quote:Op woensdag 14 september 2005 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
Bij deze de onderste plaatsen van mijn favolijstje van 13 september:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:59 schreef Rianne84 het volgende:
ze moeten gewoon een stokje op Tanja d'r hoofd plakken, met aan het eind een touwtje met een sigaret eraan, dan loopt ze wel
Ik weet niet of je het ergens kunt terug zien, maar het ging ongeveer zo:quote:Op woensdag 14 september 2005 12:25 schreef aidyl het volgende:
kun je dat stukje van tanja met r kermis de kikker ergens terug kijken? Bij talpa zie ik het niet staan...
Ik heb het helaas gemist
Ach, kloon, clown. Potato, potatoquote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef jalla het volgende:
bbscanner je maakt jezelf nu echt belachelijk
van peter 60000 weet ik het niet, maar ik ben geen kloon. ook post ik elke keer vanaf hetzelfde ip van surfnet. als je ziet dat ik in begin niet eens kon quoten, en verder ook een beetje kijkt,dan moet zelfs bij de sociaal minder intelligente mesnen nu wel duidelijk zijn dat ik geen kloon ben. ik haat klonen btw en er lopen er hier best wel een aantal rond, maar ik dus niet
Op het Fok BB Blog staat ook een prima verslagquote:Op woensdag 14 september 2005 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het ergens kunt terug zien, maar het ging ongeveer zo:
BB: Laatste vraag Tanja, noem 5 figuren uit Sesamstraat
Tanja:.....Tommy...Ienieminie...Pino....................Koekiemonster................................ KERMIS DE KIKKER
Medebewoners beginnen wat te lachen.
BB: Tanja, kun je dat laatste antwoord herhalen?
Tanja: Kermis de Kikker (waarvan ze de s wat onverstaanbaar uitsprak)
Medebewoners lachen wat harder.
Tanja: nou in mijn tijd zat KermiS de Kikker toch echt in Sesamstraat hoor
BB: Tanja, kun je het laatste antwoord nog 1 keer herhalen?
Tanja: KERMIS DE KIKKER
Medebewoners proesten het uit van het lachen
Tanja: Oooooooooooooh, KermiT de Kikker
BB: Wederom hebben de medebewoners je geholpen, maar BB is in een goede bui vandaag, het antwoord is goed.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |