verkapte "banaan"vraagquote:
Begrijp ik nou goed dat jij een gangbang met je buren hebt gehad onder het toeziend oog van het schorem aan de overkant?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mits Anita's van de overkant natuurlijk.![]()
Wil je mn gele t-shirtje met: "Geen ge-aan doe mij maar een banaan!" dan ook dragen? Anders mag je niet meedoen hoor.quote:
ja maar even tussendoor fokken.. achter elkaar artikelen lezen word je ook niet scherper vanquote:
Nee.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat jij een gangbang met je buren hebt gehad onder het toeziend oog van het schorem aan de overkant?![]()
Je begrijpt het niet goed platoquote:
Dat dacht ik al.quote:
Ok ok, omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 14 september 2005 14:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wil je mn gele t-shirtje met: "Geen ge-aan doe mij maar een banaan!" dan ook dragen? Anders mag je niet meedoen hoor.
O, dus eigenlijk is het nog schokkender dan ik dacht.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:03 schreef nixxx het volgende:
ze Gaat een gangbang hebben met de nieuwe buren en het schorum van de overkant
moet je in hvjjn kijkenquote:
nietesquote:Op woensdag 14 september 2005 14:14 schreef melismay het volgende:
Hahaha, jullie zijn echt verschrikkelijk
Jawelquote:
Ik ben niet schattigquote:Op woensdag 14 september 2005 14:17 schreef melismay het volgende:
Jawel
En het is uitermate schattig
Toch wel een beetje hoor nixxxquote:
Dat is maar relatiefquote:Op woensdag 14 september 2005 14:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, dus eigenlijk is het nog schokkender dan ik dacht.![]()
Ja, in verhouding tot erodome valt het allemaal best mee.quote:
Ik had het meer over jouw wereldbeeld, waardoor jij dingen al snel schokkend vindt.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, in verhouding tot erodome valt het allemaal best mee.![]()
Dat is waar, ik ben nou eenmaal een naïef en wereldvreemd persoon.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik had het meer over jouw wereldbeeld, waardoor jij dingen al snel schokkend vindt.
Nee je, hoort zulke dingen te ontkennen, zelfs als ik het zelf beweer.quote:
hmm. nee.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee je, hoort zulke dingen te ontkennen, zelfs als ik het zelf beweer.![]()
Terwijl ik nog wel zo'n voorbeeldige user ben die nooit andere users kwetst.quote:
Aaaahhhhh. Je bent wel lief hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Terwijl ik nog wel zo'n voorbeeldige user ben die nooit andere users kwetst.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Aaaahhhhh. Je bent wel lief hoor.
studeer je psychologie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |