de essentiele verschillen.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:08 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
noem de essentiele verschillen tussen 9mm en .45 met schieten..
you bad boy...
Trouwens, wie zegt dat wij niet hetzelfde territorium zouden delen op school? Als je dat niet zou willen...tsjah, dan zou ik je laten opruimen natuurlijk...
Iets met Hamas?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
daar was toch een mooi rijmpje mee?
neem je brechtje toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:11 schreef spanky_menky het volgende:
Ik mis Ijsmeis in de conversatie...
Ik ken ook genoeg rijmpjes hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 17:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
daar was toch een mooi rijmpje mee?
geil!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg rijmpjes hoor
whoeiiiquote:Op woensdag 14 september 2005 17:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet dat je jaloers bent, maar ik hou ook van jóu.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Alleen niet over die lompe Friese boeren waar jij waarschijnlijk fan van bent
Meer/fellere terugslag klopt, standaard magazijn gaan inderdaad meer kogels in (maar een slimme vent neemt een groter magazijn)quote:Op woensdag 14 september 2005 17:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
de essentiele verschillen.
9 mm meer trugslag
9 mm meer kogels int patroon
.45 richt alleen meer schade aan in het lijf dus een schot is sneller dodelijk.
Ja....natuurlijk mogen mijn trouwe fans dat.quote:
Brechtje is niet Ijsmeis, ik weet niet wat het is, maar het zal wel dat nijntje zijn ofzo...quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:59 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
TuurlijkJe wil d'r gewoon neuken
Wacht maar tot je Mister Pub wordt....dan aanbidden ze je.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef Ayaxola het volgende:
Niemand behalve Mo doet lief tegen mij
hey hey, wat zijn dat voor waterlanders grote man?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef Ayaxola het volgende:
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:19 schreef Boeman het volgende:
kwam ook nog ergens een post van Ayaxola tegen in R&P![]()
[..]
overgemaakt...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja....natuurlijk mogen mijn trouwe fans dat.![]()
Maak 9,95 over op bankgirorekeningnummer 8392016, en je krijgt je handtekening thuisgestuurd.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Alleen niet over die lompe Friese boeren waar jij waarschijnlijk fan van bent
Nance zegt:quote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef Ayaxola het volgende:
een groepsorgie schijnt goed te zijn voor het groepsgevoel.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:17 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Meer/fellere terugslag klopt, standaard magazijn gaan inderdaad meer kogels in (maar een slimme vent neemt een groter magazijn)
Maar goed, aantal kogels valt qua verschil wel mee...15 om 12 (ook weer verschillend bij model)
En de schade....dat hangt heel erg af van de kogel...hp's zijn mijn favo qua schade...
maar dat is algemeen bekend
Maar hoe dan ook, waarom zijn we zo niet lief tegen elkaar? ik mis de liefde...
GROUPHUG !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |