abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2005 @ 15:03:26 #201
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30726922
Ja maar verwacht niet dat Konami MGS4 ofzo helemaal gaat veranderen om het naar de Revo te kunnen porten.
pi_30727083
nee, maar stel je voor dat SSX4 de motiondetection van de Revo gaat ondersteunen, dat zou sick shit kunnen opleveren
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30727276
Ik heb gisteren even met mijn TV afstandbediening een tijdje naar het scherm zitten wijzen ( ) en volgens mij ga ik dat niet lang volhouden. Normaalgesproken zap ik ook met links, dus het is voor mij heel onnatuurlijk
pi_30727328

geyl!
pi_30727379
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

geyl!
Ja, spannend.
Dit zijn screenshots uit dat FMV tje wat ze op de e3 lieten zien. .
-
pi_30727402
de tweede wel, het eerste is een in-game screenshot van de TGS
pi_30727479
Dat zijn gewoon caps van de E3 trailer hoor. Niet ingame.

Wat zitten hier de N-fans over de controller te zeuren? Moet nu iedereen met iets "innovatiefs" komen of wat?
...and you shall see.
pi_30727572
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:23 schreef PandorasBox het volgende:
Dat zijn gewoon caps van de E3 trailer hoor. Niet ingame.

Wat zitten hier de N-fans over de controller te zeuren? Moet nu iedereen met iets "innovatiefs" komen of wat?
Bij screenshot 1 staat bij IGN als datum 09/16/2005......lijkt mij van de TGS........

Ook van de TGS, ingame-engine.
pi_30728041
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Bij screenshot 1 staat bij IGN als datum 09/16/2005......lijkt mij van de TGS........

[afbeelding]

Ook van de TGS, ingame-engine.
Ook van de E3 beurs.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30728284
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ook van de E3 beurs.
Ook toegevoegd op 16 september
pi_30729899

Ingame? Ziet er wel zo uit... Kijk naar die gebouwen. De Ps3 zou dit makkelijk aankunnen, llijkt me.

Het ziet er lekker uit.
...and you shall see.
pi_30730078
tis niet ingame, wel de game-engine. Op een dev-kit
  maandag 19 september 2005 @ 17:38:48 #213
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30731655
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]

Ingame? Ziet er wel zo uit... Kijk naar die gebouwen. De Ps3 zou dit makkelijk aankunnen, llijkt me.

Het ziet er lekker uit.
Tja ingame,... machine kan het prima aan. Check de FFVII realtime demo... fantastisch, maar daar twijfel ik niet over. 360 doet hetzelfde, Revo zal dat ook doen..... alle graphs worden (mits de juiste developer) briljant straks !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_30731745
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:38 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Tja ingame,... machine kan het prima aan. Check de FFVII realtime demo... fantastisch, maar daar twijfel ik niet over. 360 doet hetzelfde, Revo zal dat ook doen..... alle graphs worden (mits de juiste developer) briljant straks !
Nintendo was bang dat hun spellen er niet uitzagen vergeleken met Sony en Microsoft, dus ik denk dat het bij de Revo wel gaat meevallen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30731992
quote:
[afbeelding]

Het ziet er lekker uit.
Mwa, vind het wel mooi.
Maar niet echt zo van WOW.
De textures aan de binnenkant van de kozijnen bijv. zijn echt slecht...
-
pi_30732077
Het valt me trouwens op dat (bijna) alle Xbox360 screens enorm glimmend zijn en PS3 screens juist wat matter zijn. Volgens mij mikt MS op de bling bling generatie en Sony niet
pi_30732353
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mwa, vind het wel mooi.
Ja, die copy&paste kozijnen met steeds dezelfde shade eronder en het getal 12 ernaast zien er niet echt indrukwekkend uit nee...

Maar de rest is wel erg mooi. Vooral het gebouw aan de rechterkant. En het jasje van Dante bevat ook leuke textures. Lijkt net op echte rode leer. Geen blingbling textures dus. Ook dat haar ziet er vet uit.

Het kan alleen maar beter worden.
...and you shall see.
pi_30732446
quote:

Het ziet er lekker uit.
De textures op de raamkozijnen aan de linkerkant zijn van een lage resolutie zo te zien. Verder ziet het er inderdaad prima uit.
pi_30732692
De trailer van MGS4 is als vanouds indrukwekkend en humoristisch.
pi_30732761
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mwa, vind het wel mooi.
Het is 3 keer zo mooi als alles wat er tot nu toe voor de Xbox 360 geshowed is man.
Fanboy.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_30732846
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:20 schreef peristilius het volgende:

[..]

Het is 3 keer zo mooi als alles wat er tot nu toe voor de Xbox 360 geshowed is man.
Fanboy.
Gears of War.
En sowieso is dit geen ingame shot. (actual gameplay dus . )
-
pi_30732867
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gears of War.
Dat zegt ie ja
pi_30734942
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gears of War.
En sowieso is dit geen ingame shot. (actual gameplay dus . )
Ik vind dit er toch echt een stuk beter uitzien hoor.
En het is waarschijnlijk niet helemaal ingame (speelbaar), maar denk toch wel een ingame cutscene, we moeten maar wachten op de bewegende beelden.
  maandag 19 september 2005 @ 20:25:06 #224
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30736976
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

geyl!
serieus, als de PS3 ingame zulke graphics kan tonen zwaaaaaaar respect kijk naar al die krassen op die auto, de manier waarop hij indeukt, de losse grassprietjes

maar ik denk niet dat het deze generatie zo realistisch gaat worden, ik denk dat we daarvoor op de next-next-gen mogen wachten
The line is a dot to you!
pi_30738164
Alleen vraag ik me af hoe het wordt op 1080i of p. Ik ben bang dat je dan wel wat polygonen hoekjes gaat zien (zie je nu ook al bij die boogjes van dat gebouw).
pi_30738910
-fok deed vaag-

[ Bericht 94% gewijzigd door menesis op 19-09-2005 21:28:35 ]
pi_30738968
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef Notorious het volgende:
Het gaat om de games niet om de controller.
Eehm, de games controll je met de controller. Als je een 'extra dimensie' aan een controller weet mee te geven dan verander je dus ook de gameplay compleet. En in dit geval hebben ze dat heel goed voor elkaar denk ik.
  maandag 19 september 2005 @ 22:08:49 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30741017
Ik vind het fijn om te zien dat een hoop Ps3 en Xbox fans de mogelijkheden van de controller wel in kunnen zien! Ik zou het zelf ook erg vet vinden als dit gewoon de toekomst van gamen is, de nieuwe standaard zeg maar.

Sony zou het bij de volgende console ook zeker kunnen toepassen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30741415
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, maar stel je voor dat SSX4 de motiondetection van de Revo gaat ondersteunen, dat zou sick shit kunnen opleveren
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920743.asp
Seen it, been there, done that
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het fijn om te zien dat een hoop Ps3 en Xbox fans de mogelijkheden van de controller wel in kunnen zien! Ik zou het zelf ook erg vet vinden als dit gewoon de toekomst van gamen is, de nieuwe standaard zeg maar.

Sony zou het bij de volgende console ook zeker kunnen toepassen
Als alle consoles die controller over zouden nemen dan ga ik alleen nog maar pc gamen, beetje als een achterlijke debiel met een afstandsbediening zwaaien nee dankje
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30741466
Ik zie de revo controller toch veel meer als een gadget en ik kan ook alleen van die 'gadget-games' ervoor bedenken. Net als voor de DS en de bongo's. Dat wil niet zeggen dat ik de DS of de bongos niet leuk vind, maar een consolegame wil ik relaxed op de bank spelen zonder al te veel inspanning.

De revo lijkt mij daarom de ideale console voor erbij, leuk om met vrienden mee te klooien. Maar er komt absoluut een 'normale' console bij.
pi_30742416
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

[..]

Als alle consoles die controller over zouden nemen dan ga ik alleen nog maar pc gamen, beetje als een achterlijke debiel met een afstandsbediening zwaaien nee dankje
Ja volgens mij heeft dat meer met 'wat je gewend bent' te maken
Een beetje met een analoogpoookje spelen! das pas dom joh!
ik bedoel maar
pi_30743067
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:25 schreef kepler het volgende:
...
maar ik denk niet dat het deze generatie zo realistisch gaat worden, ik denk dat we daarvoor op de next-next-gen mogen wachten
Hoezo niet? Dìt is de volgende generatie, 6 jaar na de PS2. Ik verwacht toch wel een enorme verbetering na al die jaren en ook als je de specs van de PS2 met die van de PS3 vergelijkt. Tel daarbij op dat developers steeds grotere teams hebben, een groter budget en veel ervaring. Ik weet zeker dat we de aankomende generatie èrg realistische games gaan krijgen (en ook ècht het verschil zullen gaan zien tussen goede en middelmatige developers.)
  maandag 19 september 2005 @ 23:06:00 #233
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30743294
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hoezo niet? Dìt is de volgende generatie, 6 jaar na de PS2. Ik verwacht toch wel een enorme verbetering na al die jaren en ook als je de specs van de PS2 met die van de PS3 vergelijkt. Tel daarbij op dat developers steeds grotere teams hebben, een groter budget en veel ervaring. Ik weet zeker dat we de aankomende generatie èrg realistische games gaan krijgen (en ook ècht het verschil zullen gaan zien tussen goede en middelmatige developers.)
maar ook zoals dat bovenste plaatje, met die gedetailleerde schade enzo? Ik hoop het echt, maar ik denk dat het er voorlopig niet inzit. Misschien dat we over een paar jaar misschien in de buurt komen op de PS3/Xbox360 maar ik denk het niet.

Hopelijk heb ik het echter helemaal mis
pi_30743876
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:06 schreef kepler het volgende:

[..]

maar ook zoals dat bovenste plaatje, met die gedetailleerde schade enzo? Ik hoop het echt, maar ik denk dat het er voorlopig niet inzit. Misschien dat we over een paar jaar misschien in de buurt komen op de PS3/Xbox360 maar ik denk het niet.

Hopelijk heb ik het echter helemaal mis
Ik hoop ook dat je het mis hebt, anders zou dit een erg teleurstellende generatie-stap zijn. Ik bedoel... ik verwacht wel wat meer van die enorme rekenkracht dan alleen hogere (HD-) resoluties en meer polygonen.
  maandag 19 september 2005 @ 23:31:35 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30744310
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:19 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat je het mis hebt, anders zou dit een erg teleurstellende generatie-stap zijn. Ik bedoel... ik verwacht wel wat meer van die enorme rekenkracht dan alleen hogere (HD-) resoluties en meer polygonen.
BELIEVE !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30744474
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

BELIEVE !
Voor dat soort kut posts moet je in het revo topic zijn
  maandag 19 september 2005 @ 23:37:54 #237
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30744539
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:36 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Voor dat soort kut posts moet je in het revo topic zijn
het is jammer dat je hier geen humor kunt halen ergens
  maandag 19 september 2005 @ 23:41:32 #238
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30744664
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:19 schreef P-Style het volgende:

[..]

tuurlijk wordt het allemaal veel mooier, maar een extreem gedetailleerd schademodel zoals die auto... ik vraag het me af of ze dat gaan halen, want het moet er ook grafisch gezien goed uitzien, veel auto's tegelijk en ook nog eens een goede AI.

ik hoop dat ze het gaan halen zulke graphics/fysics maar ik betwijfel het. Tuurlijk wordt het vele malen beter dan nu, maar als je het schademodel van nu ziet, dat stelt echt niks voor
Ik kan me nog een filmpje van Microsoft herinneren met die auto die zich om een paal vouwt Als ze dat vooral elkaar kunnen krijgen op de next-gen consoles woei
pi_30744761
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef kepler het volgende:
tuurlijk wordt het allemaal veel mooier, maar een extreem gedetailleerd schademodel zoals die auto... ik vraag het me af of ze dat gaan halen, want het moet er ook grafisch gezien goed uitzien, veel auto's tegelijk en ook nog eens een goede AI.

ik hoop dat ze het gaan halen zulke graphics/fysics maar ik betwijfel het. Tuurlijk wordt het vele malen beter dan nu, maar als je het schademodel van nu ziet, dat stelt echt niks voor
Ik kan me nog een filmpje van Microsoft herinneren met die auto die zich om een paal vouwt Als ze dat vooral elkaar kunnen krijgen op de next-gen consoles woei
Nieuwe consoles hebben meerdere cores tot hun beschikking. Ik zie het wel gebeuren in ieder geval! Wellicht niet bij de launch-titels en ook niet bij de eerste games daarna, maar na een jaar of 3 zullen we echt schitterende games krijgen!
  maandag 19 september 2005 @ 23:55:09 #240
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30745083
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nieuwe consoles hebben meerdere cores tot hun beschikking. Ik zie het wel gebeuren in ieder geval! Wellicht niet bij de launch-titels en ook niet bij de eerste games daarna, maar na een jaar of 3 zullen we echt schitterende games krijgen!
de tijd zal het ons leren
  dinsdag 20 september 2005 @ 07:33:42 #241
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30748623
quote:

[..]

BELIEVE !
Dat doe ik met Sony standaard
pi_30749552
quote:

[..]

BELIEVE !
Ligt aan de bron. Bij EA heb ik mijn twijfels, zie ook deze comic;
pi_30749580
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ligt aan de bron. Bij EA heb ik mijn twijfels, zie ook deze comic;
[afbeelding]
Ja, en dat zag je ook bij bijna alle X360 intro's en ps3 intro's op de e3.
En massa's mensen die er in trappen hoor .
-
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:38:55 #244
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30756140
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

[..]

Same here!!!

Ik heb echt geen zin om als een achterlijke te gaan zwaaien elke keer als ik ga gamen. 1x in de zoveel tijd bij de Eye Toy is het wel leuk maar om het standaard te gaan doen lijkt me echt niks.
pi_30756466
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:37 schreef kepler het volgende:

[..]

het is jammer dat je hier geen humor kunt halen ergens
1 keer is leuk maar het halve forum word vol gespammed met believe

en notious ik lurk mee met jou posts enzo, jou mag ik wel.
ben jij een kloon van piet_pelle?
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:41:02 #246
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30759304
LOL meestal wordt er juist gevraagd of iemand een Notorious kloon is. Op InsideGamer Forum in iedergeval.
pi_30766512
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:41 schreef Notorious het volgende:
LOL meestal wordt er juist gevraagd of iemand een Notorious kloon is. Op InsideGamer Forum in iedergeval.
die piete_pelle op dit forum zeikt ook alles af wat niet sega/xbox is echt lachuh gozert
pi_30768442
Notorious en piet_pelle zijn sega fans. Dus automatisch ook Xbox fans.

Sony krijgt geen respect meer omdat ze twee keer een Sega console om zeep geholpen hebben.

En Nintendo is een oude Sega rivaal. Vandaar al die haat jegens Sony en Nintendo. Dus moeten ze wel voor de Xbox kiezen. Ik heb best wel medelijden.
...and you shall see.
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:18:46 #249
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30768502
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:16 schreef PandorasBox het volgende:

Sony krijgt geen respect meer omdat ze twee keer een Sega console om zeep geholpen hebben.

En Nintendo is een oude Sega rivaal. Vandaar al die haat jegens Sony en Nintendo. Dus moeten ze wel voor de Xbox kiezen. Ik heb best wel medelijden.
It's so true though!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 21 september 2005 @ 07:59:19 #250
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30781331
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:16 schreef PandorasBox het volgende:

Ieder zijn ding. Ik verwelkom alle consoles in huis maar mijn hart ligt bij Sony
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')