abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2005 @ 15:38:08 #51
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30573871
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:19 schreef sofie3 het volgende:

[..]

Neen. Maar ik kom gewoon (zoals veel meiden hier) redelijk stil. Je merkt het echt aan heel weinig. Misschien mijn ademhaling en een diepe zucht of kreun... Als het moet, kan ik het zelfs totaal geluidloos. Vriendje is al een paar keer zo net op het randje gestopt, of ook wel 'ns veel te lang doorgegaan... ik denk dat ie daarom wil weten wanneer het precies komt.
En het probleem daarmee is?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_30575696
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:24 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Ik denk dattie het gewoon geil vindt om te horen...
Dit omdat hij dan een gevoel heeft dat hij dat resultaat heeft behaald, waardoor hij geiler wordt een klaarkomt

ofzoiets
Fingerspitzgefühl
pi_30575761
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:19 schreef sofie3 het volgende:

[..]

Neen. Maar ik kom gewoon (zoals veel meiden hier) redelijk stil. Je merkt het echt aan heel weinig. Misschien mijn ademhaling en een diepe zucht of kreun... Als het moet, kan ik het zelfs totaal geluidloos. Vriendje is al een paar keer zo net op het randje gestopt, of ook wel 'ns veel te lang doorgegaan... ik denk dat ie daarom wil weten wanneer het precies komt.
Veel te lang doorgaan? Zeg je dan niet gewoon dat 'ie moet stoppen en dat je al gekomen bent, of kun je uberhaupt niet praten?

Ik maak redelijk wat geluid . Vind het echt heel moeilijk om stil te doen.
pi_30578403
Het is aan mij wel te merken dat ik klaarkom dus meestal zeg ik niets
pi_30584461
Praten zo net voor het klaarkomen is een beetje problematisch, op z'n hoogst even een kermpje dat hij niet moet stoppen of als ik kom jajajajajajaaaahhhh zooooooooh lekker

Maar als iemand het niet aan mij merkt dan weet ik het ook niet meer
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 14 september 2005 @ 21:31:52 #56
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_30584633
* "duikbril alert!"
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 14 september 2005 @ 21:33:36 #57
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30584695
Hoe dichterbij ik kom hoe stiller ik wordt

Ik vind het wel horny als hij het aankondigt btw
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30584850
Dat vind ik meestal nogal overbodig, jaaaaaaaaa ik koooooooohooooooooooooom roepen als man zijnde, nee he dat wist ik nog niet zeg!!!!!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30585106
doet me ergens aan denken..
wishfull thinking: wat is het laatste wat je zegt op je sterfbed?
oohh god ik kooooooooom!

pi_30585464
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik moet hele smerige dingetjes tegen haar zeggen, zullen we daar eens een topic over openen?

Briljant idee!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_30585505
Ik merk het wel aan mijn vriendin als ze gaat komen, niet omdat ze het zegt ofzo maar vooral omdat ze me dan steviger vasthoudt/knijpt..
The only thing to fear, is running out of beer!
  woensdag 14 september 2005 @ 21:56:45 #62
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_30585639
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik moet hele smerige dingetjes tegen haar zeggen, zullen we daar eens een topic over openen?
"Ehm, frikandel met pindakaas!"?
pi_30586270
Voordat ik kom zeg ik wel iets in de trend van, als je nu ophoudt ga ik slaan of zo houden of "ahhhh doorgaan doorgaan!" en als ik kom dan hangt het af van de omstandigheden. Ik KAN op zich stil zijn, ik vind het alleen niet leuk omdat ik me daar dan op moet concentreren wat me afleidt.
pi_30586286
kan me voorstellen dat het bij sommige meiden niet duidelijk (genoeg) kan zijn, maar daar heb ik geen last van bij mn vriendin
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_30589918
als ik maar kom, daar gaat het om
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  woensdag 14 september 2005 @ 23:54:05 #66
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30590145
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:05 schreef jpg97 het volgende:
Ja aankondigen: "Mensen, geef hem een DA-VE-REND APPLAUS! Hierrrrrrrrrrrrrr komt ie dan... ons enige echte eigen: ORGASME!!! "

Sorry dat ik offtopic ga reageren maar ik lig hier in een scheur

Zie het al voor me dat de man in kwestie opspringt met een zwaar zwaaiende stengel en luid gaat staan applaudiseren en joelen "Yeah yeah yeah yeah yeaaah!"
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_30593503
uhm je merkt het toch wel? Ik wel iig..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_30597028
Oh ik merk het altijd wel hoor Ze trekt zo ongeveer de haren uit m'n hoofd als het gaat gebeuren...Zodra ze harder gaat knijpen/krassen duurt het niet meer lang
pi_30604275
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:34 schreef Navi2005 het volgende:
mijn vriendin zegt het nooit als ze klaarkomt, gaat alleen hijgen.
ik ben nog niet klaargekomen bij haar, ze stopt steeds enzo, en kannie pijpe
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_30604397
Als je als man niet merkt dat een vrouw bijna komt/aan het komen is, dan ben je een ontzettende hork en teveel geconcentreerd op je eigen genot.
pi_30604544
Kunnen vrouwen dan ook klaarkomen??
pi_30604653
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je als man niet merkt dat een vrouw bijna komt/aan het komen is, dan ben je een ontzettende hork en teveel geconcentreerd op je eigen genot.
Als je bijna aan het klaarkomen bent kan ik me toch wel voorstellen dat je dat echt wel even ontgaat omdat je je daar op concentreert.
pi_30604793
Mwaw, als je zelf bijna aan het klaarkomen ben ga ik er even vanuit dat je in haar zit en dat jouw bijna klaarkomen wordt veroorzaakt door de spierspanningen daar die duidelijk maken dat zij ook aan het klaarkomen is.

Ok ok het kan ook nog op andere manieren, maar ik maak het mezelf even makkelijk nu.
pi_30604846
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:53 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Als je bijna aan het klaarkomen bent kan ik me toch wel voorstellen dat je dat echt wel even ontgaat omdat je je daar op concentreert.
Jaja, alsof vrouwen tijdens de sex al zo enorm veel te doen hebben ...
beetje liggen en die vent maar laten pompen en dan ook nog gaan klagen als de man niet helemaal door heeft dat je op het punt van klaarkomen staat, ophoudt en zij eerder graag wil dat hij doorgaat.. maar dat niet hardop zegt ... *zucht*
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_30604850
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef Mac11 het volgende:
Je voelt het ook wel aan je toko als ze klaarkomt ?
Daarvoor heb je peilstok aan je lichaam zitten.
Newsflash, vrouwen kunnen ook klaarkomen zonder dat er een penis in hun vagina zit
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')