quote:Van Galen: 'Ik heb 15 jaar niets gepresteerd'
11/1/2006 10:21
Slecht nieuws: Barry van Galen stopt met voetbal. Na dit seizoen geen sfeervolle avonden met barman Barry in bruin café De Alkmaarderhout. Het stadion sluit zijn deuren, Van Galen hoopt een laatste rondje weg te geven. 'Dit jaar pak ik mijn eerste prijs, daar ga ik duizend procent voor.'
In de nieuwe Voetbal International blikt Van Galen vooruit op zijn afscheid, dat aan het einde van het seizoen volgt. De 35-jarige linkspoot wil koste wat kost met zijn eerste echte hoofdprijs afsluiten. 'Ik kan pas tevreden zijn als ik een prijs win. Als we een finale spelen moet ik er wel bij zijn, anders heb je nog het gevoel dat je niets gewonnen hebt.'
Mocht het er van komen, dan zal Van Galen het hoogtepunt uitbundig vieren. 'Ook al winnen we de beker, dan ben ik al weken lam. Dan kunnen ze me ergens uit een voortuin weghalen. Ik kan in drie maanden vijftien jaar goedmaken. Want ik heb al die jaren lekker kunnen voetballen, maar heb nog nooit wat gewonnen.'
Het gehele relaas van Van Galen vind je in VI nummer twee, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Daar denkt v. Basten heel anders over geloof ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:15 schreef methodmich het volgende:
Dat denk ik ook. Ze zullen vermoedelijk meer complimenten krijgen, dan prijzen winnen. Ook omdat er net te weinig winnaarstypes in de selectie zitten, denk ik. Barry, Timmer en dan is het al ongeveer klaar.
Nee, dat vind ik ook geen echte winnaars. Toch heb ik het idee dat Van Basten een rotsvast vertrouwen heeft in landzaat, ook op het mentale vlak.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:52 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar die kijkt volgens mij ook vooral naar de uitvoering. En omdat AZ zijn systeem speelt, is dat logisch.
Want ik vind De Cler, Opdam, Landzaat en in mindere mate Mathijsen nou niet echt winnaarstypes, jij wel?
Hij staat wel in de belangstelling de laatste tijd. Het mooiste was tijdens het overzicht van de eerste seizoenshelft op Talpa: alle trainers noemden hun beste speler. Tussen tien keer Cocu en zes keer Kuijt was het volgens mij Dolf Roks die gewoon Barry van Galen noemde. Echt mooi!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:23 schreef DeTolk het volgende:
mooi stuk in de VI van deze week met Barry
Daar mag Van Galen blij mee zijn. Dolf Roks.......quote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij staat wel in de belangstelling de laatste tijd. Het mooiste was tijdens het overzicht van de eerste seizoenshelft op Talpa: alle trainers noemden hun beste speler. Tussen tien keer Cocu en zes keer Kuijt was het volgens mij Dolf Roks die gewoon Barry van Galen noemde. Echt mooi!
Het kan ook iemand anders geweest zijn. Ik dacht dat Roks misschien toch gewoon Kuyt zei??quote:Op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Daar mag Van Galen blij mee zijn. Dolf Roks.......
Maar dan hebben we het ook over Dolf Roks, die nou niet echt overloopt van voetbalkennis imoquote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij staat wel in de belangstelling de laatste tijd. Het mooiste was tijdens het overzicht van de eerste seizoenshelft op Talpa: alle trainers noemden hun beste speler. Tussen tien keer Cocu en zes keer Kuijt was het volgens mij Dolf Roks die gewoon Barry van Galen noemde. Echt mooi!
Nou ja, hij is een echte liefhebber. Nogmaals, ik zou het leuk vinden als iemand kan bevestigen dat het Roks was.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het ook over Dolf Roks, die nou niet echt overloopt van voetbalkennis imo
Zou best kunnen. Niks mis met Dolf Roks, je moet hem alleen geen eredivisieteam laten trainen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nou ja, hij is een echte liefhebber. Nogmaals, ik zou het leuk vinden als iemand kan bevestigen dat het Roks was.
Nou ben ik geen fan van Roks, maar hij mag toch wel naar het voetballen? Van zelfoverschatting is toch geen sprake als je naar Sprta gaat? Of lijden al die andere mensen die gisteren op Het Kasteel waren, ook aan zelfoverschatting?quote:Hij stond al weer op de tribune gisteren, die Roks. Wat een zelfoverschatting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |