Ja, spannend.quote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
geyl!
Bij screenshot 1 staat bij IGN als datum 09/16/2005......lijkt mij van de TGS........quote:Op maandag 19 september 2005 15:23 schreef PandorasBox het volgende:
Dat zijn gewoon caps van de E3 trailer hoor. Niet ingame.
Wat zitten hier de N-fans over de controller te zeuren? Moet nu iedereen met iets "innovatiefs" komen of wat?![]()
Ook van de E3 beurs.quote:Op maandag 19 september 2005 15:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Bij screenshot 1 staat bij IGN als datum 09/16/2005......lijkt mij van de TGS........
[afbeelding]
Ook van de TGS, ingame-engine.
Ook toegevoegd op 16 septemberquote:
Tja ingame,... machine kan het prima aan. Check de FFVII realtime demo... fantastisch, maar daar twijfel ik niet over. 360 doet hetzelfde, Revo zal dat ook doen..... alle graphs worden (mits de juiste developer) briljant straks !quote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Ingame? Ziet er wel zo uit... Kijk naar die gebouwen. De Ps3 zou dit makkelijk aankunnen, llijkt me.
Het ziet er lekker uit.![]()
Nintendo was bang dat hun spellen er niet uitzagen vergeleken met Sony en Microsoft, dus ik denk dat het bij de Revo wel gaat meevallen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja ingame,... machine kan het prima aan. Check de FFVII realtime demo... fantastisch, maar daar twijfel ik niet over. 360 doet hetzelfde, Revo zal dat ook doen..... alle graphs worden (mits de juiste developer) briljant straks !
Mwa, vind het wel mooi.quote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Ingame? Ziet er wel zo uit... Kijk naar die gebouwen. De Ps3 zou dit makkelijk aankunnen, llijkt me.
Ja, die copy&paste kozijnen met steeds dezelfde shade eronder en het getal 12 ernaast zien er niet echt indrukwekkend uit nee...quote:Op maandag 19 september 2005 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, vind het wel mooi.
Maar niet echt zo van WOW.
De textures aan de binnenkant van de kozijnen bijv. zijn echt slecht...
De textures op de raamkozijnen aan de linkerkant zijn van een lage resolutie zo te zien. Verder ziet het er inderdaad prima uit.quote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef PandorasBox het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, vind het wel mooi.
Maar niet echt zo van WOW.
De textures aan de binnenkant van de kozijnen bijv. zijn echt slecht...
Gears of War.quote:Op maandag 19 september 2005 18:20 schreef peristilius het volgende:
[..]Het is 3 keer zo mooi als alles wat er tot nu toe voor de Xbox 360 geshowed is man.
Fanboy.
Ik vind dit er toch echt een stuk beter uitzien hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gears of War.
En sowieso is dit geen ingame shot. (actual gameplay dus. )
serieus, als de PS3 ingame zulke graphics kan tonen zwaaaaaaar respectquote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
geyl!
Eehm, de games controll je met de controller. Als je een 'extra dimensie' aan een controller weet mee te geven dan verander je dus ook de gameplay compleet. En in dit geval hebben ze dat heel goed voor elkaar denk ik.quote:Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef Notorious het volgende:
Het gaat om de games niet om de controller.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920743.aspquote:Op maandag 19 september 2005 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, maar stel je voor dat SSX4 de motiondetection van de Revo gaat ondersteunen, dat zou sick shit kunnen opleveren
Als alle consoles die controller over zouden nemen dan ga ik alleen nog maar pc gamen, beetje als een achterlijke debiel met een afstandsbediening zwaaienquote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het fijn om te zien dat een hoop Ps3 en Xbox fans de mogelijkheden van de controller wel in kunnen zien! Ik zou het zelf ook erg vet vinden als dit gewoon de toekomst van gamen is, de nieuwe standaard zeg maar.
Sony zou het bij de volgende console ook zeker kunnen toepassen
Ja volgens mij heeft dat meer met 'wat je gewend bent' te makenquote:Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920743.asp
Seen it, been there, done that
[..]
Als alle consoles die controller over zouden nemen dan ga ik alleen nog maar pc gamen, beetje als een achterlijke debiel met een afstandsbediening zwaaien![]()
nee dankje
Hoezo niet? Dìt is de volgende generatie, 6 jaar na de PS2. Ik verwacht toch wel een enorme verbetering na al die jaren en ook als je de specs van de PS2 met die van de PS3 vergelijkt. Tel daarbij op dat developers steeds grotere teams hebben, een groter budget en veel ervaring. Ik weet zeker dat we de aankomende generatie èrg realistische games gaan krijgen (en ook ècht het verschil zullen gaan zien tussen goede en middelmatige developers.)quote:Op maandag 19 september 2005 20:25 schreef kepler het volgende:
...
maar ik denk niet dat het deze generatie zo realistisch gaat worden, ik denk dat we daarvoor op de next-next-gen mogen wachten
maar ook zoals dat bovenste plaatje, met die gedetailleerde schade enzo? Ik hoop het echt, maar ik denk dat het er voorlopig niet inzit. Misschien dat we over een paar jaar misschien in de buurt komen op de PS3/Xbox360 maar ik denk het niet.quote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dìt is de volgende generatie, 6 jaar na de PS2. Ik verwacht toch wel een enorme verbetering na al die jaren en ook als je de specs van de PS2 met die van de PS3 vergelijkt. Tel daarbij op dat developers steeds grotere teams hebben, een groter budget en veel ervaring. Ik weet zeker dat we de aankomende generatie èrg realistische games gaan krijgen (en ook ècht het verschil zullen gaan zien tussen goede en middelmatige developers.)
Ik hoop ook dat je het mis hebt, anders zou dit een erg teleurstellende generatie-stap zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 23:06 schreef kepler het volgende:
[..]
maar ook zoals dat bovenste plaatje, met die gedetailleerde schade enzo? Ik hoop het echt, maar ik denk dat het er voorlopig niet inzit. Misschien dat we over een paar jaar misschien in de buurt komen op de PS3/Xbox360 maar ik denk het niet.
Hopelijk heb ik het echter helemaal mis
BELIEVE !quote:Op maandag 19 september 2005 23:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je het mis hebt, anders zou dit een erg teleurstellende generatie-stap zijn.Ik bedoel... ik verwacht wel wat meer van die enorme rekenkracht dan alleen hogere (HD-) resoluties en meer polygonen.
Voor dat soort kut posts moet je in het revo topic zijnquote:
het is jammer dat je hier geen humor kunt halen ergensquote:Op maandag 19 september 2005 23:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Voor dat soort kut posts moet je in het revo topic zijn
tuurlijk wordt het allemaal veel mooier, maar een extreem gedetailleerd schademodel zoals die auto... ik vraag het me af of ze dat gaan halen, want het moet er ook grafisch gezien goed uitzien, veel auto's tegelijk en ook nog eens een goede AI.quote:Op maandag 19 september 2005 23:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je het mis hebt, anders zou dit een erg teleurstellende generatie-stap zijn.Ik bedoel... ik verwacht wel wat meer van die enorme rekenkracht dan alleen hogere (HD-) resoluties en meer polygonen.
Nieuwe consoles hebben meerdere cores tot hun beschikking.quote:Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef kepler het volgende:
tuurlijk wordt het allemaal veel mooier, maar een extreem gedetailleerd schademodel zoals die auto... ik vraag het me af of ze dat gaan halen, want het moet er ook grafisch gezien goed uitzien, veel auto's tegelijk en ook nog eens een goede AI.
ik hoop dat ze het gaan halen zulke graphics/fysics maar ik betwijfel het. Tuurlijk wordt het vele malen beter dan nu, maar als je het schademodel van nu ziet, dat stelt echt niks voor
Ik kan me nog een filmpje van Microsoft herinneren met die auto die zich om een paal vouwtAls ze dat vooral elkaar kunnen krijgen op de next-gen consoles woei
de tijd zal het ons lerenquote:Op maandag 19 september 2005 23:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nieuwe consoles hebben meerdere cores tot hun beschikking.Ik zie het wel gebeuren in ieder geval! Wellicht niet bij de launch-titels en ook niet bij de eerste games daarna, maar na een jaar of 3 zullen we echt schitterende games krijgen!
Ligt aan de bron. Bij EA heb ik mijn twijfels, zie ook deze comic;quote:
Ja, en dat zag je ook bij bijna alle X360 intro's en ps3 intro's op de e3.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ligt aan de bron. Bij EA heb ik mijn twijfels, zie ook deze comic;
[afbeelding]
Same here!!!quote:Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920743.asp
Seen it, been there, done that
[..]
Als alle consoles die controller over zouden nemen dan ga ik alleen nog maar pc gamen, beetje als een achterlijke debiel met een afstandsbediening zwaaien![]()
nee dankje
1 keer is leuk maar het halve forum word vol gespammed met believequote:Op maandag 19 september 2005 23:37 schreef kepler het volgende:
[..]
het is jammer dat je hier geen humor kunt halen ergens
die piete_pelle op dit forum zeikt ook alles af wat niet sega/xbox is echt lachuh gozertquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:41 schreef Notorious het volgende:
LOL meestal wordt er juist gevraagd of iemand een Notorious kloon is. Op InsideGamer Forum in iedergeval.
It's so true though!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:16 schreef PandorasBox het volgende:
Notorious en piet_pelle zijn sega fans. Dus automatisch ook Xbox fans.![]()
Sony krijgt geen respect meer omdat ze twee keer een Sega console om zeep geholpen hebben.
En Nintendo is een oude Sega rivaal. Vandaar al die haat jegens Sony en Nintendo. Dus moeten ze wel voor de Xbox kiezen. Ik heb best wel medelijden.
Ieder zijn ding. Ik verwelkom alle consoles in huisquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:16 schreef PandorasBox het volgende:
Notorious en piet_pelle zijn sega fans. Dus automatisch ook Xbox fans.![]()
Sony krijgt geen respect meer omdat ze twee keer een Sega console om zeep geholpen hebben.
En Nintendo is een oude Sega rivaal. Vandaar al die haat jegens Sony en Nintendo. Dus moeten ze wel voor de Xbox kiezen. Ik heb best wel medelijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |