Die zijn er wel, de positieve kritieken, alleen worden ze lichtelijk ondergesneeuwd door het mierengeneuk over TT's en aanpak van Re.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat dat betreft is dat ook de enthousiasme waarmee hij aan de gang is gegaan en het feit dat iedereen benieuwd was naar de foto's en er dan ook wat getoond moet worden.
ik snap niet echt de ophef enzo, het lijkt soms net zoeken naar iets negatiefs. ja sommige dingen zullen vast verstandig zijn, sommige dingen kunnen beter, maar waar blijven de positieve reacties? positieve kritiek? just my question...
Ik heb gezegd dat ik de foto-series wat flauw en mat vind en dat er meer pit in mag zitten. Dat valt dus onder positieve opbouwende kritiek.. En je zal altijd wel een meningenstrijd houden over de visies van de verschillende partijen. Ik vind dat het wat pittiger en uitbundiger kan/mag, Re is met de series die hij heeft gemaakt tevreden. Beiden een mening en een goed recht.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat dat betreft is dat ook de enthousiasme waarmee hij aan de gang is gegaan en het feit dat iedereen benieuwd was naar de foto's en er dan ook wat getoond moet worden.
ik snap niet echt de ophef enzo, het lijkt soms net zoeken naar iets negatiefs. ja sommige dingen zullen vast verstandig zijn, sommige dingen kunnen beter, maar waar blijven de positieve reacties? positieve kritiek? just my question...
klopt, maar aan de andere kant: wil je foto's maken die flashy, enorm pittig/niet flauw zijn en daarbij juist het idee van natuurlijkheid en puurheid naar de achtergrond schuiven of wil je juist de emotie van een persoon op dat moment vastleggen, ongeacht of het boeiend zal zijn voor een ander, omdat juist die pit of kracht (door bepaalde sensuele of aansprekende poses) in zit? Re heeft zich bij deze foto's juist op het laatste gericht. en dan kan je zeggen dat de series flauw zijn, maar is juist die puurheid niet wat moet spreken? gewoon een vraagje hoor, wil hiermee niet je mening ondermijnen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik de foto-series wat flauw en mat vind en dat er meer pit in mag zitten. Dat valt dus onder positieve opbouwende kritiek.. En je zal altijd wel een meningenstrijd houden over de visies van de verschillende partijen. Ik vind dat het wat pittiger en uitbundiger kan/mag, Re is met de series die hij heeft gemaakt tevreden. Beiden een mening en een goed recht.
Ik sanp wat aangeeft Jerruh. Ik denk dat ik meer op het eerste gericht ben. Ik ben met je eens dat je dan minder makkelijk een serie gaat krijgen. Maar dat is dan natuurlijk wel weer een kunst om te proberen..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klopt, maar aan de andere kant: wil je foto's maken die flashy, enorm pittig/niet flauw zijn en daarbij juist het idee van natuurlijkheid en puurheid naar de achtergrond schuiven of wil je juist de emotie van een persoon op dat moment vastleggen, ongeacht of het boeiend zal zijn voor een ander, omdat juist die pit of kracht (door bepaalde sensuele of aansprekende poses) in zit? Re heeft zich bij deze foto's juist op het laatste gericht. en dan kan je zeggen dat de series flauw zijn, maar is juist die puurheid niet wat moet spreken? gewoon een vraagje hoor, wil hiermee niet je mening ondermijnen...
en dan nog, hier in dit topic wordt echt gemierenneukt over die TT etc.... en ik heb het idee dat prupke het ook niet echt snapt.
kijk hier heb ik meer aan dan dat gemiep van bovenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het concept ook heel erg goed en apart, maar ik vind het per model verschillen hoe het resultaat is. Ik vind dat sommige modellen vrij vaak dezelfde emotie tonen en jouw concept dus niet echt tot uiting komt. En het zijn er inderdaad misschien teveel, die 4 foto's van Mukie hierboven tonen dat die wel heel verschillend kunnen zijn, al vind ik net als Faux (geloof ik?) dat je misschien iets meer met het typische ipod-draadje had kunnen doen. Dat is bijna een icoon op zich geworden.
Ook het contrast had inderdaad misschien nog wat hoger gekund, al is dit grijzige misschien meer de Re-stijl.
Ik ben niet bepaald fotogeniek.quote:
dat hebben de mensen voor jou ook gezegdquote:
Ik kan wel heeeel vuil kijken hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik sanp wat aangeeft Jerruh. Ik denk dat ik meer op het eerste gericht ben. Ik ben met je eens dat je dan minder makkelijk een serie gaat krijgen. Maar dat is dan natuurlijk wel weer een kunst om te proberen..
Ik vind de serie van Mukie met alleen 4 foto's wel een stuk sterker overkomen. Maar Mukie is veel te lief om boosheid te tonen..![]()
Ik probeer iets begrijpen Jerruh. Maar voor mij is /was het niet helemaal duidelijk. Ik zie maar weinig verschil tussen de foto's.quote:en ik heb het idee dat prupke het ook niet echt snapt.
ja mag altijd wat zeggenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:20 schreef pea4fun het volgende:
Mag ik ook wat zeggen?
Misschien zijn de mensen een beetje teveel hetzelfde en wordt het daarom een beetje eenheidsworst. Het zijn allemaal mooie mensen op de foto. Vraag eens ouderen, of kinderen juist...Het nerdje reageert misschien anders als de kassajuffouw zoiets?
Ik wil natuurlijk je idee niet veranderen, misschien als je serie en presentatie klaar is dat ie leuker uitkomt als serie. Nu vind ik de foto's los mooi, maar als serie (nog) niet.
maar die zitten niet stilquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Skaai het volgende:
Tegenwoordig heeft bijna elke kleuter een Ipod (of een andere vergelijkbare mp3 speler )
Jij discrimimeertquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:58 schreef Re het volgende:
[..]
ja mag altijd wat zeggen, is misschien wel en idee alhoewel iik die nog niet echt bij de iPod generatie vind horen
hehe komt goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij discrimimeertJe hebt ook moderne opa's en oma's hoor...ze luisteren dan wel beethoven op i-pod...maar toch :p
net als dat ze een gsm hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Skaai het volgende:
Tegenwoordig heeft bijna elke kleuter een Ipod (of een andere vergelijkbare mp3 speler )
En pikant ondergoed.quote:
Je kan al oma op je 35e zijn hoor..ik weet niet wat jij onder oma's verstaatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef pea4fun het volgende:
Jij discrimimeertJe hebt ook moderne opa's en oma's hoor...ze luisteren dan wel beethoven op i-pod...maar toch :p
Dames op leeftijd met verstand versta ik onder oma'squote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je kan al oma op je 35e zijn hoor..ik weet niet wat jij onder oma's verstaat
Of een Chipz tunequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef Re het volgende:
[..]
maar die zitten niet stil![]()
, nee het is wel een idee maar om een droevig nummer aan een kleuter te geven ...
quote:
't Is allemaal jouw schuld!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |