Tot wanneer moeten ze lopen? Was geloof ik 36uur?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef BBscanner het volgende:
Vindt deze weekopdracht echt weer een typische voorbeeld hoe ze Tanja proberen te betrekken bij de groep. Het is ook weinig origineel van BB om weer zo'n duffe fitnes opdracht op te dragen.
Het enige lichtpuntje/lampje wat ik in deze opdracht zie is dat er dag & nacht wat te zien & horen is. Hoewel er weinig zinnigs uitkomt (heb de nacht-streamverslagen er op nageslagen) Hoop dat ze volgende week met iets originelers komen. Tevens moet er een redelijke kans van mislukken in zitten wat het ook wat boeiender maakt.
Rikkert heeft het in zijn rug sinds gisteren.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef CasB het volgende:
Wat een huilies...boehoe een half uur lopen hou ik maar net vol
wat ik eigelijk nog gekker vind is dat ze dagelijks een zacht gekookt ei eet probeerd ze dr dochter als nog te vergiftigenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:41 schreef J-net het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk NIETS doen wat goed is voor je kind.... stel je voor![]()
![]()
Ralph is ook alleen voor de sierquote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef CasB het volgende:
Ralph heb ech een kutaccent...
Ze mógen niet douchen.... Alleen Tanja mag dat.quote:
netjes dat ze dan solidair is en ook niet douched..quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen ze ook niet douchen/badderen/wassen....
Dido mocht gisteren wel omdat Tanja bij het spel kon winnen dat de meiden die ongesteld waren in de douche mochten. Dido was de enige....
Tanja mag overigens ook gewoon douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |