quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:20 schreef kip_zonder-kop het volgende:Ik scheer me meestal ook een keer in de week ofzo. De reden daarvan is toch omdat ik ook best wel irritatie krijg (rode vlekjes in de hals), dat is niet echt fijn scheren. Ik doe het dan meestal ook `s avonds zodat de rode plekjes weg zijn de volgende dag.
Ik overweeg trouwens om zo`n scheerapparaat bij de kijkshop (
http://www.kijkshop.nl/pr(...)rapparaat-hq9199-22/) op proef te kopen, als ik maar de garantie heb dat ik me geld nog terug kan krijgen.
Iemand die ervaring heeft met dit belachelijk dure scheerapparaat?
wtf dude, doe normaal! koop dan een andere luxe ding, deze is een "gelimiteerde oplage" met een gratis (nou jja, gratis..) autootje erbij...
en hoe kijkshop er tegenover staat weet ik niet, maar bij mediamarkt is dit dus 1 van de dingen die je niet kan rruilen, als je em gebruikt hebt.... (of uit verpakking haalt, omdat ie dan alsnog gebruikt kan zijn)
Ik bedoel, wat heb je hier IN GODSNAAM voor baat bij!?
* Luxe geschenkbox in uiterst gelimiteerde opgave
* Gemaakt van unieke F1 materialen
* Incl. miniatuur Williams F1 auto
* Incl. USB stick met Formule 1-partnerschapsfilm
* Incl. gesigneerd echtheidscertificaat door Frank Williams
* Limited Edition Formule 1-scheerapparaat met uniek nummer
* In de Philips SmartTouch-XL Limited Edition komen jarenlange ervaring op het gebied van innovatie en techniek van Philips als Williams samen. Het resultaat is een uniekscheerapparaat met superieure scheereigenschappen dat is voorzien van elementen uit de wereld van de Formule 1 zoals koolstofvezel en chroom.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n