Knapquote:Oppervlakte van zo'n 900.000 M3
quote:
quote:
Canalplusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:30 schreef fernando_redondo het volgende:
Waar is Real dit jaar live te zien?
Heb jij geen zin om dat dit jaar te doen? Ik heb het druk druk druk..quote:Op maandag 7 november 2005 09:17 schreef wolfrolf het volgende:
Als ik het me goed heug, heeft Madrid inmiddels alweer 3 winstpartijen op rij toch? (PD en CL)
1-0 gewonnen dit weekend whoeiii!!
Jojo: Wanneer maak je het Real Madrid - FC Barcelona topic aan ?![]()
Want die wedstrijd gaat 20 november weer plaatsvinden
quote:Op maandag 7 november 2005 16:26 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Nog een geblesseerde toegevoegd aan de waslijst, Woodgate ligt er een maand uit met een spierscheuring. Sneu voor die jongen, hij was goed bezig en zou zelfs geselecteerd gaan worden door Eriksson.
quote:Woodgate weken 'out' door nieuwe blessure
7/11/2005 15:06
Jonathan Woodgate ligt er weer uit. De Engelse verdediger van Real Madrid zal door een blessure vier weken niet kunnen voetballen.
Woodgate raakte zondag geblesseerd tijdens het thuisduel met Real Zaragoza. Hij liep een scheurtje op in zijn linkerhamstring en moest zich al na 23 minuten laten vervangen.
Het was pas zijn vijfde competitieduel na een langdurige bovenbeenblessure, die hem bijna anderhalf jaar had uitgeschakeld. Sinds de zomer van 2000 heeft de blessuregevoelige Woodgate slechts in één seizoen meer dan achttien wedstrijden gespeeld.
Stoppen is te vroeg, voor zo'n salaris en zo'n club zou ik me nog wel terug vechten. En dan maar weer zien wat er gebeurt.quote:Op maandag 7 november 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Woodgate.Het zal ook niet zo zijn. Stoppen jongen.
Die is fit voor de kraker!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe lang is Zidane al geblesseerd inmiddels?
Ronaldo net wel net niet, Baptista dacht ik gewoon niet. Binho zou daar kunnen spelen als Ronaldo fit is.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh dat is erg fijn nieuws.. en Baptista en Ronaldo?
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:44 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ronaldo net wel net niet, Baptista dacht ik gewoon niet. Binho zou daar kunnen spelen als Ronaldo fit is.
Voor hoe lang?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:32 schreef jojomen4 het volgende:
Het is dit keer heel iets anders jongens! Tis gewoon pech. Als het hetzelfde geweest zou zijn denk ik ook wel dat hem de tranen over de wangen zouden zijn gelopen maar nu moet ie alleen ff revalideren en dan is ie weer terug![]()
Een maand las ik ergens.quote:
Dat ligt eraan hoeveel geluk die heeft. Robben is ook om de haverklap geblesseerd, zou je die ook adviseren te stoppen?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Nee, voor hoe lang zal ie dan weer fit zijn...
Ik had het idee dat het er meer waren, maar 6 is inderdaad nog wel te doen. De spirit om van 2-0 nog 2-2 te maken vind ik wel bewonderenswaardig idd.quote:Op maandag 28 november 2005 11:06 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Het is maar 6 punten hoor, beetje te vroeg om de handdoek te werpen. Bovendien kan het niet veel slechter gaan dan nu...hoop ik. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar dat ze er nog een gelijkspel uitslepen vind ik toch wel positief.
Dat is waar, het kan niet veel slechter dan nu. Maar het kan ook niet beter dan Barcelona. Die club speelt op dit moment voetbal van een bovenaards niveau. Op dat niveau kan Real simpelweg niet meekomen. Dit seizoen zullen ze wederom hun meerdere moet erkennen in Barcelona. Dat bleek ook al uit de onderlinge confrontatie, in Madrid, nota bene.quote:Op maandag 28 november 2005 11:06 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Het is maar 6 punten hoor, beetje te vroeg om de handdoek te werpen. Bovendien kan het niet veel slechter gaan dan nu...hoop ik. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar dat ze er nog een gelijkspel uitslepen vind ik toch wel positief.
quote:Op maandag 28 november 2005 12:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
het kan niet veel slechter dan nu.
Desondanks is het verschil maar 6 punten, is Real dan niet zo slecht of zou het wel meevallen met dat 'bovenaardse' niveau...quote:Barcelona speelt op dit moment voetbal van een bovenaards niveau.
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Real Madrid - Real Madrid C 0-2
Real Madrid heeft vandaag geen goede indruk gemaakt in een vriendschappelijk duel tegen Real Madrid C, het filiaal dat in de derde divisie speelt en hoofdzakelijk bestaat uit 16-jarige jeugdspelers.
De wedstrijd ging met 2-0 verloren en in de opstelling ontbraken alleen de licht geblesseerden Zinedine Zidane en Michel Salgado en ook Sergio Ramos die geschorst zal zijn voor de competitiewedstrijd tegen Getafe zaterdag.
Het enige goede nieuws aan de kant van het eerste was dat Ronaldo, die samen met Robinho in de aanval verscheen, geen last meer heeft van zijn blessure.
quote:Toekomst Real-coach Luxemburgo onzeker
Uitgegeven: 4 december 2005 15:47
Laatst gewijzigd: 4 december 2005 15:50
MADRID - De leiding van voetbalclub Real Madrid heeft bevestigd dat er zondag topberaad is over de positie van coach Vanderlei Luxemburgo.
"De president van Real, Florentino Perez, vergadert met Arrigo Sacchi (technisch directeur) en Emilio Butragueño (vice-president) over het al dan niet aanblijven van de trainer", meldt de club op de website. Falk AdSolution
De Spaanse media berichtten zondagochtend al dat het ontslag van Luxemburgo aanstaande is. Real won zaterdag met 1-0 van Getafe, maar het publiek was bijzonder ontevreden en reageerde zich af op de Braziliaanse coach, die al langer onder vuur ligt.
Mourinho lijkt me niet, eerder Capello.quote:Real Madrid zet trainer Luxemburgo op straat
4/12/2005 21:53
Hij zat al een tijdje op de schopstoel bij Real Madrid, maar na het teleurstellende optreden tegen Getafe is het doek gevallen voor Vanderlei Luxemburgo.
Luxemburgo wordt verweten de Madrileense sterrenformatie niet aan het voetballen te krijgen. Verschillende pijnlijke nederlagen, waaronder die tegen rivaal Barcelona, deden de positie van de Braziliaanse coach verder wankelen.
Na het optreden tegen Getafe achtte de leiding van Madrid de tijd rijp voor een trainerswissel. Het thuisduel werd weliswaar gewonnen met 1-0, maar tegenstander Getafe was in Bernabeu heer en meester.
Het vertrek van Luxemburgo volgde op een overleg dat voorzitter Florentino Perez had met de technische directeur Arrigo Sacchi en vice-preses Emilio Butragueño over de onhoudbare positie van de Braziliaanse coach. Zondagochtend had het duo een onderhoud met Luxemburgo.
Juán Ramón López Caro is aangesteld als tijdelijke eindverantwoordelijke. De trainer van de reserves van Real Madrid neemt de honneurs waar totdat er komende zomer een grote naam aan de slag gaat in Madrid. De namen van Fabio Capello, Rafael Benítez en Mourinho worden daarbij genoemd.
quote:Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef Suijk het volgende:
Lekker dan, wie weet pikken ze Guusje op.
quote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wenger naar Madrid en Hiddink naar Arsenal
Kan je anders zeker geen kampioen wordenquote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef Sloggi het volgende:
Guusje moet trainer worden. Is PSV ook meteen niks meer
Real Madrid wint dit seizoen geen prijs. Dat kan ik je wel voorspellen.quote:Op maandag 5 december 2005 00:22 schreef jojomen4 het volgende:
Bleh! Kutzooi. Vind het erg jammer want heb altijd willen geloven dat het hem wel zou lukken. Wie nu? En wat kan een ander wel van dit team maken. Kwaliteit is er iig. Ik hoop op Mourinho maar das onmogelijk. Zal over een paar weken pas bekend worden denk ik.
![]()
We hebben iig wel nog genoeg kansen dit seizoen om de 3 prijzen te pakken!![]()
Ja, dat is ook zo. Is vind het echt onzin dat Luxemburgo is ontslagen, het bestuur had beter kunnen wachten tot Real echt een keer verloor. Nu pakt hij 3 belangrijke punten tegen een goed Getafe en wordt hij ineens ontslagen. Beetje vreemd. Ook in de CL doet Real het niet zo slecht, de tweede ronde is inmiddels al gehaald.quote:Op maandag 5 december 2005 00:22 schreef jojomen4 het volgende:
Bleh! Kutzooi. Vind het erg jammer want heb altijd willen geloven dat het hem wel zou lukken. Wie nu? En wat kan een ander wel van dit team maken. Kwaliteit is er iig. Ik hoop op Mourinho maar das onmogelijk. Zal over een paar weken pas bekend worden denk ik.
![]()
We hebben iig wel nog genoeg kansen dit seizoen om de 3 prijzen te pakken!![]()
Waarschijnlijk niet, neequote:Op zondag 4 december 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan je anders zeker geen kampioen worden
Leo!quote:Op maandag 5 december 2005 09:59 schreef Dos37 het volgende:
Ik zie er nog wel een Nederlandse coach komen![]()
Het Real Madrid uit de derde divisie zelfsquote:Op maandag 5 december 2005 11:31 schreef Suijk het volgende:
Het tweede won toch laatst van Real Madrid 1? Dan lijkt me die trainer een goede keuze.
Was het derde, zo kan je het team wel noemen. Was een ploeg met 16/17 -jarigen.quote:Op maandag 5 december 2005 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het Real Madrid uit de derde divisie zelfs![]()
Of is dat idd het 2e?
quote:Sacchi houdt het een jaar uit bij Real Madrid
6/12/2005 8 :58
Arrigo Sacchi is bezig aan zijn laatste weken bij Real Madrid. De Italiaanse technisch directeur van de Madrilenen stopt uit eigen beweging aan het einde van het kalenderjaar om niet nader verklaarde persoonlijke redenen.
Sacchi zou het bestuur van Real al twee weken voor de met 3-0 verloren klassieker tegen Barcelona hebben laten weten dat hij ging stoppen. Het nieuws werd door Real een dag na het ontslag van coach Vanderlei Luxemburgo bekendgemaakt.
Op 21 december 2004 trad Sacchi aan bij de Koninklijke met als opdracht de club te professionaliseren. Sacchi maakte zich hard voor de komst van de Braziliaan Luxemburgo, in wie hij heilig geloofde. De Italiaan kocht zes spelers voor bijna negentig miljoen euro, al heeft geen van allen nog geïmponeerd.
In het verleden zegde Sacchi wel vaker zijn contract op. Tijdens het seizoen 1998/99 stopte hij bij Atlético Madrid na een reeks van drie nederlagen op rij. Sacchi zei uitgeput te zijn. De voetbalverslaafde hield het als coach van Parma in 2001 een maand uit voordat hij ermee uitscheed. Sacchi was overspanne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |