hehequote:Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Sanne het volgende:
Ik werd een beetje naar van die martelscene.
toen deed ik mijn ogen dicht.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Sanne het volgende:
Ik werd een beetje naar van die martelscene.
quote:ging die club voor de bevrijding van iran nou nog ergens over, ik vond hun rol / doel in de film een beetje onduidelijk. of was dat gewoon een foute naam voor een groep mensen die graag alle olie daar weg willen halen en het verder zou boeien wat er met het land gebeurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Op die feest bedoel je. Ik begreep em niet nee, waar ging dat over dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat was de grap met dat liquid mdma nou. Ik hoor bij de 95% aan wie dat ontgaan is.
Liquid MDMA is GHB...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat was de grap met dat liquid mdma nou. Ik hoor bij de 95% aan wie dat ontgaan is.
Uit de Empire uit een quote van Stephen Gaghan (de schrijver): "Syriana is a term used by Washington think-tanks to describe a hypothetical re-shaping of the Middle East."quote:Op woensdag 5 april 2006 00:32 schreef Byte_Me het volgende:
waarom heet de film eigenlijk syriana? heeft dat een betekenis die ik niet ken? ik ben het ook nergens in de film tegen gekomen.
bedanktquote:Op woensdag 5 april 2006 00:46 schreef Gorro het volgende:
[..]
Uit de Empire uit een quote van Stephen Gaghan (de schrijver): "Syriana is a term used by Washington think-tanks to describe a hypothetical re-shaping of the Middle East."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |