Ahh, een mooie wildkat. Tsja, het is of de kapper, of een wildkat!quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:37 schreef Agiath het volgende:
Ik plus nieuwe gitaar
[afbeelding]
Moet nodig weer is naar de kapper
1 2 3 4 5 6 | |--15p14p12------ |---------------15-- |-------------------- |-------------------- |-------------------- |-------------------- |
Ik neem aan met je pink?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:54 schreef MrCrowley het volgende:
Tapping vraagje:
[ code verwijderd ]
Hoe sla je nou die D nou aan ? Met je wijsvinger ?
Ik zou m met m'n ringvinger of middelvinger spelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:54 schreef MrCrowley het volgende:
Tapping vraagje:
[ code verwijderd ]
Hoe sla je nou die D nou aan ? Met je wijsvinger ?
Nee, ik vind dat ook!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:21 schreef -Dries- het volgende:
Ben ik de enige hier die akoestische gitaren vetter vind dan elektrische?
Een doekje doet wonderen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:21 schreef -Dries- het volgende:
Ben ik de enige hier die akoestische gitaren vetter vind dan elektrische?
Nee... [insert evil laugh here]quote:
zet 'm op, kerel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:42 schreef Perruche het volgende:
hallo... tijd om me ook hier te gaan begeven nu ik vrijdag m'n nieuwe gitaar op ga halen! Wordt een Ibanez SA160... niet te duur en kan je toch wel veel mee doen, denk ik zo. Speel nu sinds +- 8 maanden akoestisch, dus nu een elekrtische erbij. Versterker ga ik straks halen (roland).
Heeft iemand vast toffe nummers die ik kan oefenen om een beetje handig te worden?(op m'n akoestische doe ik nu vooral dingen als jack johnson, rhcp, eagles enz...) Wil het liefst zo snel mogelijk m'n "eigen ding doen", zeg maar, maar dan kan ik er even een beetje op inspelen.... thnx!
Ik denk dat je het spelen van de RHCP en Eagles nummers perfect kan voortzetten op je elektrische gitaar! (waarschijnlijk zelfs beter).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:42 schreef Perruche het volgende:
hallo... tijd om me ook hier te gaan begeven nu ik vrijdag m'n nieuwe gitaar op ga halen! Wordt een Ibanez SA160... niet te duur en kan je toch wel veel mee doen, denk ik zo. Speel nu sinds +- 8 maanden akoestisch, dus nu een elekrtische erbij. Versterker ga ik straks halen (roland).
Heeft iemand vast toffe nummers die ik kan oefenen om een beetje handig te worden?(op m'n akoestische doe ik nu vooral dingen als jack johnson, rhcp, eagles enz...) Wil het liefst zo snel mogelijk m'n "eigen ding doen", zeg maar, maar dan kan ik er even een beetje op inspelen.... thnx!
waarom, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef StephanL het volgende:
Ik ga morgen als het mee zit ook mijn eerste elektrische gitaar kopen. Een Ibanez GRG 170 DX, versterker ga ik morgen ook uit en zoeken en dan de rest. En dan leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |