jep.... toch gewoon 's ochtends scheren... dat scheelt al enorm voor je huid.. en dan daarna 10 minuutjes gewoon lekker onder de douche.. moet je dan eens kijken..quote:Op maandag 19 september 2005 18:11 schreef zwaaibaai het volgende:
Goede tips welliswaar, maar ik blijf de irritaties houden: Ik gebruik scheergel voor de gevoelige huid, ik gebruik mach 3 dingetjes zodat ik me niet meteen openhaal, ik scheer het liefste 's avonds omdat, als ik wondjes heb en die heb ik!!, ze de volgende dag niet zo bloeden als die avond er voor.
Ik was mijn gezicht met warm water, maak het daarna nog een keer nat, scheergel, scheren met de haren mee ( omdat tegen de haren in nog erger word) en dan nog: Ik zit onder de rode vlekken. Dag creme helpt ook niet, behalve dat mijn huid vetter word. Hydraterende ellende werkt ook niet, daar lijkt het alleen maar erger mee te worden.
iemand tips nog?
Dat deed mijn huisgenoot ook altijd. Dat lijkt me nou helemaal niks.quote:
die olie vind ik wel een goed idee..... Dat ga ik eens van de week proberen...quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou eens scheerolie gebruiken, zwaaibaai. Ik had ook altijd vrij veel last van irritatie, maar nu niet meer. En na het scheren met goed koud water wassen, lijkt ook erg goed te helpen.
niet tot een minuutje of wat.. wat ik als laatste scheer heeft het meeste tijd in te trekken...quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:52 schreef Ewaldus het volgende:
een up'je,
hoelang laat men zijn scheerschuim zitten voor je eigenlijk je mesje op je wangen zet. (dus in laten trekken)
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef Stansfield het volgende:
goed topic!
mijn huid is alleen nogal uitgedroogd nadat ik me geschoren heb. Ik gebruik geen aftershaves ofzo meestal scheer ik me eerst en douche ik daarna. Dan heb ik geen last van een branderige huid ofzo. Maar is dat misschien de oorzaak dat het daarna zo uitgedroogd is? of weet iemand er een goed middeltje tegen?
quote:3. Gebruik bij voorkeur een scheercrème of -gel zodat het scheermesje beter over de huid glijdt. Vermijd scheerschuim (of scheerzeep) omdat deze producten de huid kunnen uitdrogen. Gewoonlijk zijn scheergels of -crèmes milder voor de huid.
Scheerolie, werkt perfect.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
scheercreme vind ik alleen irritant, is er geen andere manier?
Ik heb nog nooit van scheerolie gehoord eigenlijk. Is dat gewoon bij de etos ofzo te halen??quote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben naar aanleiding van dit topic overgestapt op scheerolie. Dat is voor mij echt ideaal! Ben nu zeker in de helft van de tijd klaar, scheert gladder dan scheerschuim, en heb nergens meer last van, geen bloedingen, geen geirriteerde huid, perfect!
Ik haal het gewoon bij een drogist, Etos zal het dus vast wel hebben. Klein potje Williams scheerolie. Morgen maar weer even halen, het is weer bijna op. Nu gebruik ik aanzienlijk meer dan de 3 druppels waar ze het op de verpakking over hebben (als aftershave is het ook goed te gebruiken), maar het is toch pas mijn derde potje sinds december vorig jaar, toen ik het ontdekte.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van scheerolie gehoord eigenlijk. Is dat gewoon bij de etos ofzo te halen??
Klinkt erg overtuigend, moet het denk ik ook maar proberenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben naar aanleiding van dit topic overgestapt op scheerolie. Dat is voor mij echt ideaal! Ben nu zeker in de helft van de tijd klaar, scheert gladder dan scheerschuim, en heb nergens meer last van, geen bloedingen, geen geirriteerde huid, perfect!
Moet je gewoon aan paar druppels van die olie op je gezicht doen?? klinkt apart en niet echt veelbelovend eigenlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:46 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Iedereen hier is hartstikke enthousiast over scheerolie, ik heb dat spul ook 1 keer gekocht van Williams en ik ben er absoluut niet tevreden over. Ik heb iets van 8 druppels gebruikt, maar het scheren gaat heel erg ruw en stug. Ik denk dat ik dan toch wat verkeerd doe?
handen natmaken en dan de olie in de hand, even de handen over elkaar wrijven en op je gezicht aanbrengen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Moet je gewoon aan paar druppels van die olie op je gezicht doen?? klinkt apart en niet echt veelbelovend eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |