Voelt dat niet net alsof je je scheermesje over je gezicht haalt terwijl je gezicht alleen nat van water is??quote:Op woensdag 23 november 2005 17:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
handen natmaken en dan de olie in de hand, even de handen over elkaar wrijven en op je gezicht aanbrengen.
Hoe ik het doe:quote:Op woensdag 23 november 2005 17:46 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Iedereen hier is hartstikke enthousiast over scheerolie, ik heb dat spul ook 1 keer gekocht van Williams en ik ben er absoluut niet tevreden over. Ik heb iets van 8 druppels gebruikt, maar het scheren gaat heel erg ruw en stug. Ik denk dat ik dan toch wat verkeerd doe?
Waarom zou olie op je huid smeren zo voelen?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Voelt dat niet net alsof je je scheermesje over je gezicht haalt terwijl je gezicht alleen nat van water is??
Een maand?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:07 schreef nixxx het volgende:
Ik scheer met gilette sensor excell's en met vergulde hand zeepstick met een dassenharen borstel
je merkt het best snel als je mesje ouder wordt, maar ik doe er toch wel een maand of meer mee voordat ik wissel, die krenge zijn gewoon veelte duur om om de week te wisselen
en welke mesjes heb jij ?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een maand?
Ik scheer me 2 keer met een mesje, soms 3 (ok, dat is een halve maand, want ik scheer me maar eens per week, maar toch).
Gilette Sensor Excell, zoals degene waarop ik reageerde. Maar ik hoorde laatst dat die Gilette super mega turbo mag 35 met batterij, dat de mesjes daarvan aanzienlijk langer te gebruiken zijn. Misschien toch maar eens proberen.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:01 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
en welke mesjes heb jij ?
3x is echt zonde. Met mijn mach3turbo (let op, turbo) doe ik echt soweizo 3 week mee..
wat ik met die krengen wel heb... en daarom zit ik er af en toe aan te denken om zo'n ouderwets barbiermes te kopen, is dat ze verstopt raken. Dus dat je haartjes tussen de mesjes krijgt en tussen een mesje en de plastic omlijsting.. gewoon flink met dat ding op je wastafel rammen lost dat over het algemeen wel op.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een maand?
Ik scheer me 2 keer met een mesje, soms 3 (ok, dat is een halve maand, want ik scheer me maar eens per week, maar toch).
en dan zit je met een fokking geïrriteerde huid gezien die scheermesjes van nu drie mesjes hebben om dat juist tegen te gaan...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat ik met die krengen wel heb... en daarom zit ik er af en toe aan te denken om zo'n ouderwets barbiermes te kopen, is dat ze verstopt raken. Dus dat je haartjes tussen de mesjes krijgt en tussen een mesje en de plastic omlijsting.. gewoon flink met dat ding op je wastafel rammen lost dat over het algemeen wel op.
En jezelf af en toe eens een beetje openhalen kan ook geen kwaad... vind ik dan
Ik heb juist het idee dat ze te dicht op elkaar zitten, dus dat er haartjes tussen blijven zitten. met zo een:quote:Op woensdag 23 november 2005 19:14 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
en dan zit je met een fokking geïrriteerde huid gezien die scheermesjes van nu drie mesjes hebben om dat juist tegen te gaan...
Had ik eerst ook altijd, maar ik heb ontdekt dat als je het mesje onder gloeiend heet water afspoelt (dus geen koud water erbij), het al stukken beter gaat. Even een beetje uitkloppen in de wasbak en hij is weer helemaal schoonquote:Op woensdag 23 november 2005 19:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat ik met die krengen wel heb... en daarom zit ik er af en toe aan te denken om zo'n ouderwets barbiermes te kopen, is dat ze verstopt raken. Dus dat je haartjes tussen de mesjes krijgt en tussen een mesje en de plastic omlijsting.. gewoon flink met dat ding op je wastafel rammen lost dat over het algemeen wel op.
En jezelf af en toe eens een beetje openhalen kan ook geen kwaad... vind ik dan
Ja, ik zocht op google naar scheertips en toen kwam ik hier uit en ik dacht "laat ik eens mijn bijdrage leveren"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:42 schreef Jordy-B het volgende:
toffe kick...
Ik wilde het net gaan vragen hierquote:Op zondag 7 januari 2007 23:15 schreef SlimShady het volgende:
scheren doe ik nat: eerst water op m'n gezicht en dan met 'n Mach3 eroverheen.
ohja, hebben mensen die nieuwe Fusion van Gillette eens geprobeerd?
ben ik wel benieuwd naar.
klinkt als Pokonquote:Op maandag 8 januari 2007 07:59 schreef flashermx het volgende:
wat is ingrow go dan als ik vragen mag?
Tegen o.a. razor bumps en ingegroeid baardhaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 07:59 schreef flashermx het volgende:
wat is ingrow go dan als ik vragen mag?
Misschien goede tip! Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:47 schreef Panzer het volgende:
[..]
Tegen o.a. razor bumps en ingegroeid baardhaar.
idd, dit is dus echt dikke rukquote:Op woensdag 14 september 2005 03:25 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik dus absoluut niet fijn. Zo krijg je pas irritaties...
<MP>
Om echt glad te scheren, moet je wel tegen de haargroeirichting in scheren, maar het vervolgens afmaken door nog een keer met de haargroeirichting mee te scheren, anders gaat het irriteren.quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Om echt glad te scheren, moet je wel tegen de haargroeirichting in scheren, maar het vervolgens afmaken door nog een keer met de haargroeirichting mee te scheren, anders gaat het irriteren.
Hou je er trouwens rekening mee dat je reageert op een post van ruim een jaar oud?
Ja, het scheert bij jouw het beste. Echter, als ik dit zou doen, zou ik een compleet bebloede kin hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:57 schreef NielsTriple het volgende:
ik scheer me nat, met een gilette mach 3. Eerst met de groeirichting mee, en om het af te maken, tegen de richting in.
geen scheerschuim, geen creme'pjes, geen after shave, gewoon koud water, en een scheermesje
dat scheert het beste
Freddy Krueger leerde me hoe het moetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:36 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ja, het scheert bij jouw het beste. Echter, als ik dit zou doen, zou ik een compleet bebloede kin hebben.![]()
Wat bij mij werkt: even douchen vantevoren, dan nogmaals mijn gezicht nat maken met warm water, dan een scheergel voor een gevoelige huid erop kwakken, even scheren met een heet scheermesje, dan de rest van de scheergel met een droge doek weghalen, en dan een verzorgende aftershavebalsem erover doen!
![]()
Lijkt me niet bepaald fijn!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Freddy Krueger leerde me hoe het moet
Nee serieus, zo scheer ik meGeen poespas ofzo, gewoon een lekker glad huidje
Ik kan het wel doen alleen zit mijn huid dan onder de rode vlekken. Dan liever iets minder goed geschoren. Als ik 's avond laat scheer omdat ik de volgende ochtend echt te weinig tijd heb dan doe ik het wel... Een nacht is lang genoeg om de rode vlekken/irritantie te laten verdwijnen.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:02 schreef NielsTriple het volgende:
dude, come on! zijn jullie van die kleinzerige watjes? ik bedoel, mijn huid is echt niet van gevlochten staal ofzo :S
thats the way to do itquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:36 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ja, het scheert bij jouw het beste. Echter, als ik dit zou doen, zou ik een compleet bebloede kin hebben.![]()
Wat bij mij werkt: even douchen vantevoren, dan nogmaals mijn gezicht nat maken met warm water, dan een scheergel voor een gevoelige huid erop kwakken, even scheren met een heet scheermesje, dan de rest van de scheergel met een droge doek weghalen, en dan een verzorgende aftershavebalsem erover doen!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |