Benieuwd wie daar nu weer achter ziten.quote:AMSTERDAM Gisteravond is in Amsterdam de
miljonairsdochter Claudia Melchers ontvoerd. De daders
drongen haar huis aan de Jan van Eijckstraat in
Amsterdam binnen en dwongen haar mee te gaan. De
37-jarige Claudia Melchers is de dochter van de
multi-miljonair Hans Melchers. Hij staat 36 op de Quotelijst
van rijkste mensen. Melchers is de directeur van
Melchemie. De politie kreeg rond 22.30 uur een melding
van een overval. In de woning vonden agenten een kennis
van Claudia Melchers. Hij zei door enkele gewapende
mannen te zijn gekneveld en door een van de kinderen te
zijn losgemaakt.
Teletekst
Quote.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Benieuwd wie daar nu weer achter ziten.
zeker weten, maar de slachtoffers zijn heeel vaak naief en of domquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:28 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind ontvoeringen zo intens geméén !![]()
Ik hoop dat ze daders gauw pakken en die heel lang in de bak gooien !
en nathalee holloway is weggelopenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Schorpioen het volgende:
Ik hoorde dat de vader inmiddels een afgehakte teen heeft ontvangen (inclusief nagellak). De ontvoerders schijnen een stelletje fucking nihilisten te zijn.
Maar ik geloof er geen ruk van. Een teen is overal zo te krijgen. Volgens mij heeft die trut gewoon zichzelf ontvoerd en gaat ze voor het losgeld. Ze schijnt nl nogal geldproblemen te hebben.
Ze moesen The Dude en Walter maar eens een belletje gevenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Schorpioen het volgende:
Ik hoorde dat de vader inmiddels een afgehakte teen heeft ontvangen (inclusief nagellak). De ontvoerders schijnen een stelletje fucking nihilisten te zijn.
Maar ik geloof er geen ruk van. Een teen is overal zo te krijgen. Volgens mij heeft die trut gewoon zichzelf ontvoerd en gaat ze voor het losgeld. Ze schijnt nl nogal geldproblemen te hebben.
http://www.imdb.com/title/tt0118715/quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef Mjam het volgende:
Schorpioen, wat is je bron? Er lezen hier misschien mensen mee die haar kennen, die jaag je de stuipen op het lijf, dus hopelijk gooi je hier geen dingen neer die uit een ziek brein ontsproten zijn.
vertel, vertel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef JohnDope het volgende:
Dan ga je weer van die flauwe moppen krijgen netzoas tijdens gerritjanheijn.....
Wat is het verschil tussen Vincent van Gogh en GerritJanHeijn(basisschoolhumor)?![]()
weggelopen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
en nathalee holloway is weggelopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |