Was bij Ronaldo in zijn Inter tijd gebeurt toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:19 schreef nik2043 het volgende:
je wordt wel gek als ie binnen 10min weer geblesseerd raakt
Ik denk dat Sam voor Italie beter is ja maar niet voor Spanje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Debuut van Woodgate heeft niks te zeggen.
Hij zal het denk ik wel redden al denk ik dat Samuel een betere optie was bij Real
Maar hij speelt nu bij ons
Half ex-Real speelt bij 'jullie' (Cambiasso, Figo, Solari, Samuel), en dat levert een leuk team op, zeker in combinatie met Adriano.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Debuut van Woodgate heeft niks te zeggen.
Hij zal het denk ik wel redden al denk ik dat Samuel een betere optie was bij Real
Maar hij speelt nu bij ons
Guti heeft hem er sinds vandaag uitgespeeld. Heeft wel de eerste paar wedstrijden gespeeld. Mocht ook invallen vandaagquote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef jpzegthallo het volgende:
Speelt Gravesen nog eigenlijk?
Vanderley staat onder immense druk, als ik het wel heb. Scolari zou al zijn gepolst.quote:Op zondag 25 september 2005 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
De spelers nemen waarschijnlijk niks van de coach aan omdat ze het zelf wel beter denken te weten.
Ramos speelde minstens zijn derde wedstrijd, want hij speelde zondag tegen Alaves ook gewoon mee (en goed). De rode kaart was trouwens vrij twijfelachtig vond ik, alhoewel het natuurlijk een domme en onsportieve overtreding was...quote:Op donderdag 29 september 2005 07:10 schreef jojomen4 het volgende:
Gravesen gaf vandaag de scherpe pass op Beckham die daarna de voorzet kon geven voor de winnende![]()
Luxe stond niet onder druk, het ging er meer om dat ie onder druk zou komen te staan als ie nog 2 wedstrijden zou verliezen omdat ie er al 3 op rij had verloren. Nu heeft ie alweer 3x op rij gewonnen en wordt er niet meer over gesproken. Het spel was in de 2de helft minder maar in de eerste GEWELDIG.
Beckham speelde supergoed! Eens kijken of we nu nog wat langer goed spel kunnen spelen.
Ramos z'n 2de rooie in z'n 2de partij voor Real.Woodgate kan nu weer meedoen de volgende pot (blijft afwisselen zo
).
Waar ligt het. Weet je dat. Ver buiten de stad.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:11 schreef jojomen4 het volgende:
Real Madrid heeft dan eindelijk vandaag z'n nieuwe trainingscomplex geopend.. endat het is..
[afbeelding]
Ze hebben zo'n 60 voetbalvelden op het hypermoderne complex genaamd "Ciudad Real Madrid" en een kindercreche zodat de voetballers de kinderen mee kunnen nemen naar het "werk". Verder natuurlijk erg "luxe"slaapplaatsen waar de spelers 's middags na het eten even kunnen rusten.
Het is zo'n 10 keer groter dan het oude complex "las Rosas".
Het ligt in het noorden van de stad in de wijk Valdebebas.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waar ligt het. Weet je dat. Ver buiten de stad.
Als ik er ooit nog kom ga ik er wel even kijken zeg.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het ligt in het noorden van de stad in de wijk Valdebebas.![]()
Woodgate kan meedoen en staat basis. Hij heeft Ramos er tijdelijk uitgespeeld omdat Ramos tegen Rosenborg geschorst is en Woodgate nog was ritme op moet doen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als ik er ooit nog kom ga ik er wel even kijken zeg.
Kan Woodgate vanavond meedoen. of is ie nog geschorst
Aardig optrekje idd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:11 schreef jojomen4 het volgende:
Real Madrid heeft dan eindelijk vandaag z'n nieuwe trainingscomplex geopend.. endat het is..
[afbeelding]
Ze hebben zo'n 60 voetbalvelden op het hypermoderne complex genaamd "Ciudad Real Madrid" en een kindercreche zodat de voetballers de kinderen mee kunnen nemen naar het "werk". Verder natuurlijk erg "luxe"slaapplaatsen waar de spelers 's middags na het eten even kunnen rusten.
Het is zo'n 10 keer groter dan het oude complex "las Rosas".
Knapquote:Oppervlakte van zo'n 900.000 M3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |