Benieuwd wie daar nu weer achter ziten.quote:AMSTERDAM Gisteravond is in Amsterdam de
miljonairsdochter Claudia Melchers ontvoerd. De daders
drongen haar huis aan de Jan van Eijckstraat in
Amsterdam binnen en dwongen haar mee te gaan. De
37-jarige Claudia Melchers is de dochter van de
multi-miljonair Hans Melchers. Hij staat 36 op de Quotelijst
van rijkste mensen. Melchers is de directeur van
Melchemie. De politie kreeg rond 22.30 uur een melding
van een overval. In de woning vonden agenten een kennis
van Claudia Melchers. Hij zei door enkele gewapende
mannen te zijn gekneveld en door een van de kinderen te
zijn losgemaakt.
Teletekst
Quote.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Benieuwd wie daar nu weer achter ziten.
zeker weten, maar de slachtoffers zijn heeel vaak naief en of domquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:28 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind ontvoeringen zo intens geméén !![]()
Ik hoop dat ze daders gauw pakken en die heel lang in de bak gooien !
en nathalee holloway is weggelopenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Schorpioen het volgende:
Ik hoorde dat de vader inmiddels een afgehakte teen heeft ontvangen (inclusief nagellak). De ontvoerders schijnen een stelletje fucking nihilisten te zijn.
Maar ik geloof er geen ruk van. Een teen is overal zo te krijgen. Volgens mij heeft die trut gewoon zichzelf ontvoerd en gaat ze voor het losgeld. Ze schijnt nl nogal geldproblemen te hebben.
Ze moesen The Dude en Walter maar eens een belletje gevenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Schorpioen het volgende:
Ik hoorde dat de vader inmiddels een afgehakte teen heeft ontvangen (inclusief nagellak). De ontvoerders schijnen een stelletje fucking nihilisten te zijn.
Maar ik geloof er geen ruk van. Een teen is overal zo te krijgen. Volgens mij heeft die trut gewoon zichzelf ontvoerd en gaat ze voor het losgeld. Ze schijnt nl nogal geldproblemen te hebben.
http://www.imdb.com/title/tt0118715/quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef Mjam het volgende:
Schorpioen, wat is je bron? Er lezen hier misschien mensen mee die haar kennen, die jaag je de stuipen op het lijf, dus hopelijk gooi je hier geen dingen neer die uit een ziek brein ontsproten zijn.
vertel, vertel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef JohnDope het volgende:
Dan ga je weer van die flauwe moppen krijgen netzoas tijdens gerritjanheijn.....
Wat is het verschil tussen Vincent van Gogh en GerritJanHeijn(basisschoolhumor)?![]()
weggelopen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
en nathalee holloway is weggelopen![]()
Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:44 schreef JohnDope het volgende:
het antwoord kan misschien een beetje pijnlijk zijn op dit moment voor deze en gene...... dus we wachten wel even op het fiat van KlowJow
Die rotmoffen!quote:
een maat van me had die bedacht(die zat destijds opschool naast het huis van heijn waarvandaan hij was weggehaald).... waren we een jaar of 10 oud, beetje jeugdsentiment.....quote:
zo dat zou echt ongekend hard zijn, dan moet iemand je echt wat vreselijks aangedaan hebben.......quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan ook dat iemand nog één twee appeltjes te schillen heeft.
De wereld van het bridge kan keihard zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan om de knaken gaan
Kan ook dat iemand nog één twee appeltjes te schillen heeft.
gelulquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Schorpioen het volgende:
Wat dacht je van chemische wapens leveren aan Saddam?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
zo dat zou echt ongekend hard zijn, dan moet iemand je echt wat vreselijks aangedaan hebben.......
Laten we dan maar hopen dat het om de quote500 en knaken gaat.
En Gert-Jan Heijn was natuurlijk ook een slachtoffer van ontvoering, hij heeft het alleen niet overleefdquote:Op woensdag 14 september 2005 08:15 schreef Blinky het volgende:
Bekende ontvoeringen:
Maup Caransa
Valerie Albada Jelgersma
Hansje Boonstra-Raatjes
Freddy Heineken
Sybine Jansons
Hans van de Kimmenade
Reinier Terwindt
Toos van der Valk
Nederlandse ontvoeringen op tijd zijn verijdeld
Johnny de Mol
familie Swinkels
Of de bank vragen de gegevens van de magneetstrip cryptografisch in een image te laten verwerken en als advertentie op marktplaats zetten, dit is tijdje terug in nederland gebeurd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:08 schreef Doderok het volgende:
Benieuwd hoe ze de betaling van het losgeld willen regelen. Dat is altijd de zwakke plek in een ontvoeringsplan. En als ze het geld krijgen zijn de nummers geregistreerd. (Bekend geval: de Lindbergh baby)
Die afperser in Groot-Brittanië had wel een origineel idee: Een reclamestunt met nep-bankkaarten laten organiseren, alleen waren deze kaarten WEL bruikbaar als je de PIN-code kende.
Ik weet niet of dat waar is........ maar stel dat het waar is en je halve familie viel in eens dood neer door dat vreselijke gas..... tja dan kan ik me voorstellen als overlevende dat je iemand zijn huis uit trekt.....quote:Op woensdag 14 september 2005 08:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat dacht je van chemische wapens leveren aan Saddam?
Of niet:quote:Op woensdag 14 september 2005 12:49 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn het gewoon criminele quotelezers.
dat beperkt je privacy wel een beetje.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Als ik miljonair zo zijn had ik ook heel de dag 2 brede apen langs me lopen.![]()
Als je kijkt naar het aantal ontvoeringen van de laatste 30 jaar in Nederland dan zie ik niet echt een stijging van het aantal ontvoeringen sinds Quote bestaat. Als Quote daadwerkelijk gebruikt wordt als een soort van hitlist voor ontvoeringen zou je een duidelijke stijging moeten zien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
En allemaal met dank aan Quote
Heb je hier enig cijfermateriaal over?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
we moeten niet vergeten dat veel ontvoeringen of pogingen tot ontvoering niet gemeld wordt aan de media. iets wat me in deze zaak nogal verbaast.
Maar zou geld wel de drijfveer zijn? Als ik dat stuk lees (zie mijn link boven) krijg ik toch andere gedachten dan geld... maar hoe betrouwbaar is die info...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
we moeten niet vergeten dat veel ontvoeringen of pogingen tot ontvoering niet gemeld wordt aan de media. iets wat me in deze zaak nogal verbaast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |