepaald bedrag.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:43 schreef buzzer het volgende:
ik weet niet in welke uithoek TS woont, maar op ieder normaal station kun je pinnen hoor...
Hier in Utrecht moet je 's avonds wel bij zo'n Kiosk een buskaart kopen, omdat al die winkels dan dicht zijn. En hier heb je geen Wizzle, en het OV winkeltje sluit om 19:00 uur. en het is dus gewoon kut dat als je een 45-strippen buskaart wil hebben dat je niet eens kan pinnen, maar eerst naar een pinautomaat moet gaan!quote:Op donderdag 15 september 2005 11:26 schreef cyberstalker het volgende:
In een station heb je toch normale winkels, waar je ook buskaarten kunt krijgen? Daar kun je gewoon pinnen hoor. Of je moet in zo'n uithoek komen, waar ze een keer per week een trein laten rijden.
Wat is daar vreemd aan? Ik vind het eerder vreemd dat het hier over het algemeen niet kan. En als het ergens kan, dan is het meestal een eetcafé/kroeg combinatie.quote:
Precies. Als ik drink op rekening met een groep vrienden, en t totaalbedrag is 30 euro ofzo zou ik dat toch gewoon moeten kunnen pinnen itt eerst een geldautomaat zoeken? Denk dat t ze nog extra omzet oplevert ook!quote:Op donderdag 15 september 2005 11:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Ik vind het eerder vreemd dat het hier over het algemeen niet kan. En als het ergens kan, dan is het meestal een eetcafé/kroeg combinatie.
Zelfs bij ons in het dorp met 1000inwoners kun je nog pinnen bij de kroeg.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Ik vind het eerder vreemd dat het hier over het algemeen niet kan. En als het ergens kan, dan is het meestal een eetcafé/kroeg combinatie.
Trek je die 3 euro af van de fooi. opgelostquote:Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef greatgonzo het volgende:
Of van die hoerige weg restaurants, ga je pinnen (omdat je nu eenmaal het geld nodig hebt), betaal je 3 euro service kosten! Belachelijk
Wij hebben gewoon pinautomaten in het station.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:32 schreef PDOA het volgende:
[..]
Hier in Utrecht moet je 's avonds wel bij zo'n Kiosk een buskaart kopen, omdat al die winkels dan dicht zijn. En hier heb je geen Wizzle, en het OV winkeltje sluit om 19:00 uur. en het is dus gewoon kut dat als je een 45-strippen buskaart wil hebben dat je niet eens kan pinnen, maar eerst naar een pinautomaat moet gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |