Ik vond het geluid trouwens best goed en LaBrie was zowaar goed! Heb me echt geen 1 keer aan hem geergerdquote:(In The Name Of God Outro Tape)
The Root Of All Evil
Panic Attack
Another Won
A Fortune In Lies
Under A Glass Moon
Caught In A Web
Peruvian Skies (with part of Pink Floyd - Wish You Were Here and Metallica - For Whom The Bell Tolls)
Home
~~~Intermission~~~
The Glass Prison
This Dying Soul
Never Enough
Sacraficed Sons
Octavarium
~~~Encore~~~
As I Am
Pull Me Under/
Metropolis Pt. 1
Ja PF inderdaad. Met die WYWH cover die ze op een gegeven moment lieten zien lijkt me dat wel de meest logische optie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:55 schreef MagStar_3590 het volgende:
Die intro was een testje voor morgen. Dat er iets van Floyd komt staat voor mij wel vast.
en ik ga straks gewoon weer!
Tsja, 't is niet de eerste keer dat ze dat doen hoor. In "Peruvian Skies" op "Once in a live time" improviseren ze net zo goed "Have a Cigar" en Metallica door het nummer heen. 'k Zou niet alleen dit als reden aanvoeren dat ze PF gaan doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:19 schreef Man_Made_God het volgende:
Ja PF inderdaad. Met die WYWH cover die ze op een gegeven moment lieten zien lijkt me dat wel de meest logische optie.
Maar zoals hierboven ook al een keer gezegd is, zullen ze Metallica niet nog een keer doen, en als ze alléén een cover laten zien van WYWH en niet van andere bands/cd's.........quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:33 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Tsja, 't is niet de eerste keer dat ze dat doen hoor. In "Peruvian Skies" op "Once in a live time" improviseren ze net zo goed "Have a Cigar" en Metallica door het nummer heen. 'k Zou niet alleen dit als reden aanvoeren dat ze PF gaan doen.
Ey!quote:
Hehe Octavarium vind ik juist het tofste nummerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:05 schreef Hammet het volgende:
Geweldig genoten!
Jammer van Octavarium, ik viel bijna in slaap![]()
Maar vooral Sacrificed Sons en Peruvian Skies vond ik zeer indrukwekkend!
James zei op een gegeven moment van wel, maar ik meende dat er nog kaartjes te koop waren. Het was in ieder geval een mooi afgeladen sfeer!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:32 schreef kriele het volgende:
Was de zaal uitverkocht?
Ik vond het sowieso al vet dat Octavarium gespeeld werd in z'n totaliteit. Na de intro verwachtte ik eigenlijk dat ze over zouden stappen op een ander nummer, of na 1 van de delen van het nummer. Waanzinnig, en ik had die screams aan het einde niet willen missen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:46 schreef MrData het volgende:
[..]
Hehe Octavarium vind ik juist het tofste nummerIk vond het zowiezo wel vet om Jordan bezig te zien. Stond tegenover Petrucci...wat een idiote snelheid haalt ie toch af en toe. Vanavond maar hopen op In The Name of God en/of Learning to Live
![]()
Volgens mij stonden wij best dicht bij elkaar:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:48 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
James zei op een gegeven moment van wel, maar ik meende dat er nog kaartjes te koop waren. Het was in ieder geval een mooi afgeladen sfeer!
[afbeelding]
Heb jij ook een nokia 6230i? Ik zag namelijk iemand foto's maken met dat ding ongeveer op de plek waar jij stond. Ik sta bijna op deze foto, iets meer links denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:01 schreef Bigs het volgende:
[..]
Volgens mij stonden wij best dicht bij elkaar:
[afbeelding]
Ik weet precies wie je bedoelt. Was jij toevallig met een stuk of 5 vrienden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:14 schreef Bigs het volgende:
Wel een Nokia, maar een 6881. Ik stond op een gegeven moment achter een vrij forse kerel waar ik continu links of rechts langs moest kijken.. best irritant. Maar wat nog veel erger was, was dat hij er zelf volgens mij helemaal niks aan vond.. ik had het idee dat ie daar meer was voor dat mannetje dat bij hem was, want die had het wel naar z'n zin
Haha wtf.. anders zie ik mezelf gewoon op die foto.. en lachend in de camera kijken ook nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:01 schreef Bigs het volgende:
[..]
Volgens mij stonden wij best dicht bij elkaar:
[afbeelding]
Das mijn typwerkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:21 schreef Bigs het volgende:
Ik vond het echt vetDe intro van Octavarium vond ik juist wel koel, met Jordan als een een of andere gestoorde professor (en de rest van het nummer vond ik ook erg vet). These walls en I walk beside you heb ik niet gemist. Sacrificed sons was best wel indrukwekkend en vooral As I am hakte er echt lekker in op een gegeven moment
De muziek tijdens de pauze was ook wel koel.. akoestische versies van een aantal nummers (o.a. stukken uit Erotomania) en Voices akoestisch met vocalen van een vrouwklonk best wel vet. Het einde met Metropolis was echt heerlijk! Damn, wat is Dream Theater toch goed
Even de setlist:
[..]
Ik vond het geluid trouwens best goed en LaBrie was zowaar goed! Heb me echt geen 1 keer aan hem geergerd
Ah ok dan. Wij (2 man) stonden namelijk pal achter die boomlange vent aan het einde van de set, en die groep stond om ons heen. Wij stonden vrij veel te headbangenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:02 schreef Bigs het volgende:
Hmm.. niet eens opgevallen dat dat jouw topic was (het was ook al laat). Goed werk
Ik meende aan het eind van Peruvian Skies ook even een stukje Muse van Petrucci te horen, maar kan zijn dat ik me vergiste (was niet zo lang).
@MMG: Nee, maar ik stond wel vlak achter dat groepje. Wij stonden met z'n 2en (kort blond stekelig haar, groene polo). Volgende keer doen we allemaal een Fok! petje op
Wij ook, heb stevige nekpijn nu! Maar hulde wat een show!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:25 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Wij stonden vrij veel te headbangen![]()
Ik heb helaas ook last van behoorlijke nekpijn, beetje jammerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:36 schreef FastFox het volgende:
[..]
Wij ook, heb stevige nekpijn nu! Maar hulde wat een show!!
Tot vanavond
Oeps, dat hoop ik niet, ben niet zo een U2 fan...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef Sanne het volgende:
Nog steeds te koop 2 kaarten voor 11 oktober.
Ik hoorde gisteren van iemand dat het laatste gerucht is dat ze een set van U2 zullen spelen.
Nu baal ik toch wel een beetje dat ik niet gisteravond ben gegaan, goeie setlist en ik daar krijgen we vanavond dan de helft van te horen omdat ze na de pauze gaan coveren en dan misschien nog wel U2 boehoehoequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:21 schreef Bigs het volgende:
Ik vond het echt vetDe intro van Octavarium vond ik juist wel koel, met Jordan als een een of andere gestoorde professor (en de rest van het nummer vond ik ook erg vet). These walls en I walk beside you heb ik niet gemist. Sacrificed sons was best wel indrukwekkend en vooral As I am hakte er echt lekker in op een gegeven moment
De muziek tijdens de pauze was ook wel koel.. akoestische versies van een aantal nummers (o.a. stukken uit Erotomania) en Voices akoestisch met vocalen van een vrouwklonk best wel vet. Het einde met Metropolis was echt heerlijk! Damn, wat is Dream Theater toch goed
Even de setlist:
[..]
Ik vond het geluid trouwens best goed en LaBrie was zowaar goed! Heb me echt geen 1 keer aan hem geergerd
Stiekem op het forum van MikePortnoy.com gekeken waar iemand contact heeft gehad met iemand uit de zaal. Het schijnt dat Theresa Thompson (die we kennen van de Live Scenes from New York DVD) ook aanwezig is en de female vocals voor haar rekening neemt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:12 schreef LintuxCx het volgende:
Hoe weet je dat, Un4?
Als ik dat nou eerder had geweten... 't Is ze geraden dat ze er een opname van gaan maken zeg... Dat wil ik horen!
doet ie dat nu nog?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:04 schreef Man_Made_God het volgende:
ik vond het al gaaf dat Portnoy op een gegeven moment z;n stick 10-15 meter naar de zijkant gooide naar z'n engineer, en dat die vervolgens in no time ééntje teruggooit, die vervolgens wordt gevangen door Portnoy. En dat alles terwijl hij rustig verder drumt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |