Een man ja, geen bosaap, met zo'n apparaat moet ik me 2 keer per dag scheren zo ongeveerquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef Tijn het volgende:
Dat gedoe met zalfjes en schuimpjes en zooi, mijn God zeg
Gewoon een apparaat erover en klaar. Je bent immers een man
[afbeelding]
Dat vind ik op zich wel meevallen.. misschien dat je je er een keer extra mee kan scheren.. aan de andere kant... dus elke 3 weken een nieuw mesje met jou tempo.. valt toch wel mee...quote:Op donderdag 15 september 2005 22:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik gebruik Gilette Sensor Excel. Daarmee kan ik me slechts 2 a 3 keer scheren.Gaan Mach 3 mesjes langer mee? Dan zou het goedkoper zijn, maar ik wil niet voor 20 euro zo'n ding aanschaffen om erachter te komen dat die mesjes net zo snel bot zijn.
ja... Mach3 gaan gebruiken.. ik had ook altijd irritatie.. en sinds ik geupgrade ben niet meer...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik gebruik de gillette excel al jaren, redelijk resultaat, alleen van die irritatie en sneetjes kom ik niet af, wat ik ook probeer...
wat wil je dan gebruiken?quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:09 schreef Tafkahs het volgende:
die klotemesjes van gilette zijn hardstikke duur, vaak zijn ze na een keer of 7 ~ 10 scheren wel bot
Ja zal mijn vriendin leuk vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:06 schreef ondeugend het volgende:
Nog een tip:
Scheer je niet maar trim. Stoppels zijn sexy !
creme dat het probleem bij de wortels aanpaktquote:
Ja, als je het zo bekijkt. Maar dat zou betekenen dat ik maar 2 a 3 keer per jaar scheermesjes moet kopen, dat is echter niet zo. Nou ja, tussendoor scheer ik me soms ook wel, doordeweeks, als ik uit ga ofzo. Maar doorgaans alleen zaterdag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:47 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich wel meevallen.. misschien dat je je er een keer extra mee kan scheren.. aan de andere kant... dus elke 3 weken een nieuw mesje met jou tempo.. valt toch wel mee...
quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:39 schreef Kjew het volgende:
Heb sinds dit weekend die "Gilette met motor"Was in de aanbieding bij kruidvat: scheerapparaat, 2 mesjes en scheergel voor 9 euro ofzo... normaal kost ie rond de 16 zonder scheergel...
Wel fijn scheren is het... maar heb wel het idee dat je baard er sneller van groeit...
Anderen die dit apparaat ook al hebben gebruikt?
Stoer apparaat, hoeveel kost ie? Ik ben op zoek naar een nieuw scheerapparaat.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef Tijn het volgende:
Dat gedoe met zalfjes en schuimpjes en zooi, mijn God zeg
Gewoon een apparaat erover en klaar. Je bent immers een man
[afbeelding]
kratje bier wedden dan?quote:Op maandag 19 september 2005 20:52 schreef piepster het volgende:
Als je een tijd onder de douche staat worden de haartjes en je huid zachter, en heb je wat midner last van het rasp principe. Althans, da's bij meisjes zo.
Of je laat je baard staan.... (en maak me gek! lol!)
Wat is het verschil?quote:Op maandag 19 september 2005 21:18 schreef piepster het volgende:
Over die baard of de rasp?
Ze gaat het nog uitleggen ook.quote:Op maandag 19 september 2005 21:31 schreef piepster het volgende:
Ik bedoelde meer dat je scheermesje asl een rasp over je huid gaat. Niet de stoppels van m'n vriend over mijn huid.
Het raspt trouwens beide. Zo had ik het nog niet bekeken.
En Zwaaibaai is niet m'n vriendje, nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |