's Avonds alvast zijn bammetjes voor de volgende dag smeren!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:26 schreef dutchie het volgende:
Nee! Nee! Ik weet nog een betere!
Zijn kleren 's ochtends voor hem klaar leggen.....![]()
![]()
Jij kan dat LB! Gaat helemaal goedkomen!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zei al, het is net Expeditie Robinson zonder tropen
Maar dan denk ik gewoon even aan jullie, kleren klaarleggen, krulspelden.......dit overleef ik wel
Ik zat er op te wachtenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Een eiland nog wel! Dan kan je niet zo 1-2-3 wegvluchten![]()
Ik heb gister per ongeluk 10 seconden gekeken voordat het doordrong A naar welke zender ik zat te kijken en B welk programma het was...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gewoon nog geen seconde BB gezien dit jaar.
Toen het begon hadden we om vage redenen geen kabel en ik ben er nog steeds niet toe gekomen om nou eens een stukje te gaan kijken...
Absoluut niet!quote:Op donderdag 15 september 2005 14:49 schreef Syrena het volgende:
Ja Madness ken ik welBen niet helemaaaaaaaaal a-muzikaal
Ik ga het maar op me af laten komen, drie Ska-bands op 1 avond. Misschien moet ik ook maar veel drinken
Overigens is de nieuwe Direct met Webcamgirl ook ska ("Maar wel héle vieze foute ska!")
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:18 schreef dutchie het volgende:
Wrom? Verder is er hier ook niet veel te beleven dus ga ska lekker verder.
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:03 schreef Jelief het volgende:
uuhm tisda Femcap?
Ben nog aan het lezen... Ken alleen vaag de naam.quote:The FemCap is a new non-hormonal latex-free contraceptive device. It is made of silicone rubber, a non-allergenic, durable material which is easy to clean.
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Ben nog aan het lezen... Ken alleen vaag de naam.
[aanvulling]
Het lijkt het meest nog op een muilkorf voor je baarmoedermond!
[afbeelding]
Ik zie er een beetje van die gebradenkippenpoten in. Met zo'n kroontje op de poten!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:42 schreef Fiorenza het volgende:
Het lijkt wel een kip zonder kop, met zo'n omgekeerde lampekap op zn nek.
Ja het leek me een lekker geklooi. Maar toen had ik dat middelste bandje nog niet gezienquote:Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef Luchtbel het volgende:
Jezus Syrena dat lijkt me echt rottig om in te doen (ik heb deze zin in een paar varianten getypt maar alles klonk banaal)
Maat 1 is voor vrouwen die nog nooit een kind hebben gehad, maat 2 voor vrouwen die een miskraam/keizersnede hebben gehad en 3 voor vrouwen die zijn bevallen.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:54 schreef moussy het volgende:
Hoe weet je nou welke maat je moet, dat meet de ass. van de ha ff op?
Ik hou het wel op niks![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:08 schreef Syrena het volgende:
Ja dat is het probleem ook niet, mijn vriendje roept al weken van: Dan alleen maar condooms!
Maar maar maar... ja ik weet niet wat het is. Controlfreakerig denk ik, ik wil het in eigen hand houden ofzo. Dit weekend maar es een Goed Gesprek hebben(sex zit er toch niet in
)
Jij kunt dat condoom toch ook bij hem omdoen? Hou je het zelf in de hand.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:08 schreef Syrena het volgende:
Maar maar maar... ja ik weet niet wat het is. Controlfreakerig denk ik, ik wil het in eigen hand houden ofzo.
Ik krijg de schimmels puur van het geschuur van de sex, mijn hoop is dat door met de pil te stoppen mijn vaginawand hier wat beter tegen gaat kunnen. Anders moeten ze maar een nieuwe aanleggenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:19 schreef poemojn het volgende:
Dat plaatje is echt gruwelijk
Syrena, meestal kunnen die kosten 100% vergoed worden door je aanvullende ziekenfondsverzekering (als je die hebt).
Misschien kun je eerst 'oefenen' met een softcup tijdens je menstruatie? Werkt een beetje volgens hetzelfde principe dacht ik.
Als je trouwens last hebt van allergien/overgevoeligheid moet je misschien wel een hypoallergene zaaddodende creme erbij gebruiken ipv een normale.. als dat tenminste bestaat.
gewoon geen sex meer, opgelost, klaar, slotjequote:Op donderdag 15 september 2005 17:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik krijg de schimmels puur van het geschuur van de sex, mijn hoop is dat door met de pil te stoppen mijn vaginawand hier wat beter tegen gaat kunnen. Anders moeten ze maar een nieuwe aanleggenzoals ze bij Kelly hebben gedaan
eentje van onverwoestbaar rubber ofzo
uierzalfquote:Op donderdag 15 september 2005 17:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat dacht je van tijdelijk Sensilube gebruiken, Syrena? Ik heb ook een tijdje gehad dat het overgevoelig en dergelijke was, maar door die Sensilube is het weer helemaal 'normaal' geworden.
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:32 schreef Spuuglokje het volgende:
We hebben sinds vanmiddag een originele Fatboy. Ik mocht de kleur kiezen, dus het werd pink.![]()
Toevallig dit weekend dat nieuwe glijmiddel van de Etos geprobeerd, maar aangezien ik die infectie nog had (en dat op dat moment niet wist) deed alles zo verrotte zeer dat we moesten stoppen.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat dacht je van tijdelijk Sensilube gebruiken, Syrena? Ik heb ook een tijdje gehad dat het overgevoelig en dergelijke was, maar door die Sensilube is het weer helemaal 'normaal' geworden.
Flauw... ik weet het.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Jij kunt dat condoom toch ook bij hem omdoen? Hou je het hem zelf in de hand.
GAAAAAFFFF!!! Ik zag deze week nepperds bij bij bij bijijijjj Praxis? maar in de folder, heb ze nog niet kunnen proberen in het echt.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:32 schreef Spuuglokje het volgende:
We hebben sinds vanmiddag een originele Fatboy. Ik mocht de kleur kiezen, dus het werd pink.![]()
Ja, reteduur, 159 eurootjesquote:Op donderdag 15 september 2005 17:33 schreef moussy het volgende:
[..]heb je de geldpest?
Ik vind ze zo leuk en ze lijken me heerlijk, maar ook zo groot (jij hebt toch plek zat![]()
) maar vooral duuhuur!!
Moet je Erodome evenopzoeken, die zweert bij een bepaald meer, weet alleen even niet meer welke precies.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:34 schreef Syrena het volgende:
Toevallig dit weekend dat nieuwe glijmiddel van de Etos geprobeerd, maar aangezien ik die infectie nog had (en dat op dat moment niet wist) deed alles zo verrotte zeer dat we moesten stoppen.
Maar het was wel glad geloof ikIk moet eens gaan speuren naar iets dat niet zo snel opdroogt/plakkerig wordt, ik heb in SEX of LIF al een topic hierover gezien meen ik.
Jaja, help Syreen aan een gezond sexleven![]()
Smelt niet in de hand...wel in de...quote:
Glijmiddelmeer?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet je Erodome evenopzoeken, die zweert bij een bepaald meer, weet alleen even niet meer welke precies.
Thanx voor de tip, ik was alweer hebberig aan het bedenken of de Praxis nog open was vanavondquote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij waren dus eerst bij de Praxis langsgeweest, maar die zat echt RUK. Da's weggooien van je geld, ook al kost ie maar eenderde.
quote:DEN HAAG - Groningen heeft de prijs voor de beste binnenstad van Nederland gewonnen. De prijs is donderdagmiddag in Den Haag uitgereikt aan wethouder Schuiling.
Volgens de jury, die bestaat uit vertegenwoordigers van het bedrijfsleven en het ministerie van Economische Zaken, is de Groningse binnenstad 'authentiek en verrassend'. Daarnaast is bij de verkiezing vooral gelet op de veiligheid en de bereikbaarheid van de stad.
Groningen neemt de titel 'Beste Binnenstad' over van 's Hertogenbosch.
Ikwilookikwilookikwilook! We gaan binnenkort de woonkamer op de schop nemen (en nemen nieuwe meubelsquote:Op donderdag 15 september 2005 17:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik oookquote:Op donderdag 15 september 2005 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ikwilookikwilookikwilook! We gaan binnenkort de woonkamer op de schop nemen (en nemen nieuwe meubels), daarna maar eens kijken.
Ja wat dacht jij danquote:Op donderdag 15 september 2005 19:19 schreef Zeurberus het volgende:
(god wat voelt dit als een sollicitatie gesprek zeg)
Even voorstellen is wel zo netjes , zeker als je in je prive leven eigelijk niets met dit subfora te maken hebquote:Op donderdag 15 september 2005 19:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij had je dit wel over kunnen slaan hoor, gewoon mee ouwehoeren
die van yahoo is beterquote:Op donderdag 15 september 2005 19:59 schreef dutchie het volgende:
Moussy fok!googled op rel en daar meldt ze zich.
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:41 schreef Lois het volgende:
Spuuglokje ik ben stinkend jaloersIk mag er pas 1 kopen van Jeroen als we geen katten meer hebben dus ik moet (gelukkig maar) nog heeeeeeeeel lang wachten.
Oh, das inderdaad minderquote:Op donderdag 15 september 2005 20:46 schreef Lois het volgende:
De 2 katten die ik nu overheb zijn onwijs lief hoor, maar 1 daarvan heeft de nare gewoonte om op alles wat de kinderen leuk vinden te plassen. Jaloers is ie![]()
*aansluit* Zit ik godverdee helemaal klaar (inclusief wasquote:Op donderdag 15 september 2005 20:47 schreef E.T. het volgende:
Zit ik helemaal klaar voor BB.. huiskloffie aan, bakkie koffie erbij, was erbij om opgevouwen te worden (zodat ik niet alleen maar nutteloos tv zit te kijken)..
gaat Talpa op zwart"even geduld a.j.b."
http://www.feliway.nl/feliway_nl.nsf/Page?OpenFormquote:Op donderdag 15 september 2005 20:46 schreef Lois het volgende:
De 2 katten die ik nu overheb zijn onwijs lief hoor, maar 1 daarvan heeft de nare gewoonte om op alles wat de kinderen leuk vinden te plassen. Jaloers is ie![]()
Vandaar dus dat we nog geen fatboy nemen, als de kinderen daar 1 keer op hebben gelegen gaat ie er op plassen, en zo'n fatboy iedere keer als je de kamer uitgaat in de gang gooien zie ik niet zitten.
Alle andere spullen van de meisjes bergen we netjes op als we weggaan en die laat hij inmiddels meestal wel met rust maar om zoveel geld uit te geven met dat risico durf ik gewoon niet aan.
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:54 schreef dutchie het volgende:
E.T.![]()
![]()
![]()
Schei uit, hou de schijn niet meer op. Je begint steeds meer verschijnselen te vertonen!
Hmmm, mn vriendin werkt bij leen bakkerquote:Op donderdag 15 september 2005 21:43 schreef reni het volgende:
"plof"
ben blij dat ik ff kan zitten![]()
Waarschuwing voor iedereen die iets wil kopen bij leenbakker, kijk in de winkel of alles er in zit![]()
Wij hadden dus n tijdje geleden n nieuw bed gekocht.
En vanavond zouden we dat wel even in elkaar gaan zetten![]()
nou t staat , maar niet dank zij leenbakker .
We zijn er 4,5 uur mee bezig geweest .De schroeven pasten niet en we kwamen 2 dingen te kort.
Na 2 ritjes gamma en veel vindingrijkheid van vriend lief staat t nu![]()
![]()
En nu kan ik niet wachten tot ik lekker naar bed kan![]()
Die handighed heb ik blijkbaar nog niet ontdekt, want bij mij zakt ie gewoon regelmatig naar benedenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:53 schreef Brighteyes het volgende:
De Nuvaring is echt helemaal.
Het is een handigheidje dat je moet hebben. Dat zal bij het lampekapje vast ook wel zijn.
Helaas kreeg ik koppijn van de ring en een libido van een ijsklontje, dus vandaar nu de condooms.
