wat is de beste site om up te loaden?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:27 schreef spenky het volgende:
[..]
nee... vertel?
hoest met je fotos...
Hoi Brechtje.quote:
Mo, wat doe jequote:Op woensdag 14 september 2005 18:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
BrChetjeszz, find daht iiCk n0rmaalx m0ht d0én, zInts iiCk z000 prAAT...
als ik em niet zo leuk zou vinden zou ik dat ook doenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mo, wat doe je! Ik gooi je nu gelijk uit me lijst
picserver?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
wat is de beste site om up te loaden?
mijn photobucket account is dood
NeEEHEHH@H!H!H!H!H!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mo, wat doe je! Ik gooi je nu gelijk uit me lijst
Waarom vind niemand het een goed experiment?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik em niet zo leuk zou vinden zou ik dat ook doen![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Klootzak, nu heb je het echt gedaan
http://upload.server8.org/quote:Op woensdag 14 september 2005 17:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
wat is de beste site om up te loaden?
mijn photobucket account is dood
Ik ook weer bij jouquote:Op woensdag 14 september 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom heb ik geen bericht
Dan laat ik er zelf maar 1 achter !
*gaat naar je fotoboekquote:Op woensdag 14 september 2005 18:29 schreef B_BOY het volgende:
ik ben weer terug.
Ik heb ook niks...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:31 schreef spenky het volgende:
en ik heb ook geen bericht.. haddik gevraagd?
nou de provincie zegt het al....quote:Op woensdag 14 september 2005 18:40 schreef Imberr het volgende:
Waarom zijn limburgse jongens zo stom??![]()
![]()
die opmerking was te verwachtenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:40 schreef spenky het volgende:
[..]
nou de provincie zegt het al....
Valse beloftes? wat?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje doet valse beloftes.![]()
spenky keek in mijn fotoboek!![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef B_BOY het volgende:
kom maar hier imberr.
kom maar op schoot bij ome B_BOY
Hey Brechtje, eigenlijk zie je er best leuk uitquote:Op woensdag 14 september 2005 18:17 schreef Brechtje het volgende:
Cool, ik heb fotoboek weer ge-update. Foto erbij gedaan want iedereen wilt dat *let niet erop want foute foto heb geen normale
En aantal berichtjes geplaatst.
Fotoboek is eigelijk best wel cool.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hey Brechtje, eigenlijk zie je er best leuk uitMijn verwachtingen van je waren een lelijk mokkel
Tsja sorry, misschien is het je naam
![]()
Ik ook, echt zo stoer, ik word met meer en meer modjes vriendjes...quote:
Je zei dat je een berichtje ging achterlaten een paar dagen terug...en ik heb hem nu pas...quote:
[..]
Hey Brechtje, eigenlijk zie je er best leuk uitMijn verwachtingen van je waren een lelijk mokkel
![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:31 schreef spenky het volgende:
en ik heb ook geen bericht.. haddik gevraagd?
Me moeder wilt alleen dat ik die foto in me fotoboek zet.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:52 schreef B_BOY het volgende:
gewaagd je kont laten zien in je fotoboek terwijl je weet dat je moeder dan weet dat de hele wereld je kont kan zien.
Als jij een mooie kont had zou je hem toch ook wel laten zien?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:52 schreef B_BOY het volgende:
gewaagd je kont laten zien in je fotoboek terwijl je weet dat je moeder dan weet dat de hele wereld je kont kan zien.
Ja weet ik maar ik verplaats me even naar het niveau van BBOY.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
tis toch niet dr bil is gewoon dr rug
Ja eigelijk welquote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
tis toch niet dr bil is gewoon dr rug
als ik zo'n mooi kontje zou hebben zou ik hem ook showen ja. maar wrom heeft nog niemand gezegd wie de jonge slowchatter van de vorige blz is.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jij een mooie kont had zou je hem toch ook wel laten zien?![]()
![]()
Om welke persoon gaat het op dat plaatje? Als het de linker zou zijn, gok ik op Rooytjuh..quote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als ik zo'n mooi kontje zou hebben zou ik hem ook showen ja. maar wrom heeft nog niemand gezegd wie de jonge slowchatter van de vorige blz is.
quote:
ze heeft met der knie op enter gedrukquote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wie heeft die stringfoto gemaakt?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
de meest linkse gaat het idd om.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om welke persoon gaat het op dat plaatje? Als het de linker zou zijn, gok ik op Rooytjuh..
Yvonne.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
post die foto ook eens hier:Pquote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Een vriendin van me. Ik zou daarna dan een foto van haar string maken.
Post die dan ook ff...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ik HAD een sugababes.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
post die foto ook eens hier:P
brechtje heb jij toevallig een sugababes?
jaa goed met jou?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Maryse, hoe ist er mee?
Voel je je aangesproken?quote:
En dat is? En als je zegt dat ik het ben dan....quote:
YOU GO GIRL!!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Maar die makers hadden hem geblokkeerd omdat ik ze ging uitschelden in zo'n chat.
Bananagirl?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dacht ik al, Maryse reageert wel vaker niet op mij....quote:
cheilquote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Casparovvv het volgende:
hier de foto's van mijn nieuwe speeltje
[afbeelding]
[afbeelding]
Geil!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsja, ze zeggen dat ik een goed geheugen heb. Ik zag eens foto's van haar langskomen in een S&G topic ofzo? Geloof dat jij haar kendequote:Op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat je meteen aan haar denkt.
Nee, nu is niet.
Bananengirl.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat je meteen aan haar denkt.
Nee, nu is niet.
iiiiiiiiiiiik wil hem ooooook ....quote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
leg er een potlood naastquote:Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef Casparovvv het volgende:
Hij is 7 mm. dik. Hoe dik is een potlood?
Ook zoiets...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef Casparovvv het volgende:
Hij is 7 mm. dik. Hoe dik is een potlood?
Ik ben een van de 4 gelukkigen in en rond Rotterdam, ze hadden er bij de dixons aan de lijnbaan 4, na een half uur uitverkochtquote:Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
iiiiiiiiiiiik wil hem ooooook ....![]()
![]()
geld heah
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |