abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:10:00 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38239218
En nummer #4 gelijk erachteraan

op naar jerruh

Mukie

Auticia

Debsterr

Fraubitch
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 19:06:48 #152
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_38241186
Mukie
Allemaal trouwens
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_38242657
Die eerste van Fraubitch , tis je gelukt Re..... wat een heerlijke glimlach!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:13:54 #154
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_38248407
Heeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor die prachtige foto's Re.
Was a pleasure!
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_38250670
Re, het is een fraaie set foto's hoor. Ik doe het je niet na. Maar wat me opvalt is dat het vooral heel veel van hetzelfde is Ook qua compo's en zo.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:04:10 #156
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38250833
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Re, het is een fraaie set foto's hoor. Ik doe het je niet na. Maar wat me opvalt is dat het vooral heel veel van hetzelfde is Ook qua compo's en zo.
Je bedoelt waar is de

emo-rollercoaster?

extravaganza?

Die mis ik ook, ja.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:37:48 #157
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_38252522
Re, wat RonaldV zegd...

De foto's mogen wel meer pit en rebelsheid hebben... Ik vind ze tot nu toe aardig.... mat en flauw.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:14:35 #158
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38254322
ja denk dat jullie dus niet begrijpen wat emotie is die gelinkt is aan muziek, hoe wou je meer pit erin hebben, poseren?... dat kan iedereen, je wilt een rollercoaster, vertel maar hoe, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, vraag de modellen eens hoe zij het ervaren hebben en kom dan eens terug met commentaar , denk dat het voor hun een van de meest intense rollercoasters is die je kunt beleven... maar goed .

Als al eerder ongeveer paar keer gezegd, dit zijn de foto's voor de modellen, de uiteindelijke selectie zal 4 per model zijn en of die tussen deze zit dat is dan nog maar afwachten

En ja emotie is bij veel mensen hetzelfde, daar zal je echt niet omheen kunnen, dat is ook niet erg, zet een project op rond emotie en je zet op de plaat wat je ziet, niet wat je wilt zien... een belangrijk verschil...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:19:04 #159
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38254467
* Schuift colaatje naar PdeHoog

Re, niet om het een of ander:

Ik begrijp je stelling, maar je hebt zelf hoog ingezet met de topic-titel. Typisch geval van verwachtingsmanagement: de TT gaf in ieder geval mij een ander idee van wat je zou laten zien dan wat er tot nog toe langskomt. Vandaar de vraag
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:23:12 #160
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_38254633
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:14 schreef Re het volgende:
ja denk dat jullie dus niet begrijpen wat emotie is die gelinkt is aan muziek, hoe wou je meer pit erin hebben, poseren?... dat kan iedereen, je wilt een rollercoaster, vertel maar hoe, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, vraag de modellen eens hoe zij het ervaren hebben en kom dan eens terug met commentaar , denk dat het voor hun een van de meest intense rollercoasters is die je kunt beleven... maar goed .

Als al eerder ongeveer paar keer gezegd, dit zijn de foto's voor de modellen, de uiteindelijke selectie zal 4 per model zijn en of die tussen deze zit dat is dan nog maar afwachten

En ja emotie is bij veel mensen hetzelfde, daar zal je echt niet omheen kunnen, dat is ook niet erg, zet een project op rond emotie en je zet op de plaat wat je ziet, niet wat je wilt zien... een belangrijk verschil...
Zou je dan eens per model de muziek nummers erbij willen zetten??
Dan kan ik een beeld vormen.. Ik geef geen mening over de nummers zelf hoor.. Want zoals be meesten wel weten ben ik meer van de harde stijlen.. Dus ik weet van mezelf dat ik anders op die nummer zou reageren..
Ik weet van mezelf, dat ik redelijk mee dubbelbass op goede metal nummers.. en dat er ook daardoor een andere emotie naar buiten komt.. daar heb je dus niet veel aan.

Maar van mij mogen de emoties wel wat harder aangezet worden. maar ik ben maar HM2 natuurljk
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_38254685
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:19 schreef RonaldV het volgende:
proost

Maareh Re, ik snap ook wel dat emoties, gelinkt aan muziek, bijna altijd dezelfde zullen zijn. Ik vind het, zoals HM2 als zei, allemaal wat vlakjes. Als serie zit er gewoon weinig variatie in. Ik zag serie #4 en ik kreeg het gevoel van wat fabriekswerk. Dat kan toch niet de bedoeling zijn
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_38254716
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:14 schreef Re het volgende:

emotie bij muziek kan je heel goed vastleggen.
het lijkt nu of dat er bij het grootste deel van de fotos alleen maar trieste muziek gehoord word.

even van mezelf uitgaande :
als ik het nummer van billy joel : goodnight saigon hoor kan je de tranen in mijn ogen zien staan
het nummer : on my radio van the selecter dan ga ik blij kijken (voor zover ik dat kan)
bij een nummer van vamp : tir na noir krijg ik kippevel.

dit alles kan je vastleggen.
ik vind dat je nu alleen de emotie op het gezicht vast hebt willen leggen en daarmee vind ik de reeks niet echt goed gelukt.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:26:10 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38254731
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:19 schreef RonaldV het volgende:

Re, niet om het een of ander:

Ik begrijp je stelling, maar je hebt zelf hoog ingezet met de topic-titel. Typisch geval van verwachtingsmanagement: de TT gaf in ieder geval mij een ander idee van wat je zou laten zien dan wat er tot nog toe langskomt. Vandaar de vraag
de TT was een referentie naar iets persoonlijks, er is al genoeg voorbij gekomen ben ik van mening, dat somige het niet mooi vinden of spannend maakt me niet echt veel uit, het is geen review topic. En verwachtingspatronen... ach daar maak ik me ook niet echt druk om, zolang ze maar aan mijn verwachting voldoen en dat zit wel goed
pi_38254828
Dus eigenlijk wil je alleen de oehtjes en de ahtjes van de modellen horen En hoeven wij er niet meer naar om te kijken Dat is wat je wil zeggen, toch

Maar geen probleem hoor We wilden je alleen ff out-of-the-box laten denken En niet vervallen in de standaard-commentaren
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:30:37 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38254847
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

proost

Maareh Re, ik snap ook wel dat emoties, gelinkt aan muziek, bijna altijd dezelfde zullen zijn. Ik vind het, zoals HM2 als zei, allemaal wat vlakjes. Als serie zit er gewoon weinig variatie in. Ik zag serie #4 en ik kreeg het gevoel van wat fabriekswerk. Dat kan toch niet de bedoeling zijn
Vast niet, vraag het de modellen en kom dan eens terug met je commentaar, ik haal ergens anders wel mijn voldoening uit, ik ga niets in scenen zetten en laat de modellen hun emotie beleven, als dit dan het resultaat is dan is dat zo en dan kan je wel geforceerd wat neer zetten maar daar schiet je ook niets mee op
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:32:32 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38254895
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:29 schreef PdeHoog het volgende:
Dus eigenlijk wil je alleen de oehtjes en de ahtjes van de modellen horen En hoeven wij er niet meer naar om te kijken Dat is wat je wil zeggen, toch

Maar geen probleem hoor We wilden je alleen ff out-of-the-box laten denken En niet vervallen in de standaard-commentaren
ik wil helemaal geen oehs en ahhs van modellen horen, ik voed mijn eigen voldoening wel uit andere dingen, en flauw... gebruik daar het andere topic voor...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:37:39 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38255007
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:25 schreef prupke het volgende:

[..]

emotie bij muziek kan je heel goed vastleggen.
het lijkt nu of dat er bij het grootste deel van de fotos alleen maar trieste muziek gehoord word.

even van mezelf uitgaande :
als ik het nummer van billy joel : goodnight saigon hoor kan je de tranen in mijn ogen zien staan
het nummer : on my radio van the selecter dan ga ik blij kijken (voor zover ik dat kan)
bij een nummer van vamp : tir na noir krijg ik kippevel.

dit alles kan je vastleggen.
ik vind dat je nu alleen de emotie op het gezicht vast hebt willen leggen en daarmee vind ik de reeks niet echt goed gelukt.
hmmm klinkt een beetje vaag hoor, ik wil emotie op gezichten vastleggen en dat doe ik dus is het niet geslaagd.... , apart...
pi_38255155
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:37 schreef Re het volgende:

[..]

hmmm klinkt een beetje vaag hoor, ik wil emotie op gezichten vastleggen en dat doe ik dus is het niet geslaagd.... , apart...
oi ik ben gewoon vaag met dingen uitleggen
maar je bgrijp wel wat ik wil zeggen gok ik.
Missschien had het beter uit de verf gekomen als je de muziek keuzes meer verschillend had gemaakt.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:45:26 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38255192
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:43 schreef prupke het volgende:

[..]

oi ik ben gewoon vaag met dingen uitleggen
maar je bgrijp wel wat ik wil zeggen gok ik.
Missschien had het beter uit de verf gekomen als je de muziek keuzes meer verschillend had gemaakt.
muziek keuze is van modellen zelf daar ga ik niet in lopen regiseren, waarom zou ik?
pi_38255262
quote:
4 muziek nummers, 4 emoties, 4 foto's

wat wil ik dan:

euforie (hint)
verdriet
bezinning
boosheid

wat moet jij dan:

4 nummers doorgeven die bovenstaande emoties in je losbrengen, ik download ze op de i-pod, jij luistert ze af, in afzondering en ik neem de portret foto's
ik doelde op deze keuzes
dus..je hebt een beetje overhand gecreeerd in de emotie
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:52:17 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38255331
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:48 schreef prupke het volgende:

[..]

ik doelde op deze keuzes
dus..je hebt een beetje overhand gecreeerd in de emotie
ja dat was de keuze toen en die blijft staan en als daarmee "negatieve" emotie de overhand heeft genomen dan is dat idd zo, het is een dunne scheidingslijn daar ben ik me wel van bewust maar de resultaten spreken voor zich en ik leg dat vast op mijn manier
pi_38255407
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:52 schreef Re het volgende:

[..]

ja dat was de keuze toen en die blijft staan en als daarmee "negatieve" emotie de overhand heeft genomen dan is dat idd zo, het is een dunne scheidingslijn daar ben ik me wel van bewust maar de resultaten spreken voor zich en ik leg dat vast op mijn manier
Nou jij ziet dat die resultaten voorzich spreken en ik vind dat van niet omdat het te dicht bij elkaar ligt.
voor een buitenstaander die het idee niet in zijnhoofd heeft komt het over als een standaard shoot met geen enkele opzet er achter.
DIt was misschien dus wel duidelijker over gekomen als er andere muziekkeuzes bij hadden gezeten.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 01:06:33 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38255624
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:56 schreef prupke het volgende:

[..]

Nou jij ziet dat die resultaten voorzich spreken en ik vind dat van niet omdat het te dicht bij elkaar ligt.
voor een buitenstaander die het idee niet in zijnhoofd heeft komt het over als een standaard shoot met geen enkele opzet er achter.
DIt was misschien dus wel duidelijker over gekomen als er andere muziekkeuzes bij hadden gezeten.
ja dat ligt dus niet aan mij maar aan de beperking van de buitenstaander die het als standaard shoot ziet... ik vind het niet erg dat men het saai vind of hetzelfde, of niet aan de verwachtingen voldoet volgens die buitenstaanders. Wie ben ik om de muziekkeuzes van iemand te beoordelen op juistheid qua emotie, denk dat je dan het inderdaad niet begrepen hebt, dat jij het anders zou doen is mooi, gelukkig maar... maar dan is het een geheel ander concept en dat mag maar is hier niet van belang
pi_38255743
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:06 schreef Re het volgende:

[..]

ja dat ligt dus niet aan mij maar aan de beperking van de buitenstaander die het als standaard shoot ziet... ik vind het niet erg dat men het saai vind of hetzelfde, of niet aan de verwachtingen voldoet volgens die buitenstaanders. Wie ben ik om de muziekkeuzes van iemand te beoordelen op juistheid qua emotie, denk dat je dan het inderdaad niet begrepen hebt, dat jij het anders zou doen is mooi, gelukkig maar... maar dan is het een geheel ander concept en dat mag maar is hier niet van belang
Ik zeg ook niet dat het aan jou ligt.
jij wil met een shoot iets laten zien toch?
zo ja : de boodschap komt niet over
zo nee : negeer bovenstaande zin.

het had dan meer nut gehad van dit alles als je met je modellen even had overlegt dat als jij de fotos post dat het model er commentaar bij had gegeven.

maar het is goed zo : jij bent blij met je shoot
  zaterdag 27 mei 2006 @ 01:19:18 #175
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38255896
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:11 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het aan jou ligt.
jij wil met een shoot iets laten zien toch?
zo ja : de boodschap komt niet over
zo nee : negeer bovenstaande zin.

het had dan meer nut gehad van dit alles als je met je modellen even had overlegt dat als jij de fotos post dat het model er commentaar bij had gegeven.

maar het is goed zo : jij bent blij met je shoot
het project is dan ook bij lange na niet klaar, 20 modellen in de planning, 4 foto's elk, bij elke foto een verhaal met achtergrond, rustig afwachten dus
  zaterdag 27 mei 2006 @ 10:44:22 #176
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_38260799
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:56 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik zal de mijne even laten zien, want die pik ik er direct uit:
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:22 schreef Mukie het volgende:
Jow ik doe mee

/edit
mn liedjes:

euforie: Blink 182 - M&M's
verdriet: Alanis Morissette - Forgive Me Love
bezinning: Lamb - Gabriel
boosheid: I will be heard - Hatebreed
Hatebreed - I will be heard

Lamb - Gabriel

Alanis Morissette - Forgive Me Love

Blink 182 - M&M's

Het kan misschien aan mij liggen, maar ik zie toch echt 4 verschillende expressies.

Misschien komt het doordat ze op die page zo allemaal bijeen staan dat de boodschap nu iets minder hard naar voren komt?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 11:33:48 #177
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38261978
Het scheelt wel in ieder geval: 4 of 33 foto's. Ik zie nu ook iets meer extremen, omdat de tussenliggende shots er niet meer bij zitten. Dit was waarschijnlijk meer het effect wat Re wilde bereiken, maar in zijn presentatie is hij daar imho niet echt in geslaagd. Als je 4 emoties wilt laten zien, moet je 4 foto's presenteren, en niet 4 linkjes van evenveel modellen met elk een stuk of 30 foto's.

Nogmaals: niks ten nadele van de individuele foto's of modellen. Daar is niks mis mee. Wel in de presentatie, zeker als je kijkt naar de topic-titel. Juist vanwege die topic titel had er wel geregisseerd moeten worden in de muziekkeuze. En als je publiek het niet begrijpt, dan kan dat natuurlijk ook liggen aan de uitleg.
- Privacy Matters
pi_38262391
Nou ik vind het een leuk project
Het lijkt wel of sommige mensen in FOT,jaloers zijn op RE zn kwaliteiten als fotograaf.
Aangezien hij altijd het middelpunt van discussie`s is hier
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 11:49:17 #179
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_38262457
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:33 schreef RonaldV het volgende:
Het scheelt wel in ieder geval: 4 of 33 foto's. Ik zie nu ook iets meer extremen, omdat de tussenliggende shots er niet meer bij zitten. Dit was waarschijnlijk meer het effect wat Re wilde bereiken, maar in zijn presentatie is hij daar imho niet echt in geslaagd. Als je 4 emoties wilt laten zien, moet je 4 foto's presenteren, en niet 4 linkjes van evenveel modellen met elk een stuk of 30 foto's.

Nogmaals: niks ten nadele van de individuele foto's of modellen. Daar is niks mis mee. Wel in de presentatie, zeker als je kijkt naar de topic-titel. Juist vanwege die topic titel had er wel geregisseerd moeten worden in de muziekkeuze. En als je publiek het niet begrijpt, dan kan dat natuurlijk ook liggen aan de uitleg.
ook wil ik even vermelden dat Re zelf al aangaf dat hij eerst alle shoots doet en daarna pas zijn idee verder naar voren kan laten komen. Je zegt het zelf al, bij 33 foto's zie je het verschil minder dan bij maar 4 pp.

Zoals ook hierin staat:
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:19 schreef Re het volgende:

[..]

het project is dan ook bij lange na niet klaar, 20 modellen in de planning, 4 foto's elk, bij elke foto een verhaal met achtergrond, rustig afwachten dus
Dusch, geduld is een schone zaak en nog ff wachten
  zaterdag 27 mei 2006 @ 11:52:51 #180
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_38262560
Hey Muuk leuke foto's sommige zie ik echt veel emotie in je ogen erg erg oke
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_38265038
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
ook wil ik even vermelden dat Re zelf al aangaf dat hij eerst alle shoots doet en daarna pas zijn idee verder naar voren kan laten komen. Je zegt het zelf al, bij 33 foto's zie je het verschil minder dan bij maar 4 pp.

Zoals ook hierin staat:
[..]
Dusch, geduld is een schone zaak en nog ff wachten
* kwiebuske wil eigenlijk niet reageren

maar is het dan niet verstandiger van Re om ook te wachten met het plaatsen van linkjes naar fotoos die al gemaakt zijn ??
Nu gaat eenieder ( ook ik ) af op alle fotoos die gemaakt zijn op die bewuste dag van ieder model.
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:39:51 #182
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_38265737
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:17 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

* kwiebuske wil eigenlijk niet reageren

maar is het dan niet verstandiger van Re om ook te wachten met het plaatsen van linkjes naar fotoos die al gemaakt zijn ??
Nu gaat eenieder ( ook ik ) af op alle fotoos die gemaakt zijn op die bewuste dag van ieder model.
wat dat betreft is dat ook de enthousiasme waarmee hij aan de gang is gegaan en het feit dat iedereen benieuwd was naar de foto's en er dan ook wat getoond moet worden.

ik snap niet echt de ophef enzo, het lijkt soms net zoeken naar iets negatiefs. ja sommige dingen zullen vast verstandig zijn, sommige dingen kunnen beter, maar waar blijven de positieve reacties? positieve kritiek? just my question...
put
your
clothes
on!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:42:05 #183
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38265794
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:39 schreef Jerruh het volgende:

[..]

wat dat betreft is dat ook de enthousiasme waarmee hij aan de gang is gegaan en het feit dat iedereen benieuwd was naar de foto's en er dan ook wat getoond moet worden.

ik snap niet echt de ophef enzo, het lijkt soms net zoeken naar iets negatiefs. ja sommige dingen zullen vast verstandig zijn, sommige dingen kunnen beter, maar waar blijven de positieve reacties? positieve kritiek? just my question...
Die zijn er wel, de positieve kritieken, alleen worden ze lichtelijk ondergesneeuwd door het mierengeneuk over TT's en aanpak van Re.

Ik vind de foto's super, en ik vind dat je juist goede overgangen hebt van emotie naar emotie, het komt natuurlijk over en heb er eigenlijk niks op aan te merken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:55:10 #184
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_38266208
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:39 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ik de foto-series wat flauw en mat vind en dat er meer pit in mag zitten. Dat valt dus onder positieve opbouwende kritiek.. En je zal altijd wel een meningenstrijd houden over de visies van de verschillende partijen. Ik vind dat het wat pittiger en uitbundiger kan/mag, Re is met de series die hij heeft gemaakt tevreden. Beiden een mening en een goed recht.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:00:00 #185
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_38266357
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:55 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ik de foto-series wat flauw en mat vind en dat er meer pit in mag zitten. Dat valt dus onder positieve opbouwende kritiek.. En je zal altijd wel een meningenstrijd houden over de visies van de verschillende partijen. Ik vind dat het wat pittiger en uitbundiger kan/mag, Re is met de series die hij heeft gemaakt tevreden. Beiden een mening en een goed recht.
klopt, maar aan de andere kant: wil je foto's maken die flashy, enorm pittig/niet flauw zijn en daarbij juist het idee van natuurlijkheid en puurheid naar de achtergrond schuiven of wil je juist de emotie van een persoon op dat moment vastleggen, ongeacht of het boeiend zal zijn voor een ander, omdat juist die pit of kracht (door bepaalde sensuele of aansprekende poses) in zit? Re heeft zich bij deze foto's juist op het laatste gericht. en dan kan je zeggen dat de series flauw zijn, maar is juist die puurheid niet wat moet spreken? gewoon een vraagje hoor, wil hiermee niet je mening ondermijnen...

en dan nog, hier in dit topic wordt echt gemierenneukt over die TT etc.... en ik heb het idee dat prupke het ook niet echt snapt.
put
your
clothes
on!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:09:48 #186
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_38266715
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:00 schreef Jerruh het volgende:

[..]

klopt, maar aan de andere kant: wil je foto's maken die flashy, enorm pittig/niet flauw zijn en daarbij juist het idee van natuurlijkheid en puurheid naar de achtergrond schuiven of wil je juist de emotie van een persoon op dat moment vastleggen, ongeacht of het boeiend zal zijn voor een ander, omdat juist die pit of kracht (door bepaalde sensuele of aansprekende poses) in zit? Re heeft zich bij deze foto's juist op het laatste gericht. en dan kan je zeggen dat de series flauw zijn, maar is juist die puurheid niet wat moet spreken? gewoon een vraagje hoor, wil hiermee niet je mening ondermijnen...

en dan nog, hier in dit topic wordt echt gemierenneukt over die TT etc.... en ik heb het idee dat prupke het ook niet echt snapt.
Ik sanp wat aangeeft Jerruh. Ik denk dat ik meer op het eerste gericht ben. Ik ben met je eens dat je dan minder makkelijk een serie gaat krijgen. Maar dat is dan natuurlijk wel weer een kunst om te proberen..
Ik vind de serie van Mukie met alleen 4 foto's wel een stuk sterker overkomen. Maar Mukie is veel te lief om boosheid te tonen..
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:09:43 #187
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38269255
Ik vind het concept ook heel erg goed en apart, maar ik vind het per model verschillen hoe het resultaat is. Ik vind dat sommige modellen vrij vaak dezelfde emotie tonen en jouw concept dus niet echt tot uiting komt. En het zijn er inderdaad misschien teveel, die 4 foto's van Mukie hierboven tonen dat die wel heel verschillend kunnen zijn, al vind ik net als Faux (geloof ik?) dat je misschien iets meer met het typische ipod-draadje had kunnen doen. Dat is bijna een icoon op zich geworden.
Ook het contrast had inderdaad misschien nog wat hoger gekund, al is dit grijzige misschien meer de Re-stijl.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:13:26 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38273366
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het concept ook heel erg goed en apart, maar ik vind het per model verschillen hoe het resultaat is. Ik vind dat sommige modellen vrij vaak dezelfde emotie tonen en jouw concept dus niet echt tot uiting komt. En het zijn er inderdaad misschien teveel, die 4 foto's van Mukie hierboven tonen dat die wel heel verschillend kunnen zijn, al vind ik net als Faux (geloof ik?) dat je misschien iets meer met het typische ipod-draadje had kunnen doen. Dat is bijna een icoon op zich geworden.
Ook het contrast had inderdaad misschien nog wat hoger gekund, al is dit grijzige misschien meer de Re-stijl.
kijk hier heb ik meer aan dan dat gemiep van boven ... misschien een tussen conclusie is inderdaad dat de basis emoties helemaal niet zo verschillend zijn tussen mensen en dan kan je dat of accepteren of je kan iets forceren, dan ga ik voor dat eerste alhoewel natuurlijk het wel weer nieuwe ideetjes geeft die op een later tijdstip uitgewerkt kunnen worden.

Ik heb wel getracht het contrast iets te verhogen in de latere series omdat dat iets krachtiger overkomt. Re-style klinkt wel tof , maar zo vind ik ze het mooist, het geeft die soberheid in foto's die ik altijd wel zoek
pi_38273705
Vet idee .
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:25:44 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38273755
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:24 schreef Jett het volgende:
Vet idee .
er is nog genoeg plek hoor
pi_38273788
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:25 schreef Re het volgende:

[..]

er is nog genoeg plek hoor
Ik ben niet bepaald fotogeniek.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:29:48 #192
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38273910
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:26 schreef Jett het volgende:

[..]

Ik ben niet bepaald fotogeniek.
dat hebben de mensen voor jou ook gezegd ... gewoon doen hoor, gaat echt wel goedkomen
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:49:07 #193
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_38274578
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:09 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik sanp wat aangeeft Jerruh. Ik denk dat ik meer op het eerste gericht ben. Ik ben met je eens dat je dan minder makkelijk een serie gaat krijgen. Maar dat is dan natuurlijk wel weer een kunst om te proberen..
Ik vind de serie van Mukie met alleen 4 foto's wel een stuk sterker overkomen. Maar Mukie is veel te lief om boosheid te tonen..
Ik kan wel heeeel vuil kijken hoor
pi_38281586
quote:
en ik heb het idee dat prupke het ook niet echt snapt.
Ik probeer iets begrijpen Jerruh. Maar voor mij is /was het niet helemaal duidelijk. Ik zie maar weinig verschil tussen de foto's.
Zoals ik al eerder zei : het zal wel de bedoeling zijn dat de emoties te zien zijn maar omdat de onderwerpen die re dus gekozen heeft (en de muziek kiest het model zelf) imo te dicht bij elkaar liggen krijg je ook meer " dezelfde" foto's en dat vind ik dan jammer.

Dit heb ik ook gezegd en re mag dat oppakken zoals hij dat wil.
Ik verplicht hem toch niet om er iets mee te doen? En re is een grote jongen en kan heus wel een stootje hebben denk ik

Er blijft gewoon verschil van smaak dat is zo en dat zal altijd zo blijven, Ik vind de foto's absoluut niet slecht die zijn gemaakt. Ik vind alleen maar dat het beter uitgevoerd kan worden.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 21:20:21 #195
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_38282051
Mag ik ook wat zeggen?

Misschien zijn de mensen een beetje teveel hetzelfde en wordt het daarom een beetje eenheidsworst. Het zijn allemaal mooie mensen op de foto. Vraag eens ouderen, of kinderen juist...Het nerdje reageert misschien anders als de kassajuffouw zoiets?

Ik wil natuurlijk je idee niet veranderen, misschien als je serie en presentatie klaar is dat ie leuker uitkomt als serie. Nu vind ik de foto's los mooi, maar als serie (nog) niet.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 21:58:57 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38283387
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 21:20 schreef pea4fun het volgende:
Mag ik ook wat zeggen?

Misschien zijn de mensen een beetje teveel hetzelfde en wordt het daarom een beetje eenheidsworst. Het zijn allemaal mooie mensen op de foto. Vraag eens ouderen, of kinderen juist...Het nerdje reageert misschien anders als de kassajuffouw zoiets?

Ik wil natuurlijk je idee niet veranderen, misschien als je serie en presentatie klaar is dat ie leuker uitkomt als serie. Nu vind ik de foto's los mooi, maar als serie (nog) niet.
ja mag altijd wat zeggen , is misschien wel en idee alhoewel iik die nog niet echt bij de iPod generatie vind horen
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2006 @ 22:00:42 #197
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_38283446
Tegenwoordig heeft bijna elke kleuter een Ipod (of een andere vergelijkbare mp3 speler )
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:06:00 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38283638
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Skaai het volgende:
Tegenwoordig heeft bijna elke kleuter een Ipod (of een andere vergelijkbare mp3 speler )
maar die zitten niet stil , nee het is wel een idee maar om een droevig nummer aan een kleuter te geven ...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:06:23 #199
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_38283651
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 21:58 schreef Re het volgende:

[..]

ja mag altijd wat zeggen , is misschien wel en idee alhoewel iik die nog niet echt bij de iPod generatie vind horen
Jij discrimimeert Je hebt ook moderne opa's en oma's hoor...ze luisteren dan wel beethoven op i-pod...maar toch :p
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:07:35 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38283698
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Jij discrimimeert Je hebt ook moderne opa's en oma's hoor...ze luisteren dan wel beethoven op i-pod...maar toch :p
hehe komt goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')