Dr zijn zat mensen die andere dingen in hun vagina duwen, er is iemand hier die hele topics vol kan lullen met voorwerpen in vagina's en aarschenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:23 schreef Rottdog het volgende:
Gaat zo'n flubberduck toch niet in je vagina drukken![]()
Gaat de fokkers met aarsogen aankijken vanaf nuquote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Dr zijn zat mensen die andere dingen in hun vagina duwen, er is iemand hier die hele topics vol kan lullen met voorwerpen in vagina's en aarschen
Lekker rustig de tijd om fok bij te lezenquote:
Omdat je, als je je voorneemt daar niet meer heen te gaan, je een hoedje schrikt van de prijzen bij de gemiddelde andere zaakquote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef texelonia het volgende:
reni als je het al zo vaak hebt gehad bij leenbakker, waarom koop je dan überhaupt nog bij die winkel![]()
Nou ja er is nog een kwantum, ikea, runner, en vast nog wel veel meer van zulke winkels.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat je, als je je voorneemt daar niet meer heen te gaan, je een hoedje schrikt van de prijzen bij de gemiddelde andere zaak
Hier ook gehad met het uittreksel van de gemeente zelf de GBA gegevens stond het ook niet op terwijl ik gezegd had van het is voor een huwelijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga vanmiddag naar de gemeente Vlaardingen. Het uittreksel wat ze mijn 'as schoonmoeder' gegeven hebben was niet goed, dus nu moet ik een andere halen, anders kunnen we dinsdag niet in ondertrouw.
Echt irritant, want op de machtiging stond zelfs: Benodigd voor 'huwelijk'. En dan moet er dus op staan dat je ongehuwd bent.
Nou ja goed, als ik daar ben ga ik denk ik gelijk in vriendjes flat nog even een klein stukje schilderen, dan kunnen we zsm de makelaar laten komen en de flat te koop zetten.
Ik mis soms een hoop geloof ik... je gaat dus trouwen BE???quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga vanmiddag naar de gemeente Vlaardingen. Het uittreksel wat ze mijn 'as schoonmoeder' gegeven hebben was niet goed, dus nu moet ik een andere halen, anders kunnen we dinsdag niet in ondertrouw.
Echt irritant, want op de machtiging stond zelfs: Benodigd voor 'huwelijk'. En dan moet er dus op staan dat je ongehuwd bent.
Nou ja goed, als ik daar ben ga ik denk ik gelijk in vriendjes flat nog even een klein stukje schilderen, dan kunnen we zsm de makelaar laten komen en de flat te koop zetten.
Nou, ik ben ook over mijn stoffengraai-dip heen hoor. Kwam gister thuis, zit manlief daar met kaarsjes aan, wijntje ingeschonken en een verleiderlijke blik naar mij te kijken. Of ik even 'gezellig' naast hem kwam zitten.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
![]()
Morgen als Swets weer thuis is zit ik weer met jarretels aan hoor
om tips van een homo te krijgen??quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:57 schreef moussy het volgende:
Ah, jouw man heeft ook naar Beter in Bed gekeken dutsj
Er zijn dus blijkbaar wel mensen die er wat aan hebben en de kaarsjes aanstekenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
om tips van een homo te krijgen??
Echt, na die voorstukjes hoefde ik niet meer...
Ja we gaan trouwen ja!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:29 schreef Belana het volgende:
Ik mis soms een hoop geloof ik... je gaat dus trouwen BE???WOW! Wat leuk zeg!! Dat gaat heel hard allemaal, of gaat de tijd zo snel? Anyways, heel erg van harte gefeliciteerd natuurlijk met hullie voorgenomen
![]()
*zwaai je ff *quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:04 schreef E.T. het volgende:
en nou moet ik hard opschieten.. spullen pakken en naar schiphol
Hee, daar heb ik jaaaaren gewoond. Wat een klunzen daar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
ikke en mannetje morgenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja we gaan trouwen ja!
En ja, het gaat heel hard... we kennen elkaar op dit moment 9 maanden.
De datum blijft een geheimpje maar er komt hier zsm een foto te staan als het gebeurd is!
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 16 september 2005 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja we gaan trouwen ja!
En ja, het gaat heel hard... we kennen elkaar op dit moment 9 maanden.
De datum blijft een geheimpje maar er komt hier zsm een foto te staan als het gebeurd is!
ik stop 'm wel ff achter een woordquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef coolbabe het volgende:
Ik kreeg geen kruisje maar een rondje
Maar ik mis altijd alles al!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:32 schreef Belana het volgende:
wees maar blij tex... echt...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 08:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Tristan kwam vanmorgen mijn laptop op bed brengen!Da's weer eens wat anders dan een ontbijtje op bed.
Krijg ik ook nooit
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Moussy en Blackcrow (toch?) gefeliciteerd!
Er ligt hier nu boven een 9 maanden oud grietje te slapen!
Ik stuiter als een dolle door het huis.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef E.T. het volgende:
oe BE.. stuiteren je hormonen nu nog meer dan normaal?
Moussy en Peet, gefeliciteerd!
De harde schijf van m'n pc is overledenEn natuurlijk precies de schijf waar alle foto's etc opstaan. Straks ff nakijken tot wanneer ik backup heb (volgens mij heb ik niet zo lang geleden alles nog overgezet), anders toch proberen om de foto's enzo eraf te krijgen. (de rest interesseert me niet, alleen de foto's)
snoopy, voel je je al wat beter?
dat je een doosch bent wist ik allang hoorquote:
Oh gezellie is dat he?! Kindje van je zus geleend? Lekker van genieten hoor!!!( doet ze ook een beetje doorslapen ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
*RAMMEL*
Ongeveer 4.8 op de Schaal van Richter!
Ze is zo lief!
We zijn samen in bad geweest!
O die doosch...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef E.T. het volgende:
hoeveel foto's heb je al gemaakt BE?
Als ze vannacht lekker slaapt, gok ik dat je morgen aan de 6.2 op de schaal van Richter komt
inhoud dutch? Leon is er al ruim een jaar uit hoor
Nee die ging de volgende dag pasquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Babyfeet niet meer gezien op Schiphol helaasVerder wel een heerlijke vakantie gehad, prachtig weer en lekker genoten. Christan is bruiner dan qltel en ik samen
![]()
Alleen de tweede helft, heb echt zitten jankenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef Lishe het volgende:
Helse bevallingen is/ was er op. Ik heb de t.v. afgezet. Doodsbenauwd werd ik ervan. Iemand gezien??
Stond idd ook bij de 'instructies'. En dat ga ik zeker doen! Lijkt me zo leuk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:38 schreef Leah het volgende:
Oe, en morgenochtend lekker bij je in bed nemen BE, da's het leukste dat er is.
Mouss! Gefeli! Met zowel vent als auto.
Van dat slaapschaap heb jij zelf toch ook een kopie om mee te knuffelen BE, meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, daar was ik dus ook even bang voor Bix... Ik denk, dat zal me toch niet overkomen. Bijkomstig nadeeltje is dat Kyra zowel in haar oogjes wrijft als met haar oortjes friemelt als ze slaap heeft. Dus ik stond net echt even te twijfelen.
Ze slaapt nu weer.
Ik had haar uiteindelijk wel opgepakt als het langer had geduurt hoor, maar een beetje aaien was blijkbaar voldoende, ze was druk bezig met haar 'slaapschaap'.
Stiekem ben ik daar zo trots op, die heb ik haar gegeven, het is hét slaap-speeltje.
Stinkie zegt net dat ze gerust nog een keertje mag komen.![]()
uh volgens mij niet neequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:56 schreef Lishe het volgende:
Goedzo _evenstar_. Alhoewel... een weg terug is er ook niet meer, wel?
Dat kippenhok natuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
* stinkie vraagt zich af wat er op dit moment meer herrie maakt, die rammelende eierstokken of dat huilende kind
Ze ligt nu eventjes met BE op het grote bed
Anders mocht ze niet meequote:Op zondag 18 september 2005 14:57 schreef snoopy het volgende:
leuk wagentje Mous! Lijkt wel of René een stikker op d'r mond heeft![]()
![]()
Wow!quote:Op zondag 18 september 2005 16:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hier een moeder zonder armen, ze doet alles met haar voeten...
http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id=2435
limburgerquote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef Randa_v het volgende:
Ze zijn hier de buitenboel aan het schilderen. Wel grappig, ik ging net bij de keukendeur kijken en er staan allemaal kattenpootjes op de dorpel. Tja, die katten van ons lopen hier in en uit. Ach ja, daar mogen we weer een paar jaar mee doen.
kunnenquote:Op maandag 19 september 2005 15:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
limburgerwaarom kennen die niet gewoon drempel zeggen
![]()
![]()
jij snapt hemquote:Op maandag 19 september 2005 15:23 schreef Randa_v het volgende:
Ja, ja, evenstar en jij bent zeker een brabander
preciesquote:Op maandag 19 september 2005 15:53 schreef Randa_v het volgende:
We zullen onze oorsprong maar niet verloochenen. Al hebben we nu wel geruild en ben jij nu een wannabe Limburgeren ik een wannebe Brabander
Apartquote:Op maandag 19 september 2005 15:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
preciesik vind dat limburgs maar appart hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |