Eh "sweetie" of "vriendje" hoor ik wel (te) veel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef Xennia het volgende:
Persoonlijk vind ik ''lieverd'' vreselijk, maar goed: hoe noemt ze jou?
Dan neem ik aan dat jullie op dezelfde manier in jullie ''relatie'' staanquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:54 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Eh "sweetie" of "vriendje" hoor ik wel (te) veel.
Tja, denk 't ook. Bij vlagen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat jullie op dezelfde manier in jullie ''relatie'' staan
Ja. Ik vind ''feeks'' wel geinigquote:Op woensdag 14 september 2005 00:02 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Tja, denk 't ook. Bij vlagen.Maar goed, ik wilde met deze topic iets bereiken om te weten te komen of het herkenbaar is dat er periodes van koosnaampjes zijn. Als ik het goed begrijp vind jij "lieverd" hartstikke fout?
Hmm... haha.
Hehe, de Fatima-periode heb ik nog niet meegemaakt. Wel erg sterk. Ga ik misschien 's proberen. Probleem is dat ze volgens mij best hard kan slaan (ze kan in elk geval smerig knijpen).quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef GF het volgende:
Herken ik wel. Poos gehad dat ik m'n vriendin Fatima noemde. Waarop ik overigens een mep kreeg steeds, maar dat terzijde. Verder ook gewoon 'lieverd'. Boeiend.
Ze slaat ook niet echt hardquote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Hehe, de Fatima-periode heb ik nog niet meegemaakt. Wel erg sterk. Ga ik misschien 's proberen. Probleem is dat ze volgens mij best hard kan slaan (ze kan in elk geval smerig knijpen).
poekie=kutquote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Tarak het volgende:
"poek" "poekie"![]()
![]()
Wat bedoel je met bepaalde "tijd" voor koosnaampjes?
Volgens ben je erfelijk belast in de keuze voor bepaalde koosnaampjes, mijn zussen gebruiken dezelfde als ik.
Herken dit wel. Ben ook niet van die zoetsappige koosnaampjes. Meestal noemt hij met iets van "Sletje" en ik hem "Lelijkerd" o.i.d. Schatje wil ook nog wel eens voorkomen, maar niet vaak.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef GF het volgende:
[..]
Ze slaat ook niet echt hard
Eigenlijk zijn we vaak ook best gemeen voor elkaar. Ipv complimenten elkaar half afzeiken. En als je dan een compliment maakt krijg je te horen 'meen je toch niet!'. 'Nou, dan niet. Trut!'. Niet dat we er verder iets van menen. Maar het is wel een soort van vaag ergens![]()
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:19 schreef Molluck het volgende:
Ik vind het altijd een beetje eng als mensen in de 40-50 nog steeds "schat" tegen elkaar zeggen.
"Jij ook een wijntje, schat?"
"Ja, lekker schat"
De ouders van een vriend van mij deden dat toen ik bij hun kwam eten
Wat is daar raar aan? Oke het hoeft niet zo te zijn dat zij elkaar niet anders dan met "schat" aanspreken, maar ik vind schat redelijk normaal voor een ouder stel.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:19 schreef Molluck het volgende:
Ik vind het altijd een beetje eng als mensen in de 40-50 nog steeds "schat" tegen elkaar zeggen.
"Ja, lekker schat"
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:46 schreef sterre1981 het volgende:
poekiewoekie
Ik vroeg vorige week aan een vriend of hij mee op stap ging, zei die dat ie niet kon, "omdat ie naar zijn bitch moest"quote:Op woensdag 14 september 2005 17:48 schreef Flibble het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 'poek' ook regelmatig gezegd ja, en lievie en lekker dier.
Als iemand mij 'sletje' zou noemen zou daar waarschijnlijk ook een mep op volgen ja, wat een vreselijke koosnaam!!
Mijn vriend en ik hebben elkaar vanaf dag één al lieverd genoemd, dat ging eigenlijk vanzelf.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:47 schreef Sjorz het volgende:
Ik heb niet echt een vriendin, nou ja... eh... een beetje ook weer wel. Maar goed, het gaat erom dat ik bij mezelf merk dat ik haar vanzelfsprekend "lieverd" noem. Eigenlijk best eng, of niet? Herkennen jullie dat, dat er voor bepaalde koosnaampjes een bepaalde "tijd" is, waar je in rolt? En hoe erg is het als je regelmatig "lieverd" zegt?![]()
Uhuh, maar ik zou er niet tegen kunnenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:52 schreef Com.mentator het volgende:
[..]
Doe gewoon wat goed voelt en dan is er niks aan de hand toch?![]()
Helemaal mee eens, iedereen weet dat de liefde er na een jaartje of 2-3 wel af moet zijn, daarna dienen ze elkaar gewoon gewoon Meneer en Mevrouw te noemen.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:19 schreef Molluck het volgende:
"Ja, lekker schat"
Of Vader en Moederquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, iedereen weet dat de liefde er na een jaartje of 2-3 wel af moet zijn, daarna dienen ze elkaar gewoon gewoon Meneer en Mevrouw te noemen.
Had ik ook 's ja, maar ik vond het ook niet goed voelen dat het niet goed voelde om elkaars naam te gebruiken...quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:52 schreef Com.mentator het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hebben elkaar vanaf dag één al lieverd genoemd, dat ging eigenlijk vanzelf.
Als hij mijn naam dan een x zei dan schrokken we daar allebei van want het klinkt gewoon niet.
Doe gewoon wat goed voelt en dan is er niks aan de hand toch?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |