Dat zou me niks verbazen iddquote:Op woensdag 14 september 2005 00:23 schreef Sealord het volgende:
Rikkkert heeft ook een opdracht zeker
Ik voelde 'm ook al aankomen iddquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef milagro het volgende:
Let op, hier gaat Tanja haar voordeel uithalen
"ZIen jullie nu hoe zwaar het is!??"
Nee, nog geen last van. Maar zul je vannacht net zien.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
Dromen jullie ook al van BB, met dat geloer op die streams de hele dag?![]()
![]()
![]()
dan had hij ook niet hoeven lopen op de loopbandquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef jessie het volgende:
Ja jongen en als je nu echt zwanger was geweest kon je je buikkie niet af doen.
Ja oke, rustig maar, je hoeft jezelf niet te verdedigen. Maakt mij ook niet veel uit, het is inderdaad wel reactie op de livestreams. Maar 't wekt ook ergernis als je continu mensen ziet klagen en zeiken en steunen over dat 'big brother zo kut is dit jaar', dan heb ik zoiets van reageer dat in 'n big-brother-haat-topic of kijk gewoon niet. Maar goed lekker belangrijk..quote:Op woensdag 14 september 2005 00:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat echter wel óver de streams... Zoals vanavond ook weer. Ik ben gewoon oprecht pissed op BB omdat ze Tanja zo enorm op weg helpen. Dan reageer ik die frustratie hier ook af... En ja, ik heb naast Fok een leven. Alleen heb ik momenteel vakantie en dientengevolge de hele dag de streams aanstaan. Mijn ergernis rijst de pan uit en daar lul ik over. Net zoals anderen dat doen.
Overigens vermaak ik mezelf de pan uitquote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja oke, rustig maar, je hoeft jezelf niet te verdedigen. Maakt mij ook niet veel uit, het is inderdaad wel reactie op de livestreams. Maar 't wekt ook ergernis als je continu mensen ziet klagen en zeiken en steunen over dat 'big brother zo kut is dit jaar', dan heb ik zoiets van reageer dat in 'n big-brother-haat-topic of kijk gewoon niet. Maar goed lekker belangrijk..
jaja het is zwaar, dat wil best toegeven.... glundert Tanjaquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef milagro het volgende:
Let op, hier gaat Tanja haar voordeel uithalen
"ZIen jullie nu hoe zwaar het is!??"
Door zijn rug gegaan tijdens voetballen.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:27 schreef teamlead het volgende:
wtfwat is er met rikkert? waar is zijn voorbindbuik en waarom moet de bal worden opgeborgen?
(was ff wat te drinken pakken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |