Wanneer gaan jij en _cara_ nou eindelijk eens vertellen hoe dat zit tussen jullie?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef nixxx het volgende:
Sommige mensen weten wel waartoe ik in staat ben, mits bier... man o man... dat wil je niet weten en dat mag JIJ niet posten ook
sssssjjjjj niet...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef melismay het volgende:
Wanneer gaan jij en _cara_ nou eindelijk eens vertellen hoe dat zit tussen jullie?
Ok ok, maar het is wel wat ik denk of niet? Je hoeft alleen maar ja of nee te zeggenquote:
Hebben jullie iets dan, nixxx?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en _cara_ nou eindelijk eens vertellen hoe dat zit tussen jullie?
Ik weet niet wat jij denkt.... en ik heb ook niet echt zin om het uit de doeken te doen... dat snap je misschien?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef melismay het volgende:
Ok ok, maar het is wel wat ik denk of niet? Je hoeft alleen maar ja of nee te zeggen
Trouwens he!? Jij als ex-modquote:
Dat bevestigd bepaalde vermoedens wel danquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt.... en ik heb ook niet echt zin om het uit de doeken te doen... dat snap je misschien?
Mel.. doe nou niet... als jij denkt wat ik denk... dan heb je iig gelijk... maar laat het nou rusten...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef melismay het volgende:
Trouwens he!? Jij als ex-modZijn er manieren om er achter te komen of iemand een kloon is? Heb namelijke hele sterke vermoedens en wil het graag zeker weten voor ik actie onderneem
Dat ging hier helemaal niet overquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mel.. doe nou niet... als jij denkt wat ik denk... dan heb je iig gelijk... maar laat het nou rusten...
o ok.. dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ging hier helemaal niet over
IP adressen vergelijken, en dat kan alleen gedaan worden door (F)A's...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Trouwens he!? Jij als ex-modZijn er manieren om er achter te komen of iemand een kloon is? Heb namelijke hele sterke vermoedens en wil het graag zeker weten voor ik actie onderneem
Hmmm, beetje jammer... Ik had zo graag wraak willen nemenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
IP adressen vergelijken, en dat kan alleen gedaan worden door (F)A's...
en in geval van kastanove is het aan de nick te zien... maar waarom ze al die klonen dan niet bannen... ze willen hem toch gewoon op het forum houden..quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Het gaat om iemand uit "het verleden" zeg maar, wil wel eens weten of de vermoedens waar zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
en in geval van kastanove is het aan de nick te zien... maar waarom ze al die klonen dan niet bannen... ze willen hem toch gewoon op het forum houden..
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
stuur een foto van je tieten naar yvonne@fok.nl en je krijgt je antwoordquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Het gaat om iemand uit "het verleden" zeg maar, wil wel eens weten of de vermoedens waar zijn...
lees Ongewenst? Maar die TTT dan? maar eens...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
en in geval van kastanove is het aan de nick te zien... maar waarom ze al die klonen dan niet bannen... ze willen hem toch gewoon op het forum houden..
Oe! Vertel eens hoe je dat doet danquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
En ik heb juist toch echt ip-adres 214.149.118.82 vergeleken met 194.164.43.99![]()
Oy, vrouwenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe! Vertel eens hoe je dat doet dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |