Ja, spannend.quote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
geyl!
Bij screenshot 1 staat bij IGN als datum 09/16/2005......lijkt mij van de TGS........quote:Op maandag 19 september 2005 15:23 schreef PandorasBox het volgende:
Dat zijn gewoon caps van de E3 trailer hoor. Niet ingame.
Wat zitten hier de N-fans over de controller te zeuren? Moet nu iedereen met iets "innovatiefs" komen of wat?![]()
Ook van de E3 beurs.quote:Op maandag 19 september 2005 15:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Bij screenshot 1 staat bij IGN als datum 09/16/2005......lijkt mij van de TGS........
[afbeelding]
Ook van de TGS, ingame-engine.
Ook toegevoegd op 16 septemberquote:
Tja ingame,... machine kan het prima aan. Check de FFVII realtime demo... fantastisch, maar daar twijfel ik niet over. 360 doet hetzelfde, Revo zal dat ook doen..... alle graphs worden (mits de juiste developer) briljant straks !quote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Ingame? Ziet er wel zo uit... Kijk naar die gebouwen. De Ps3 zou dit makkelijk aankunnen, llijkt me.
Het ziet er lekker uit.![]()
Nintendo was bang dat hun spellen er niet uitzagen vergeleken met Sony en Microsoft, dus ik denk dat het bij de Revo wel gaat meevallen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja ingame,... machine kan het prima aan. Check de FFVII realtime demo... fantastisch, maar daar twijfel ik niet over. 360 doet hetzelfde, Revo zal dat ook doen..... alle graphs worden (mits de juiste developer) briljant straks !
Mwa, vind het wel mooi.quote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Ingame? Ziet er wel zo uit... Kijk naar die gebouwen. De Ps3 zou dit makkelijk aankunnen, llijkt me.
Ja, die copy&paste kozijnen met steeds dezelfde shade eronder en het getal 12 ernaast zien er niet echt indrukwekkend uit nee...quote:Op maandag 19 september 2005 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, vind het wel mooi.
Maar niet echt zo van WOW.
De textures aan de binnenkant van de kozijnen bijv. zijn echt slecht...
De textures op de raamkozijnen aan de linkerkant zijn van een lage resolutie zo te zien. Verder ziet het er inderdaad prima uit.quote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef PandorasBox het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, vind het wel mooi.
Maar niet echt zo van WOW.
De textures aan de binnenkant van de kozijnen bijv. zijn echt slecht...
Gears of War.quote:Op maandag 19 september 2005 18:20 schreef peristilius het volgende:
[..]Het is 3 keer zo mooi als alles wat er tot nu toe voor de Xbox 360 geshowed is man.
Fanboy.
Ik vind dit er toch echt een stuk beter uitzien hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gears of War.
En sowieso is dit geen ingame shot. (actual gameplay dus. )
serieus, als de PS3 ingame zulke graphics kan tonen zwaaaaaaar respectquote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
geyl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |