Je gaat nu dus weer 'geruime tijd' geen soep meer eten?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:54 schreef tho_Omas het volgende:
Na geruime tijd geen soep gegeten te hebben, heb ik daarstraks besloten het weer eens te gaan "doen".
het is DIE BODEM !!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef Billekoek het volgende:
Die onderkant, weet je nog? Dat heeft niemand in de gatuh!
Ja hallo, daar open ik wel een andere keer een topic over. Als ik boos ben maak ik snel foutjes.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:41 schreef Taxi het volgende:
[..]
Je gaat nu dus weer 'geruime tijd' geen soep meer eten?![]()
haha nee hoezoquote:Op woensdag 14 september 2005 16:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad
Werk je soms bij Iglo?
Ik zou ze aanklagenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dit topic ging over karton in mijn soep. Je moet wel mijn meesterlijke OP lezen he.
misschien zit ie in z'n igloquote:Op woensdag 14 september 2005 17:27 schreef tho_Omas het volgende:
Ja ik eet voorlopig ook geen soep meer. Althans, niet van Iglo.
Waar is trouwens die kapitein gebleven die altijd die vissen ging vangen met die boot.![]()
Zeker niet als hij uit ONZ kwamquote:Op woensdag 14 september 2005 19:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Deze is meer op zijn plaats in KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |