abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:56:27 #51
106150 Zoku
Somewhere Else
pi_31822790
Snuggle, wat een prachtige beschrijving van jullie reis. Mooie foto's ook.

In overweging zelf naar India te gaan deze zomer, heb ik een tweetal vragen

- hebben jullie last gehad van het Indische voedsel, waar onze westerse magen minder tegen bestand zijn? Van een aantal mensen gehoord dat ze 3 weken met diarree in India rondliepen...

- wat hebben jullie ongeveer gespendeerd aan deze vakantie? Ik heb daar totaal geen idee van, zou je een indicatie kunnen geven?
pi_31826387
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:49 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Een Canon EOS 350 D.
Met 18-55 kitlens, en 75-300 Sigma telezoom.
Daar was ik ook al benieuwd naar. Is die niet erg groot om zo mee te nemen als je met rugzak reisd? Het is wat betrefd de foto's wel de moeite waard.
-
-
  dinsdag 1 november 2005 @ 08:09:40 #53
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_31857947
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Zoku het volgende:
Snuggle, wat een prachtige beschrijving van jullie reis. Mooie foto's ook.

In overweging zelf naar India te gaan deze zomer, heb ik een tweetal vragen

- hebben jullie last gehad van het Indische voedsel, waar onze westerse magen minder tegen bestand zijn? Van een aantal mensen gehoord dat ze 3 weken met diarree in India rondliepen...

- wat hebben jullie ongeveer gespendeerd aan deze vakantie? Ik heb daar totaal geen idee van, zou je een indicatie kunnen geven?
- Geen last gehad van het voedsel. Gewoon goed opletten wat je eet. We hebben zelfs van straattentjes gegeten, maar dan nog moet je wel opletten: vaak wordt het eten voor je neus gemaakt. Dan kan het geen kwaad. Je hoort de wildste verhalen over diarree. Het valt allemaal wel mee. Rustig aan wennen… Het is wel FLAUW, dat eten daar. Viel me heel erg tegen die curry’s. Al hebben ze een heerlijke vegetable kofta in Agra

- Geld: nog geen 500 euro per persoon voor een hele maand, inclusief reizen (excl. vliegticket), eten, hostels en dingen die we gedaan en gekocht hebben. Het is echt NIETS wat je daar uitgeeft. maar, dat was wel ‘on the budget’. Duurste waren in die zin onze treintickets soms (30 euro voor 2 personen).

Oh en over de foto’s: Ja een extra cameratas meenemen IS irritant, maar ik hou gewoon van fotograferen, dus vandaar dat de camera mee moest Ik heb hem dan ook steeds bij me gehouden. Never lost it out of my eye 
pi_40501704
geweldige site. Ik heb alle foto's al bekeken. Tof hoor!!
Volgend jaar ga ik ook!! Volgend jaar ga ik ook!! Volegnd jaar ga ik ook!!!
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:00:02 #55
144448 Supahdupah
Take it or leave it .....bitch
pi_40519148
Geweldig om te lezen, zoveel herkenbare dingen!

Voordat wij gingen snapte ik niet goed wat mensen bedoelde met de haat/liefde verhouding bedoelden die velen met dit land hebben..na terugkomst kon ik daar helemaal inkomen!

Mooi foto's ook, alweer plannen aan het maken voor een nieuwe reis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')