Ik heb ook niks...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:31 schreef spenky het volgende:
en ik heb ook geen bericht.. haddik gevraagd?
nou de provincie zegt het al....quote:Op woensdag 14 september 2005 18:40 schreef Imberr het volgende:
Waarom zijn limburgse jongens zo stom??![]()
![]()
die opmerking was te verwachtenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:40 schreef spenky het volgende:
[..]
nou de provincie zegt het al....
Valse beloftes? wat?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje doet valse beloftes.![]()
spenky keek in mijn fotoboek!![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef B_BOY het volgende:
kom maar hier imberr.
kom maar op schoot bij ome B_BOY
Hey Brechtje, eigenlijk zie je er best leuk uitquote:Op woensdag 14 september 2005 18:17 schreef Brechtje het volgende:
Cool, ik heb fotoboek weer ge-update. Foto erbij gedaan want iedereen wilt dat *let niet erop want foute foto heb geen normale
En aantal berichtjes geplaatst.
Fotoboek is eigelijk best wel cool.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hey Brechtje, eigenlijk zie je er best leuk uitMijn verwachtingen van je waren een lelijk mokkel
Tsja sorry, misschien is het je naam
![]()
Ik ook, echt zo stoer, ik word met meer en meer modjes vriendjes...quote:
Je zei dat je een berichtje ging achterlaten een paar dagen terug...en ik heb hem nu pas...quote:
[..]
Hey Brechtje, eigenlijk zie je er best leuk uitMijn verwachtingen van je waren een lelijk mokkel
![]()
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |