quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:22 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
Snelcursus kleiduifschieten voor mensen met hoogtevrees.
Dat valt toch gewoon onder informatica A.I.?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:32 schreef R-Mon het volgende:
6 VWO, daarna kunstmatige intelligentie
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:24 schreef Fisher het volgende:
Technische informatica, Avans Breda
Nee hoor, het is een losse studie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:34 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat valt toch gewoon onder informatica A.I.?
Avansquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:24 schreef Fisher het volgende:
Technische informatica, Avans Breda
Ey, daar zit ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:01 schreef Vodka_Lime het volgende:
3de jaar HBO , maar dit jaar 1ste jaar TBK (technische bedrijfskunde) in alkmaar aan de hogeschool INHOLLAND
hiervoor 2 jaar WTB(werktuigbouwkunde) ook me P gehaald
wat kan ik daar nou weer aan doen dan dat ik op een hogeschool zit?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:48 schreef BlueCurl het volgende:
wat mij opvalt is dat er enkel mensen reageren die of op een hogeschool zitten of op de uni!
het lijkt meer een pats topic
Idd. En buiten dat, ik heb toch wel moeite moeten doen om uberhaupt aan een universiteit te kunnen studeren (en ik moet ook wel wat tijd en moeite in mijn studies steken) en ik vind eigenlijk dat ik er best trots op mag zijn dat ik aan een universiteit studeer.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:56 schreef dramslag het volgende:
[..]
wat kan ik daar nou weer aan doen dan dat ik op een hogeschool zit?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:48 schreef BlueCurl het volgende:
wat mij opvalt is dat er enkel mensen reageren die of op een hogeschool zitten of op de uni!
ik zit zelf ook op het HBO... zie profielquote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef anoukforza het volgende:
[..]jij bent zelf een nobody ofzo?
Er wordt hier gewoon gevraagd wat voor opleiding Fokkers! doen, en tsja, als dan veel HBO of Universitaire studenten reageren, so be it.
Misschien durven de MBO'ers of minder geleerde mensen niet te reageren of is Fok! een erg intelligent forum
uit ''Biologie en Medisch Lab Onderzoek'' kan ik niet afleiden dat het HBO is hoor, kon net zo goed MBO zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zit zelf ook op het HBO... zie profiel![]()
vooral met je rooster van volgende periodequote:Op donderdag 29 september 2005 17:55 schreef Jump het volgende:
Ik doe deze opleiding: Bachelor in Elektronica - ICT
Info: http://www.kahosl.be/opleidingen/opleiding.asp?ID=12
Amuseer me er wel![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vooral met je rooster van volgende periode![]()
aai.gifquote:
Havo is geen opleiding.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:13 schreef tijnzz het volgende:
Wat voor'n opleiding doe jij nu??
Ik zelf zit in havo 4..
ik ben ook benieuwd wat jullie doen.. dus barst los..![]()
![]()
Wow echt! Ik doe nu Media en cultuur en zat er ook aan te denken Europese studies erbij te doen. Hoe heb je het gedaan met keuzevakken en minors en dergelijke? En hoe zit het met het met de studiebelasting? Heb je genoeg tijd om dit allemaal te doen?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik studeer Media & Cultuur en Europese studies aan de UvA
En hoe staat het met je Geneeskunde-plannen?quote:
*Ex-MBO-er meldtquote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef anoukforza het volgende:
[..]jij bent zelf een nobody ofzo?
Er wordt hier gewoon gevraagd wat voor opleiding Fokkers! doen, en tsja, als dan veel HBO of Universitaire studenten reageren, so be it.
Misschien durven de MBO'ers of minder geleerde mensen niet te reageren of is Fok! een erg intelligent forum
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:48 schreef BlueCurl het volgende:
Klopt ja, ben ik ook achter. En ik zit nog maar in de 1equote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef Willemijntje het volgende:
Laastejaars MBO ICT beheerder.... K*T-opleiding maar jah..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |