Goeie vraag. Vraag het aan penis_kokerquote:Op woensdag 14 september 2005 17:14 schreef remlof het volgende:
ik heb me ook altijd afgevraagd hoe je in godsnaam gek kan worden op iemand die je nog nooit in het echt hebt gezien... laat staan gevoeld, geroken, geproefd
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Heet hij Arno?
http://frontpage.fok.nl/crew/47501.
Ben een beetje traag zo in de ochtend.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Scherp Tonks, scherp.
Maar Tonks, jij vindt het dus gek dat ik toendertijd met ChrisJX op MSN zat nadat ik haar had ontmoet?quote:Op donderdag 15 september 2005 08:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben een beetje traag zo in de ochtend.
Scherp nolius, stomme imbeciel, denk je nou echt dat ik iets met haar heb.. het is maar internet hoor.. er zijn ook nog mensen die internet niet serieus nemen.. dat jou hart nou sneller gaat kloppen als een meisje een (L) of een (K) op msn geeft.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maar Tonks, jij vindt het dus gek dat ik toendertijd met ChrisJX op MSN zat nadat ik haar had ontmoet?
Hoe verklaar jij dit dan?
Sherlock Penis_koker 'ontdekt' iets wat al breed is uitgemeten in 2003 en vergeet de helft erbij te zetten. En dan ben ik een imbeciel dat onder andere jij daar leuk om lacht? tja...quote:Op donderdag 15 september 2005 08:14 schreef tonks het volgende:
Scherp nolius, stomme imbeciel, denk je nou echt dat ik iets met haar heb.. het is maar internet hoor.. er zijn ook nog mensen die internet niet serieus nemen.. dat jou hart nou sneller gaat kloppen als een meisje een (L) of een (K) op msn geeft.
Maar je wil haar wel hè?quote:Op donderdag 15 september 2005 08:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Scherp nolius, stomme imbeciel, denk je nou echt dat ik iets met haar heb.. het is maar internet hoor.. er zijn ook nog mensen die internet niet serieus nemen..
Fucking retard, nee ik wil haar niet, en ik neem uitspraken enzovoorts op het internet niet serieus..quote:Op donderdag 15 september 2005 08:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maar je wil haar wel hè?
En als jij internet niet serieus neemt, dan is 2/3 van jouw leven niet serieus. Da's best wel kut eik...
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 15 september 2005 10:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Fucking retard, nee ik wil haar niet, en ik neem uitspraken enzovoorts op het internet niet serieus..
JaAaaaAAA!!! HAHAHAHAHA JE hebt me echt te pakken nu!!!11!!quote:Op donderdag 15 september 2005 10:49 schreef Penis_Koker het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
KIJK HEM GAAN!!
Shit Arno, jij bent echt koning kneus.
quote:[17:10:36] <AdolfH> Duurt lang voordat hij reageert
[17:10:50] <Penis_Koker> Best wel...
[17:10:56] <AdolfH> Volgens mij probeert hij iets 'bijdehands' te verzinnen
[17:11:00] <AdolfH> Zoals altijd
[17:11:13] <JosephG> Nouja, hij wisselt altijd af met 10 standaardzinnen
[17:11:15] <Penis_Koker> Ik denk dat hij met een reactie komt als: "Zo een fantopic"
[17:11:28] <JosephG> Ja, precies
quote:Op donderdag 15 september 2005 07:58 schreef Nolius het volgende:
Fantopic
Maar als n00b weet je natuurlijk niet dat wij elkaar al een aantal keer hadden ontmoet
/server tower.shadowfire.org /join #onzquote:Op donderdag 15 september 2005 11:38 schreef tonks het volgende:
had ik maar een batcave
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
/server tower.shadowfire.org /join #onz
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |