100 % eens, de veelzijdigheid van een pgm 30 in idd minder. HIj klinkt me té allround, te rocky zeg maar. Maar ten tijde van de aankoop vond ik hem zo mooi dat ik daarlangs keek. Denk dat er 1 dezer dagen een Dimarzio PAFpro of een Emg 81 in de brug komt.Voorlopig wissel ik van settings op de versterker om er toch een goed metal geluid uit te krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:24 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Humor!
Een Pgm 30 heb ik net weggedaan omdat ik die te onveelzijdig vond klinken!![]()
Ook omdat ik dus nog een Jem 7PBK en een Universe 7BK heb.(en daar kan ik dus hetzelfde geluid uit krijgen als uit een pgm
)
Ik wou er dus gewoon een gitaar bij met een vaste brug zodat ik lekker met allerlei stemmingen kan klooien.
Bij een gitaar met een tremelo is dat toch een stuk onhandiger.
![]()
Hier dus ook een Ibanez![]()
We hebben hier een sennheiser evolution G2, en dat ding is echt super! Hele kleine zender, heel licht, lange batterijduur en geen probleem op 80 meter van de reciever! Natuurlijk boet je met zenders een heel klein beetje in dan met spelen met goede kabels, maar voor live is dat verschil verwaarloosbaar zeker omdat je ontzettend veel vrijheid hebt en lekker rond kunt springen/in je nek kan spelen etc!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:06 schreef Cynic het volgende:
Heeft er iemand ervaring met zenders trouwens? Overweeg namelijk om er eentje aan te schaffen...
Ik had jaren geleden een keer een blauwe pgm gezien met die roze f holes,en toen tegen mn vrienden gezegt:als ik die in het wit zie koop ik em meteen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef Ibanez het volgende:
[..]
100 % eens, de veelzijdigheid van een pgm 30 in idd minder. HIj klinkt me té allround, te rocky zeg maar. Maar ten tijde van de aankoop vond ik hem zo mooi dat ik daarlangs keek.
Ik heb er nu ook 3; een witte dus, een antraciet zwarte en een houtkleurige (zelf custimez zeg maar), maar als ik me nu nog ene erbij koop wordt het een geimporteerde Caparison, wat een machines zeg!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:17 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden een keer een blauwe pgm gezien met die roze f holes,en toen tegen mn vrienden gezegt:als ik die in het wit zie koop ik em meteen.
Loop ik een ½ jaar later een muziekwinkel binnen,hangt er dus 1.Die moest ik dus gewoon meteen kopen.
2 jaar later kon ik dus mn vingers om die JEM vouwen en toen hoorde ik eigenlijk pas hoe alround die pgm klonk.![]()
Maar ik ben dus eigenlijk toch ook eerst voor de looks gevallen,blijft gewoon een enorm cool ding om te zien.![]()
![]()
(nu heb ik dus 2 zwarte en 1 houtkleurige Ibanez)
heb je dus ook gelijk het exemplaar te pakken waar ik *verliefd* op ben.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:04 schreef daisy_ducky het volgende:
Die Dellinger II heeft wel een aparte headstock.
Ziet er inderdaad wel stoer uit ja.![]()
Lijkt me toch nog wel redelijk duur, die MC7 kost dus 1000 euro als jij hem wil kopen, om een hele nieuwe gitaar te laten maken ben je denk ik toch wel wat meer kwijt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:20 schreef Ibanez het volgende:
[..]
heb je dus ook gelijk het exemplaar te pakken waar ik *verliefd* op ben.....![]()
[afbeelding]
Zoiets dussss, maar dan met een vaste brug en emg's.
Waar ik ook over zit te denken is; om eens een ontwerp te laten maken bij Bo~el gitaren en te kijken wat het kost (om te laten bouwen) wat ik hebben wil. Marcel Coenen heeft daar de Bo~el mc7 signature laten maken, en ze schijnen niet zo duur te zijn, onder ¤ 1.000 met specs die vergelijkbaar zijn met gitaren van ¤¤¤¤..... check maar eens:
Bo~el
en dan de MC 7:
[afbeelding]
Te gek ding, heb ik ooit in een ver verleden ook nog gehad!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef Agiath het volgende:
Ik heb vandaag een Epiphone Wildkat gekregen/gekocht (50/50)
Dat ding is echt super mooi
Hehe thx, de gitaar was toch meer voor erbij, ik blijf me concentreren op bass, maar ik ga ook zeker veel oefenen op dit dingquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te gek ding, heb ik ooit in een ver verleden ook nog gehad!
Veel plezier ermee!
hebben jullie geen mp3 van dat nummer op jullie site trouwens? Ik snap echt niks van al die rare plug-ins die ik de laatste tijd moet downloaden om gewoon een liedje op een site te kunnen luisteren...quote:Op zondag 18 september 2005 15:11 schreef Ibanez het volgende:
Vet optreden gehad gisteren... alleen pijn aan mijn nek
hellno! headbang!!!quote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef Fixxxer het volgende:
wat? bij gebrek aan groepies moest jij de band afwerken?
ik zal eens kijken of ik em kan uploaden op mijn eigen webspace, vanavond, dan kan ik je (jullie) alvast een vooproefje geven van een nieuw nummer dat we hebben opgenomen. (wederom zonder vocalen) ...quote:Op zondag 18 september 2005 17:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
hebben jullie geen mp3 van dat nummer op jullie site trouwens? Ik snap echt niks van al die rare plug-ins die ik de laatste tijd moet downloaden om gewoon een liedje op een site te kunnen luisteren...
Jullie doen de drums met de Drumkit From Hell toch? In wat voor programma laad je die eigenlijk?quote:Op maandag 19 september 2005 10:14 schreef Ibanez het volgende:
[..]
hellno! headbang!!!
[..]
ik zal eens kijken of ik em kan uploaden op mijn eigen webspace, vanavond, dan kan ik je (jullie) alvast een vooproefje geven van een nieuw nummer dat we hebben opgenomen. (wederom zonder vocalen) ...
Logic...... maar is natuurlijk ook mogelijk met andere programma's.quote:Op maandag 19 september 2005 11:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jullie doen de drums met de Drumkit From Hell toch? In wat voor programma laad je die eigenlijk?
hmmmm.. probeer het hier eens:quote:Op zondag 18 september 2005 17:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
hebben jullie geen mp3 van dat nummer op jullie site trouwens? Ik snap echt niks van al die rare plug-ins die ik de laatste tijd moet downloaden om gewoon een liedje op een site te kunnen luisteren...
Zo is het. Wederom een vet nummer, overigensquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:18 schreef Ibanez het volgende:
*ibanez schopt thread naar boven....
.....woord omhoog, uit van hier.......
Vraagje over avatar? Komt dat uit de serie BECK ? Dat ben ik nu aan het kijken namelijk en ik dacht anime en gitaren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zo is het. Wederom een vet nummer, overigensMisschien moeten jullie maar gewoon instrumentale metal gaan maken
![]()
Klinkt goed, dat nummer!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:18 schreef Ibanez het volgende:
*ibanez schopt thread naar boven....
.....woord omhoog, uit van hier.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |