Ik krijg ook niet de indruk dat ze "haar" Joost erg mist.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:01 schreef milagro het volgende:
Ik denk ook dat we mogen concluderen dat Nathalie op de lange termijn dus, veel meer met de break up met Ralph zit, dan Ralph.
Ralph heeft verdriet gehad, is boos geweest, maar heeft het verwerkt en is er klaar mee eigenlijk, geen rancune whatsoever.
Nathalie lijkt het helemaal nog niet verwerkt te hebben, voelt zich schuldig, het verwart haar, zijn aanwezigheid, alsof het destijds nooit echt afgesloten is geweest.
Ben ook zeer benieuwd of hij nog uit de school klapt!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:00 schreef Showtime het volgende:
Rob kan ze mond niet meer houden over het gesprek dat hij in vertrouwen voerde met Ralph, zal hij dan alsnog knappen.
't wordt wel eng jaquote:Op woensdag 14 september 2005 16:59 schreef BBscanner het volgende:
Weer precies dezelfde gedachte op dezelfde tijd!![]()
Nee, maar dat begrijp ik best, missen wordt nu eenmaal minder als je totaal geen kontakt hebt en de omgeving waarin je nu zit nieuw is en dus vol met nieuwe indrukken.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:03 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ik krijg ook niet de indruk dat ze "haar" Joost erg mist.
moet zeggen dat hij totzover nog goed zijn mond weet te houden, als hij het vol weet te houden dan kan ik dat wel van hem waarderen, had het niet verwachtquote:Op woensdag 14 september 2005 17:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd of hij nog uit de school klapt!![]()
Tanja & Ingrid moeten Liesje ook niet, welliswaar om andere redenen, maar die twee zijn meer zelfdenkend ...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, denk het niet. De dames zijn nu al een groep. Natte Lie en Dido zijn 4 handen op 1 buik. Ze willen Chantal erbij omdat ze 'gezellig' meelult. Ingrid is alleen gefocust op Menno (die haar hart enorm gaat breken, maar dat is weer een ander verhaal) en Linda gaat er donderdag of de keer daarop eruit. Dan blijft dus er dus 3 over (Natte Lie, Dido en Kraai). Kraai heeft een hekel aan Lieske, dus die gaat op haar stemmen. Natte Lie en Dido willen zo veel mogelijk mannelijke aandacht, dus al ze moeten kiezen tussen een man of Lieske, wordt het Lieske (stemmen ze ook gelijk 'concurrentie' eruit).
(Heb Tanja er maar niet bijgeteld, want daar durven de dames niet op te stemmen)
haha, Tanja-stijl.....quote:Op woensdag 14 september 2005 17:04 schreef Showtime het volgende:
Valt me nu pas op dat Roel er ook bij zit of beter gezegd ligt. Die houdt verstandig zijn mond.
zo is het beter dan dat streepdingquote:Op woensdag 14 september 2005 17:10 schreef Wup het volgende:
[..]
Joost zou verplicht moeten worden bovenkleding te dragen
IDD als hij ze mondt houdt + puntje voor Rob.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef Showtime het volgende:
[..]
moet zeggen dat hij totzover nog goed zijn mond weet te houden, als hij het vol weet te houden dan kan ik dat wel van hem waarderen, had het niet verwacht
Misschien kan ze die leuter van d'r niet goed verbergen bij een fotosessie.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:11 schreef BBscanner het volgende:
ChantalZe zegt dat ze ouderwets is en daarom niet haar lichaam wil tonen. Heb eerder het idee dat ze zich schaamt voor haar eigen ouderdom. Oud Vel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |