abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 13:00:45 #152
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_45339774
Ik scheer me altijd onder de douche. Lekker heet water, ergens aan het einde van de douche, zodat de porien de tijd hebben gehad om open te gaan. Onder de douche zie ik niet wat ik doe, maar op de tast vind ik wel alle haartjes. Bijna geen last van wondjes, alleen op mijn kin soms, omdat daar een kuiltje zit. Ik vervang mijn mesje elke eerste scheerbeurt van de maand, maar denk erover om het toch wat vaker te gaan doen, aangezien aan het einde van de maand de mesjes wel bot zijn.

Gillette Mach 3 scheermesje en Gillete Scheergel voor de gevoelige huid. Ik scheer me om de andere dag.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_45411994
Ik heb altijd wel een puistje ergens in het gebied rond mijn mond? Hoe kan ik dit verkomen? Ik scheer met een elektrische scheerapparaat en smeer me daarna beetje in met Nivea Aftershave.
pi_45421699
afhankelijk van de tijd die ik heb beslis ik of ik me nat of droog scheer.

voor het droog scheren heb ik een braun cruzer
en voor het nat scheren begruik ik van die wegwerpmesjes van Wilkinson
deze

heb ook nog ergens een gillete mach 3 liggen, maar vind die mesjes toch vrij duur in aanschaf.
pi_45423692
Ik scheer me meestal ook een keer in de week ofzo. De reden daarvan is toch omdat ik ook best wel irritatie krijg (rode vlekjes in de hals), dat is niet echt fijn scheren. Ik doe het dan meestal ook `s avonds zodat de rode plekjes weg zijn de volgende dag.
Ik overweeg trouwens om zo`n scheerapparaat bij de kijkshop (http://www.kijkshop.nl/pr(...)rapparaat-hq9199-22/) op proef te kopen, als ik maar de garantie heb dat ik me geld nog terug kan krijgen.
Iemand die ervaring heeft met dit belachelijk dure scheerapparaat?
Tok.
pi_45426818
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:20 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik scheer me meestal ook een keer in de week ofzo. De reden daarvan is toch omdat ik ook best wel irritatie krijg (rode vlekjes in de hals), dat is niet echt fijn scheren. Ik doe het dan meestal ook `s avonds zodat de rode plekjes weg zijn de volgende dag.
Ik overweeg trouwens om zo`n scheerapparaat bij de kijkshop (http://www.kijkshop.nl/pr(...)rapparaat-hq9199-22/) op proef te kopen, als ik maar de garantie heb dat ik me geld nog terug kan krijgen.
Iemand die ervaring heeft met dit belachelijk dure scheerapparaat?
wtf dude, doe normaal! koop dan een andere luxe ding, deze is een "gelimiteerde oplage" met een gratis (nou jja, gratis..) autootje erbij...

en hoe kijkshop er tegenover staat weet ik niet, maar bij mediamarkt is dit dus 1 van de dingen die je niet kan rruilen, als je em gebruikt hebt.... (of uit verpakking haalt, omdat ie dan alsnog gebruikt kan zijn)

Ik bedoel, wat heb je hier IN GODSNAAM voor baat bij!?

* Luxe geschenkbox in uiterst gelimiteerde opgave
* Gemaakt van unieke F1 materialen
* Incl. miniatuur Williams F1 auto
* Incl. USB stick met Formule 1-partnerschapsfilm
* Incl. gesigneerd echtheidscertificaat door Frank Williams
* Limited Edition Formule 1-scheerapparaat met uniek nummer
* In de Philips SmartTouch-XL Limited Edition komen jarenlange ervaring op het gebied van innovatie en techniek van Philips als Williams samen. Het resultaat is een uniekscheerapparaat met superieure scheereigenschappen dat is voorzien van elementen uit de wereld van de Formule 1 zoals koolstofvezel en chroom.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_45442958
Haha. Er staat bij 2 maanden op proef, dan zou je als het goed is je geld terug kunnen krijgen. Misschien mag je al die goodies dan wel houden.
Tok.
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:15:02 #158
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_45451424
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:02 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Haha. Er staat bij 2 maanden op proef, dan zou je als het goed is je geld terug kunnen krijgen. Misschien mag je al die goodies dan wel houden.
Ik denk dat je die goodies moet bestellen met een bon die je er bij krijgt ofzo. En als je de voorwaarden accepteert die voor die goodies gelden, staat daar waarschijnlijk ook in dat je afziet van die 2 maanden proefperiode!

Zo zou ik het iig doen als ik phillips was
  donderdag 18 januari 2007 @ 04:36:10 #159
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_45461006
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 02:19 schreef NielsTriple het volgende:
* Gemaakt van unieke F1 materialen
Dan kun je de mesjes na een paar ronde vervangen en hopen dat je niet uit de baan vliegt..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_45467013
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 04:36 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dan kun je de mesjes na een paar ronde vervangen en hopen dat je niet uit de baan vliegt..
het zijn echt van die non-dingen...
  donderdag 18 januari 2007 @ 17:03:42 #161
37887 Dauthi
Progressive
pi_45478009
eerst de huid kalmeren met koud water, das eigenlijk het afspoelen maar het liefste gebruik ik dan een wasmandje, en dan aftershave(in mijn geval de nivea uit de blauwe pot werkt uitstekend).
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:11:19 #162
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45510108
Ik heb daarnet maar eens een nieuw scheermes gekocht, van Wilkinson. Die was goedkoper dan Gilette, en de mesjes zijn ook goedkoper. Ooit al eens een Wilkinson gehad, beviel wel aardig destijds. Een kijken of dit iets is (met wel 4 mesjes). En zoniet, zonde van de 9 euro.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_46248836
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen scheerschuim en scheergel? Als ik scheergel door mn handen wrijf, krijg ik toch gewoon schuim??
pi_46250571
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef Vallformosa het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen scheerschuim en scheergel? Als ik scheergel door mn handen wrijf, krijg ik toch gewoon schuim??
Gel zit wat steviger op de huid vind ik. het blijft beter zitten en het mes gaat gladder over de huid heen waarmee de kans op irritatie's minder wordt. en je doet wat langer met een bus omdat gel wat meer geconcentreerd in die bussen zit. ik vind het ook lekkerder.

wat ik meestal doe met scheren als ik de tijd heb is een hete natte washand in mn gezicht leggen en met heet water mn gezicht heel nat maken. zo heet dat het nog net goed voor je huid is. daarna wrijf ik mn gezicht vol met scheergel. daarna met warm water het mes afspoelen en beginnen bij de onderkant. eerst voorzichtig tegen de haargroei in van beneden naar boven en van boven naar beneden. als ik klaar ben met scheren afspoelen met ijskoud water, het liefste. bij mij is het dan echt zo zacht en glad 'als baby billetjes' en geen irritaties.

van apparaten moet ik echt niets hebben. 3 weken gebruikt, mn hele bek zat onder de rode plekken en het jeukte alsof ik een bus jeukpoeder over mn gezicht had gegooid ipv water in de ochtend.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_54990565
op http://www.scheerkoppen.nl/ zijn de mesjes net wat goedkoper dan in de meeste winkels. gratis thuis.
pi_54990585
en het addertje?
pi_54991108
's Ochtends scheren is het beste in mijn ervaring. Vooral omdat de huid lekker gehydrateerd wordt in de nacht blijft de huid elastisch. Na het douchen scheren in de ochtend is helemaal super. Maar ik heb wel last van onregelmatige baardgroei, weet iemand waar dit door komt?
pi_54992173
Scheert iemand zich hier ook met ouderwetse scheerspullen? Double edge blad, scheercrème en kwast?

"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_54995854
mijn opa nog wel. steeds weer als ik die dingen zie liggen verbaas ik me hoe hij het doet.
respect
  zondag 2 december 2007 @ 19:57:11 #170
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_54997654
Waar kun je trouwens van die straight-blades halen met de vervangbare mesjes? Zo'n eentje die de lokale neger/Turken kapper gebruikt voor tribals in je haar enzo.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 3 december 2007 @ 15:57:56 #171
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_55014667
minst zware haren eerst scheren, dus eerst zijkanten/nek dan pas kin/snor. Kan de scheerschuim langer inwerken op de zwaardere haren. (stond laats op de bus schuim, maar werkt wel)
pi_55015384
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Waar kun je trouwens van die straight-blades halen met de vervangbare mesjes? Zo'n eentje die de lokale neger/Turken kapper gebruikt voor tribals in je haar enzo.
Als je van plan bent ze voor je baard te gebruiken: daar zijn ze niet scherp en sterk genoeg voor. Dan moet je een straight razor kopen zoals bijvoorbeeld op www.barbershopclassics.nl of www.scheeerwinkel.nl

Anders bijv. op www.hairshop.nl voor zo'n ding met vervangbare mesjes.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')