abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36003302
Het was geen slechte film maar ook niet echt een goede. De personages waren niet voldoende uitgewerkt vond ik. Ze hadden beter nog een uur aan de film kunnen vastplakken om daarvoor te zorgen. George Clooney speelt een goede rol. Je ziet echt een man die steeds over zijn schouder kijkt en op het randje leeft. De prins waarvan Matt Damon de adviseur is vond ik ook erg sterk spelen. Verder vond ik het indoctrinatie verhaaltje te zwak uitgewerkt. Ik zag dat imdb de film een 7.2 geeft, ik kan me daar wel in vinden.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  maandag 13 maart 2006 @ 21:01:23 #77
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_36003374
Ik werd een beetje naar van die martelscene.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 13 maart 2006 @ 23:14:48 #78
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_36008567
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Sanne het volgende:
hehe
pi_36084394
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Sanne het volgende:
toen deed ik mijn ogen dicht.
Ik ben een meisje!
pi_36104735
vond het wel een goede film, sommige dingen hoeven er inderdaad niet in (vader - zoon gebeuren in meerdere vormen), daar werd het alleen maar zinloos uitgebreider van terwijl ik juist liever wat meer diepgang had willen zien hier en daar.
quote:
ging die club voor de bevrijding van iran nou nog ergens over, ik vond hun rol / doel in de film een beetje onduidelijk. of was dat gewoon een foute naam voor een groep mensen die graag alle olie daar weg willen halen en het verder zou boeien wat er met het land gebeurt?
pi_36143993
Ik vond het een ijzertsterke politiek beladen film waarvan we er te weinig van zien. Clooney, Matt Damon en die Prins Nasir vond meesterlijk acteren.

Ik begreep alleen het einde niet,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_36144129
Wat was de grap met dat liquid mdma nou. Ik hoor bij de 95% aan wie dat ontgaan is.
pi_36144194
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat was de grap met dat liquid mdma nou. Ik hoor bij de 95% aan wie dat ontgaan is.
Op die feest bedoel je. Ik begreep em niet nee, waar ging dat over dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_36157155
Goede film, in het begin was het wel ff lastig maar na een tijdje had je wel door hoe het zat. Een 7 geef ik het.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36190624
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Liquid MDMA is GHB...

MDMA = XTC
enkel is xtc niet op te lossen in een vloeistof. GHB geeft eensgelijke effecten ongeveer als GHB en word in het uitgaansleven vaak in een vloeistof vorm verkocht en heeft zo de naam vloeibare XTC/MDMA gekregen...
pi_36643694
Heb hem net gekeken, ik vind het een goede film.
Er zijn me wel wat dingen ontgaan, zou hem eigenlijk nog eens moeten kijken. Maar daar heb ik nu niet zo'n zin in, zo spannend is hij nou ook weer niet...
pi_36661111
waarom heet de film eigenlijk syriana? heeft dat een betekenis die ik niet ken? ik ben het ook nergens in de film tegen gekomen.
  woensdag 5 april 2006 @ 00:46:02 #88
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_36661388
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:32 schreef Byte_Me het volgende:
waarom heet de film eigenlijk syriana? heeft dat een betekenis die ik niet ken? ik ben het ook nergens in de film tegen gekomen.
Uit de Empire uit een quote van Stephen Gaghan (de schrijver): "Syriana is a term used by Washington think-tanks to describe a hypothetical re-shaping of the Middle East."
pi_36661931
Film gezien in de bios. Was met wat vrienden waarvan er 2 bijna in slaap vielen. Ik zelf vond hem vrij goed en zeker het kijken waard. Mede door het goede acteerwerk! Trekt het hele olie/midden-oosten verhaal je niet zo aan, zou ik hem niet gaan kijken.
pi_36662032
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:46 schreef Gorro het volgende:

[..]

Uit de Empire uit een quote van Stephen Gaghan (de schrijver): "Syriana is a term used by Washington think-tanks to describe a hypothetical re-shaping of the Middle East."
bedankt
pi_41416643
Staat in de planning om te kijken.

Soort van reminder-post
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:07:41 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42040318
Ik vond het een geweldige film eigenlijk. Doet goed zijn best om geen 'good guy - bad guy' scenario neer te plempen maar laat zien wat nou de belangen zijn en hoe ver de invloed gaat wat betreft olie.

Ja, ik heb ervan genoten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:49:19 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44995525
Bekeken.
Viel mij, vanwege de voorspelbaarheid, zwaar tegen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:58:20 #94
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45011969
Voorspelbaar?
pi_45012440
moet hem nog zien
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties