Drinkt ze ook??? dat was toch water toen?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:46 schreef J-net het volgende:
[..]
- ze rookt
- ze drinkt
- ze eet half rauwe eieren
- ze maakt zich om alles druk (stress is slecht voor de baby)
- ze doet niets aan extra lichaamsbeweging
- ze wil niet naar de dokter als ze iets voelt, toen ze het had over harde buiken heeft BB maar een dokter gebeld die dr is komen onderzoeken. ze heeft er zelf niet om gevraagd
- ze eet weinig.....
ze heeft echt zin in de baby en vooral in een gezonde baby hoor![]()
![]()
Hoi Jalla, jij vindt Tan toch ook oke hequote:
klopt 36 uur vannaf dinsdagmiddag zegmaar 1200 dan is dat tot woensdag op donderdagnacht 00:00 (als ze later begonnen zijn dan later natuurlijk)quote:Op woensdag 14 september 2005 12:43 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Tot wanneer moeten ze lopen? Was geloof ik 36uur?
ze drinkt geen alcohol volgens mij, wel koffie (is bij mijn weten ook niet gezond als je zwanger bent)quote:Op woensdag 14 september 2005 12:49 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Drinkt ze ook??? dat was toch water toen?
de natuur ik wreed dat zo iemand zwanger mag worden terwijl er zoveel zijn die er alles voor over hebben een kindje te krijgen en die ze niet kunnen krijgen
Lees anders ff de streamverslagen en de blog door....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef BigBro000 het volgende:
Jongens... heb een en ander gemist sinds gistermiddag, er werd toen heel veel geroddeld over tanja buiten.... hebben ze haar nog aangesproken....
Aub een reactie.
laat me niet lachen man ze staat 1 ei te koken voor dr zelf!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
12:40 Tan is lekker bezig in de keuken. Ze raakt langzaam maar zeker steeds wat meer in het groepsgebeuren betrokken.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |