Oh nu snap ik je vraag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom denk je dat ze van de opdracht wist?
Ik weet zeker dat ze nog meer zei.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:51 schreef phileine het volgende:
Ze zei "mag ik ook meedoen?" toen Bridget zei dat ze de nieuwe weekopdracht ging vertellen. Dat vraagt ze elke keer, omdat er een aantal opdrachten zijn geweest waaraan Tanja niet mocht meedoen. Ik vind dat niet gelijk bewijs dat ze van de opdracht wist.
Misschien zei ze wel meer, maar ik begreep uit het 'mag ik meedoen' hetzelfde: na het fietsen, de eierensokken en het lopen wilde ze een opdracht waaraan ze wél mee kon doen.quote:
Wat een sociaal en flexibel schatje is het toch, hè?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Nog even de reactie van Tanja over het licht aan overdag: "Dan gaat dan een leuk spelletje worden. Als ik wil slapen gaat het licht uít!"
Verder valt ze liever flauw dan dat ze haar magnetron-maaltijden moet eten.
Ze eet dus alleen rijstwafels.
Ze heeft die stuiterdingen al opgegetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:56 schreef tong80 het volgende:
GVD ik wil die spruitjes in haar strot duwen
quote:Op zondag 25 september 2005 11:48 schreef worker het volgende:
Tanja heeft waarschijnlijk in de prostitutie gezeten. Op de BB site zelf is te lezen dat Tanja zo iets zegt van " ik zou het zo doen". Als je het bijbehorende filmpje kijkt en luistert, dan hoor je haar aan het eind zeggen "ik zou het zo WEER doen". Er is ook een andere bewoner die daar op ingaat, Tanja corrigeert zichzelf dan...
Je herkende haarquote:
Als je dat leest én nadenkt over het feit dat Tanja min of meer door d'r moeder in het BB-huis gezet is, zou ze dan de keus gehad hebben: óf verplichte opname in afkickkliniek óf het BB-huis in ??quote:
En jij mocht kiezen tussen een pc of een nieuwe triangel?quote:Op zondag 25 september 2005 12:02 schreef cevece het volgende:
[..]
Als je dat leest én nadenkt over het feit dat Tanja min of meer door d'r moeder in het BB-huis gezet is, zou ze dan de keus gehad hebben: óf verplichte opname in afkickkliniek óf het BB-huis in ??
Bull, dat ging ergens anders over.quote:Op zondag 25 september 2005 11:48 schreef worker het volgende:
Tanja heeft waarschijnlijk in de prostitutie gezeten. Op de BB site zelf is te lezen dat Tanja zo iets zegt van " ik zou het zo doen". Als je het bijbehorende filmpje kijkt en luistert, dan hoor je haar aan het eind zeggen "ik zou het zo WEER doen". Er is ook een andere bewoner die daar op ingaat, Tanja corrigeert zichzelf dan...
Precies !quote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef phileine het volgende:
magnetronmaaltijden zíjn ook niet te vreten.
quote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef phileine het volgende:
magnetronmaaltijden zíjn ook niet te vreten.
Nee, pindakaas en uien zijn lekker.quote:
Was het maar zoquote:Op zondag 25 september 2005 12:09 schreef Rica het volgende:
[..]
En jij mocht kiezen tussen een pc of een nieuwe triangel?
Waarom ben ik hier niet verbaasd over ?quote:Op zondag 25 september 2005 12:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bull, dat ging ergens anders over.
Wat ze wél heeft gezegd is dat ze liever op haar rug geld gaat verdienen dan geld aan te nemen van Shurendy, de vader van de baby.
Ze heeft in ieder geval geen leuke jeugd gehad; in internaten gezeten en later begeleid op kamers gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |