quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Zoku het volgende:Snuggle, wat een prachtige beschrijving van jullie reis. Mooie foto's ook.
In overweging zelf naar India te gaan deze zomer, heb ik een tweetal vragen
- hebben jullie last gehad van het Indische voedsel, waar onze westerse magen minder tegen bestand zijn? Van een aantal mensen gehoord dat ze 3 weken met diarree in India rondliepen...
- wat hebben jullie ongeveer gespendeerd aan deze vakantie? Ik heb daar totaal geen idee van, zou je een indicatie kunnen geven?
- Geen last gehad van het voedsel. Gewoon goed opletten wat je eet. We hebben zelfs van straattentjes gegeten, maar dan nog moet je wel opletten: vaak wordt het eten voor je neus gemaakt. Dan kan het geen kwaad. Je hoort de wildste verhalen over diarree. Het valt allemaal wel mee. Rustig aan wennen… Het is wel FLAUW, dat eten daar. Viel me heel erg tegen die curry’s. Al hebben ze een heerlijke vegetable kofta in Agra
![]()
- Geld: nog geen 500 euro per persoon voor een hele maand, inclusief reizen (excl. vliegticket), eten, hostels en dingen die we gedaan en gekocht hebben. Het is echt NIETS wat je daar uitgeeft. maar, dat was wel ‘on the budget’. Duurste waren in die zin onze treintickets soms (30 euro voor 2 personen).
Oh en over de foto’s: Ja een extra cameratas meenemen IS irritant, maar ik hou gewoon van fotograferen, dus vandaar dat de camera mee
moest ![]()
Ik heb hem dan ook steeds bij me gehouden. Never lost it out of my eye