quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
20.30 Tan en Nath zijn gezellig lol aan het maken
Dat is fijn om te zien
Wat denk je van mij... Ik heb van alles moeten beloven om de PC de hele avond voor mezelf te houden....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:32 schreef Quembel het volgende:
Mijn god... vanaf vijf uur stiekum op mijn werk meelezen met de streamverslagen, om zes uur als de sodemietert naar huis om op tijd thuis te zijn voor de confrontatie. Kom ik hier, maak in 10 minuten een maaltje, lees ik dat het na het eten het gesprek plaats gaat vinden. En nu, half negen NIETS, niks confrontatie, niks gesprek, gewoon niks!.
Hahaha, ja mooi is dat hequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:32 schreef Quembel het volgende:
Mijn god... vanaf vijf uur stiekum op mijn werk meelezen met de streamverslagen, om zes uur als de sodemietert naar huis om op tijd thuis te zijn voor de confrontatie. Kom ik hier, maak in 10 minuten een maaltje, lees ik dat het na het eten het gesprek plaats gaat vinden. En nu, half negen NIETS, niks confrontatie, niks gesprek, gewoon niks!.
Dat móet opluchten.... toch? (ik denk er p'cies zo over)quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Uiruru het volgende:
Ik kap met kijken... Achterlijk rotvolk in dat stomme huis! Vieze mieterige, camerageil rotvolk.
bah... schijterige zeiklui. Vertel die zeug dat het een smerige rotmoeder is die eens normaal moet doen.
nee stream3 doet hele tijd al fout, de rest is wel okequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:32 schreef MissX het volgende:
is stream 3 bij jullie ook niet vloeiend?
Ja ik raad iedereen aan mijn reply met verheven stem en op volle sterkte op te lezen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat móet opluchten.... toch? (ik denk er p'cies zo over)
dat heb ik mezelf ook al tig keer voorgenomen maar het blijft roepenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Uiruru het volgende:
Ik kap met kijken... Achterlijk rotvolk in dat stomme huis! Vieze mieterige, camerageil rotvolk.
bah... schijterige zeiklui. Vertel die zeug dat het een smerige rotmoeder is die eens normaal moet doen.
Nog niet....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:35 schreef Quembel het volgende:
Ja Flugeltje, was je bijna "streamloos".
Ik hoop dat je niet al te diep door de knieen moest.
Ze denken allemaal dat Tanja razend populair is. Als je de zwangere vrouw (waar het ALLEMAAL om draait) af valt, zal het volk je zeker wegstemmen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Uiruru het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |