neem picserver... (maar dan moeten je plaatjes weer niet te groot zijn')quote:Op woensdag 14 september 2005 16:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik vond het ook raarDie verkoper had het ook niet verwacht...
Maargoed, photobucket is wel sloom zeg
dito...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Welke school in Rdam zit je? * Casparovvv zit op een beschaafde school in Rdam
durf je het niet te zeggenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik zeg het wel ff op msn, voeg me ff toe?
partygirl_36@hotmail.com
heb ik iets spannends gemist?quote:
Damn, daar had ik wel op willen zitten dan...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:43 schreef B_BOY het volgende:
ja school is ook spannend bij brechtje ammel dealers schietpartijen liquidaties enz.
jij was gelijk afgeknalt.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:46 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Damn, daar had ik wel op willen zitten dan...
Mijn eigen territorium met mijn eigen bitches...lijkt me wel wat
Weten jij weten zitten op school welke ?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:45 schreef spenky het volgende:
welke school jullie zitten zijn dan?
*BAAM* kogel door je hoofd.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:47 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Weten jij weten zitten op school welke ?
Was je het even kwijt?![]()
Trust me, you would be my personal bitchquote:
UH-HUH....I believe youquote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
*BAAM* kogel door je hoofd.
niet spotte met andere.
Wat doe jij opeens stoer, je kan niet eens schrijvenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
*BAAM* kogel door je hoofd.
niet spotte met andere.
dat leer je ook niet op brechtjes school daar leer je de gangsta taal. de taal van de 9 mm's.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat doe jij opeens stoer, je kan niet eens schrijven
Hey, ik mag jou wel..this could be the beginning of a beautiful friendshipquote:Op woensdag 14 september 2005 16:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat doe jij opeens stoer, je kan niet eens schrijven
Oke danquote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Hey, ik mag jou wel..this could be the beginning of a beautiful friendship
9mm? ? ? ghehehe...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat leer je ook niet op brechtjes school daar leer je de gangsta taal. de taal van de 9 mm's.
ghehehe, kewl...hou wel in je hoofd dat ik ook een mannetje benquote:
Maar wat boeit mij die school en die kutpistolen, ik leer liever schrijven, daar heb je nog wat aan. Beter dan over een paar jaar met een kogel in je kop in een gracht liggen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat leer je ook niet op brechtjes school daar leer je de gangsta taal. de taal van de 9 mm's.
Duh, het is maar internetquote:Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
ghehehe, kewl...hou wel in je hoofd dat ik ook een mannetje ben
Dus dievinnik eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |