Ik dacht dat hij echt pijn had, tot dat ik dat hoorde.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Wie wil een kussengevecht houden"
Rikkert: "Ik doe wel mee!"
Of dat ze a.s. donderdag bekend maken dat de weekopdracht dus mislukt is omdat Rikkert buik afdeed....quote:Op woensdag 14 september 2005 00:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het was inderdaad leuker geweest als ie voor straf 20 kilo om z'n nek kreeg.![]()
toevallig ook net, als ik kraaien wil zien zet ik wel een filmpje van Alfred Hitchcock opquote:Op woensdag 14 september 2005 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
ik ga over op stream 3: Joost en Chantal..
Maar bij de eerste kraaienlach schakel ik weer terug![]()
Volgens mij was het ook een geintjequote:Op woensdag 14 september 2005 00:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij echt pijn had, tot dat ik dat hoorde.
1 minuut 32 showtimequote:Op woensdag 14 september 2005 00:36 schreef Showtime het volgende:
[..]
toevallig ook net, als ik kraaien wil zien zet ik wel een filmpje van Alfred Hitchcock op
ja, niemand vind Liesjes grapjes leuk & Rikkert is gewoon lief tegen haarquote:Op woensdag 14 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij was het ook een geintje
neem anders ff rustig eenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
1 minuut 32 showtime![]()
En toen klonken de kraaien![]()
Oh ja, van Ralph weet ik iig hoe hij eruit zietquote:Op woensdag 14 september 2005 00:36 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij hebt Ralluf al joh! Mag ik ff lekker zwijmelen over die sexy Big Brother stem!
Het was geen geintje van Lieske. Het was een geintje van Rikkert. Lieske wilde echt met iemand een kussengevecht houden, maar Rikkert reageerde als eerstequote:Op woensdag 14 september 2005 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, niemand vind Liesjes grapjes leuk & Rikkert is gewoon lief tegen haar
tegen die tijd is het topic dichtquote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Jammer kan een moderator dat niet even fixxen dan?
ze zeiden niet eens weltrusten tegen hem.......quote:Op woensdag 14 september 2005 00:44 schreef jessie het volgende:
Echt niemand behalve Lieske doet aardig tegen hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |