nee, ze moet toch een zwangerschap imiteren? Ze denkt dat het gewoon zo hoortquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:03 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dido net d'r peuk uitmaken en met dezelfde beweging pakt ze het pakje shag weer van tafel om de volgende te draaien..
Verslaafd?
het is goed voor het groepsgevoel ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, juist geweldig.
Helemaal gek maken die lui!![]()
dwz: ik en de baby.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
Cartwoman let je op: er zitten vast lekkere dingen in voor ons.
12 ... en in die tijd moet de persoon op de loopband (Menno) blijven lopen. In dit tempo valt hij straks van allende van die band af.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef teamlead het volgende:
ik val er net pas in.. hoeveel vragen moeten we nog doorstaan?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, ze moet toch een zwangerschap imiteren? Ze denkt dat het gewoon zo hoort
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef bemeall het volgende:
Hummie heeft even op de markt een paar doeken gescoord!
Er zijn twaalf vragen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef teamlead het volgende:
ik val er net pas in.. hoeveel vragen moeten we nog doorstaan?
* Stereotomy geeft Milagro nog maar eens een grote groepsknuffelquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef milagro het volgende:
[..]
het is goed voor het groepsgevoel ook![]()
![]()
![]()
WAT?!?!??! NEE!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef Wup het volgende:
Tanja: wie wil er wat drinken.... 2x
ECHT WAAR
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef APK het volgende:
Volgens mij gaat ze nu vragen fout beantwoorden omdat ze geen zin meer heeft om de hele tijd naar het washok te lopen.
dus...dus.... er is niks mis met mijn pc???quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef Wup het volgende:
Tanja: wie wil er wat drinken.... 2x
ECHT WAAR
Kzou met plezier het antwoord voorzeggen dan maar een kwartier langer lopen dan die zeug nog meer verrassingen in de kont te stekenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef regenworm het volgende:
Wordt echt doodziek van dat baby gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |